Kat
Irl personer
I'm a Cat, the stranger in the dark...
|
Post by Kat on Mar 13, 2007 14:38:46 GMT -5
Azara; Prøver virkelig at bevare min ro, selvom jeg bare har lyst til at banke et eller andet - f. eks. et skateboard - i hovedet på ham Tager en dyb indånding, prøver at finde på noget at sige til det. Men kan ikke, kun én tanke kører i øjeblikket i hovedet på mig; * Voksen af alder. Barn af sind. Ung af udseende *
|
|
|
Post by Miu-chan :B on Mar 13, 2007 14:43:54 GMT -5
Craz: "Men jeg har måske bare misforstået noget... Lion her-" klapper ham hånligt på skuldren "-er måske ogs voksen.." griner jeg ondskabsfulrt og skummelt
Jaymon: sender ham et hadefuldt blik ser på az med et blik der spørg om det er okay at jeg banker ham ned inden jeg kvæler ham!!
|
|
Kat
Irl personer
|
Post by Kat on Mar 13, 2007 14:50:03 GMT -5
Azara; Ser på Jay, ryster på hovedet og ser igen ned - på samme måde som før Prøver at finde ud af hvordan jeg kan forklare Craz det - ved at han nok bare gør det for at få os til at blive sure Ser så på Craz igen ,, Hvorfor har du så meget imod min alder, Craz? " spørg' jeg roligt, men lyder også en smule ked af det...
|
|
|
Post by Miu-chan :B on Mar 13, 2007 14:58:53 GMT -5
Craz: "Jeg har ikk noget imod din alder - jeg sys bare det er klamt at du er voksen og så ligner en på under tyve..." siger jeg henkastet
Jaymon: står stadig bare med knyttede næver og stirre vredt på ham
|
|
Kat
Irl personer
|
Post by Kat on Mar 13, 2007 15:02:09 GMT -5
Azara ,, Tror du jeg selv har bedt om det ? " Sender flere og flere sideblikke til Jay * Bevar nu roen, Az ! *
|
|
|
Post by Miu-chan :B on Mar 13, 2007 15:07:17 GMT -5
Craz: "Jeg er da ligeglad - jeg sys stadig det er klamt"
Jaymon: knytter næverne endnu hårere forsøger iherdigt at holde roen
|
|
Kat
Irl personer
|
Post by Kat on Mar 13, 2007 15:10:15 GMT -5
Azara; ,, Mere klamt end hvad? " Endelig har min ro fået overtaget, selvom jeg lige nu føler mig som en lille pige, og ikke som en der er tredive
|
|
|
Post by Miu-chan :B on Mar 13, 2007 15:13:19 GMT -5
Craz: *grr.. det er da bare klamt.??!* "Mere klamt end så meget andet - helt ærligt" vender øjne og lægger armene over kors, selv om jeg godt er klar over hvilken latterlig kommentar det var
Jaymon: siger ikk noget følger bare med i samtalen
|
|
Kat
Irl personer
|
Post by Kat on Mar 13, 2007 15:14:55 GMT -5
Azara; ,, Du svarede ikke på mit spørgsmål " siger jeg bare roligt, og ser over på Jay
|
|
|
Post by Miu-chan :B on Mar 13, 2007 15:20:13 GMT -5
Craz: ser lidt irriteret på hende "Og, .." siger jeg mere eller mindre provokeret
Jaymon: sender blikke til az, men er klar til at 'angribe' ham med alle magter
|
|
Kat
Irl personer
|
Post by Kat on Mar 13, 2007 15:22:54 GMT -5
Azara; ,, Og jeg ved ikke hvad der er mere klamt? " Ser mere eller mindre distraheret på Jay, delst forelsket dels en smule bekymret - er en smule bange for at han snart vil prøve på at banke Craz synder og sammen
|
|
|
Post by Miu-chan :B on Mar 13, 2007 15:28:54 GMT -5
Craz: "Nårh, men det er jeg da ligeglad med!!" siger jeg i et efterhånden lidt vredere tonefald *hun pisser mig så meget mere af end andre gør, jeg HADER hende!!* ser på lion "hva glor du på, !!?" går
Jaymon: ser efter ham
|
|
Kat
Irl personer
|
Post by Kat on Mar 13, 2007 15:29:48 GMT -5
Azara; Ser efter Craz, sukker - men kan ikke lade være med at smile lidt for mig selv Ser over på Jay
|
|
|
Post by Miu-chan :B on Mar 13, 2007 15:31:57 GMT -5
Jaymon: smiler sødt men tænker stadig lidt over fjolset
(er ved at lukke samtaler ned - skal til at smutte)
|
|
Kat
Irl personer
|
Post by Kat on Mar 13, 2007 15:33:33 GMT -5
(Ja, det kunne jeg regne ud ;p)
Azara; Kan ikke lade være med at smile over Craz - og til Jay
|
|