|
Post by Heksen Azara on Jan 14, 2007 13:23:57 GMT -5
Kommer lydløst gående, smiler da jeg ser Jaymon Kaster et blik på pigen ved ham (Audrey) *Har jeg set hende før?* Går hen til ham *Nu får vi at se hvem hun er... Og samtidig være ved Jaymon, han ser ikke ligefrem 'happy' ud* "Hej Jaymon, & hej..?" Ser spørgende på hende (med et underbetegnet 'hvad-hedder-du - udtryk)
|
|
|
Post by Ashley - smuk pige on Jan 14, 2007 13:26:15 GMT -5
,, Audrey, og undskyld mig men jeg snakker med... øhmm... Jaymon" Siger jeg lidt drilsk *Hun virker sej, men... Hun forstyrre på et dumt tidspunkt !*
|
|
|
Post by Heksen Azara on Jan 14, 2007 13:36:18 GMT -5
((Ja - dumt tidspunkt - men hvorfor tror du, hahaha! ;D Nå.. Jeg bliver altså nød til at gå nu - skal spise )) *Ja, okay - men jeg må også være her!* Ser roligt på hende "Ja, ja - gør du bare det, men jeg har nu tænkt mig at være her" Ser bestemt på hende, og sætter mig i nærheden Begynder at tage ting ud af tasken *Jeg kan stadig høre dem herfra - men vigtigst; Jeg sidder o.k. & kan samtidig rydde op i min taske, og mine småting*
|
|
|
Post by Ashley - smuk pige on Jan 14, 2007 13:40:12 GMT -5
Smiler næsten til pigen (Azara) Ser hurtigt på Jaymon igen ,, Hvor lang tid har du været her ?" Siger jeg sødt Ryster mit hår og ser kært på ham
|
|
|
Post by Heksen Azara on Jan 15, 2007 8:16:07 GMT -5
Ser op på pigen igen *Lige nu; Hader jeg hende !* Tager de sidste ting ud af min taske og rejser mig op. Stiller med, så jeg har vinden i ryggen og ryster så alt skidtet, som efterhånden har samlet sig i bunden af min taske, ryger ud *Det hjalp* Putter min tegneblok ned i først (i det store rum), derefter nogle tørrede planter (i små poser) (i et andet rum) & til sidst dolk & andre 'overlevelses'-redskaber + en slidt og meget sammenfoldet sovepose af en art.
|
|
Jaymon
N
Animagus Jaymon Kashmir Kald mig Kash eller Jay
|
Post by Jaymon on Jan 15, 2007 9:12:07 GMT -5
ser på pigen, *audrey?* "øhh, jeg har været nogle uger?" ser undrene på hende kigger på azara smiler ser på aydrey igen holder stadig øje med armand ud af øjnekrogen *jeg slipper ham ikke af syne..? øhh... jeg holder øje med ham*
|
|
|
Post by Ashley - smuk pige on Jan 15, 2007 9:57:17 GMT -5
,, Sejt... Du har en checket stil !" Siger jeg på en sej måde *Jep - En vinder ! :b*
|
|
Jaymon
N
|
Post by Jaymon on Jan 15, 2007 11:30:56 GMT -5
"okay" ser på hende ser så på azara smiler
|
|
|
Post by Ashley - smuk pige on Jan 15, 2007 11:32:31 GMT -5
*Eller måske ikke ! - hmmm*
|
|
|
Post by Heksen Azara on Jan 16, 2007 12:04:34 GMT -5
Ser op på *Audrey?* og Jaymon Smiler stille Lukker tasken igen *Det gik faktisk ret så hurtigt* Rejser mig op
|
|
|
Post by Ashley - smuk pige on Jan 16, 2007 13:18:54 GMT -5
Ser hen imod den retning af Azara Ser så på Jaymon *Nåh det er det der sker... (Griner lidt ondt inde i mig selv)* Smiler til ham ,, Nåh, men... tootles" 'Vinker' sejt med hånden
|
|
Jaymon
N
|
Post by Jaymon on Jan 16, 2007 14:59:16 GMT -5
ser efter hende smiler igen azara *hun er så dejlig, skøn... smuk!*
|
|
|
Post by Ashley - smuk pige on Jan 16, 2007 15:10:16 GMT -5
Går elegant rundt og sætter mig ned ved nogle små blomster (De hvide der er om sommeren ^^) Plukker de lange og begynder at lave en blomsterkrends
|
|
|
Post by armand on Jan 17, 2007 9:26:14 GMT -5
bliver ved med at holde øje med ham
|
|
|
Post by Heksen Azara on Jan 17, 2007 10:36:06 GMT -5
Smiler varmt til Jaymon *ARG! Hvorfor er det lige jeg er ikke er femten?!*
|
|