|
Post by Tom Kaulitz <<3 on Apr 9, 2007 9:13:47 GMT -5
(t) ,, Øv... Men hvorfor er i ikke sammen mere ?" Begynder at gå i dybder selvom det er Bill her der er den følsomme
|
|
Leon Justice
L
Goodmorning starshine, the earth says: "Hello!" O__O'?
|
Post by Leon Justice on Apr 9, 2007 9:14:16 GMT -5
( jeg vil godt ha' en hat ^_^ min hat den har 3 buler, 3 buler har min hat, og har den ikk 3 buler, så er det ej min hat ^_^ haha (x )
|
|
|
Post by nicole on Apr 9, 2007 9:15:44 GMT -5
(( tror jeg ikk du vil haha! Den er lavet af 'de der balloner? med mel i x) ++ ansigt' hå hå ?))
|
|
Bill.
L
I've forgotten who I am !!
|
Post by Bill. on Apr 9, 2007 9:18:47 GMT -5
(t) "hun slog op, " siger jeg som om det var af den grund alle mennesker gik fra hinanden efter a ha været kærester
|
|
|
Post by Tom Kaulitz <<3 on Apr 9, 2007 9:21:50 GMT -5
Nikker ,, Ved du hvorfor Bill ?" Spørger jeg efter, han har svaret på det. *Hmm... Hende ville jeg gerne møde, for sjovs skyld*
(Heey Regitze, har du fået hans e-mail ?)
|
|
Bill.
L
|
Post by Bill. on Apr 9, 2007 9:24:48 GMT -5
((nej, men jeg tror michella spørg efter den i morgen...))
(t)"jah, .." griner
|
|
|
Post by nicole on Apr 9, 2007 9:26:04 GMT -5
*Hmm... Hende ville jeg gerne møde, for sjovs skyld* ((dork! hun er her inde x) ? ))
|
|
|
Post by nicole on Apr 9, 2007 9:27:52 GMT -5
(( Suddenly, I am in front of the lights I can't unlove you (you, you, you, you) He said, your amazing She said, then why you waitin'? (Be good, be good, be good, be good) Show some positivity (zoom, zoom zoom) Show me some positivity We'll be together, come whatever Not just staring at the stars These are headstrong, crazy days When your mind's made up and the music plays
So much for you So much for you So much for you So much for you So much for you So much for you
^lalala (x ))
|
|
|
Post by Tom Kaulitz <<3 on Apr 9, 2007 9:30:17 GMT -5
(Okay, for jeg ville så spørge om jeg også måtte få den, da jeg skal noget vigtigt og du må gerne få det at vide, men ikke hvis jeg ikke kan få den, for man kan aldrig garantere noget ) Ser nysgerrig ud og drillende ,, Hvorfor så ?" Ligger mig ned i græsset
|
|
Bill.
L
|
Post by Bill. on Apr 9, 2007 9:32:54 GMT -5
griner (t)"hun ville ikk komme samn med en som folk sys ligner en pige" griner jeg og smiler til tom
|
|
|
Post by nicole on Apr 9, 2007 9:36:31 GMT -5
(( nøh? regitze hun fandt en anden! nå ! ))
|
|
Leon Justice
L
Goodmorning starshine, the earth says: "Hello!" O__O'?
|
Post by Leon Justice on Apr 9, 2007 9:37:51 GMT -5
// BRB - min lillebror har et freak out, dræber ham snart ^^
|
|
|
Post by Tom Kaulitz <<3 on Apr 9, 2007 9:38:43 GMT -5
(Men må jeg få den af dig, hvis du får den af hende ?)
(t) ,, Okay, det kan der være noget om..." Griner drillende og smiler så til ham *Han er den følsomme bror som ikke er særlig følsom lige nu... hmm...*
|
|
Bill.
L
|
Post by Bill. on Apr 9, 2007 9:44:55 GMT -5
(t) "argh, hold op, !" griner jeg og skubber til ham ((??)) (måske )
|
|
|
Post by Tom Kaulitz <<3 on Apr 9, 2007 9:46:39 GMT -5
(Årh.... Okay, hmm... Ville ønske at du ville love det *Se med hundeøjne på Regitze*)
(t) Skubber tilbage ,, Hvad, det er da ikke mig som ser sådan ud " Griner drillende *Har faktisk savnet ham en del !* Tænker jeg glad
|
|