Leon Justice
L
Goodmorning starshine, the earth says: "Hello!" O__O'?
|
Post by Leon Justice on Apr 9, 2007 10:30:03 GMT -5
Tænker på, nu hvor de er så bange for mig, at løbe efter dem? ;D Pudser min pistol med mit ærme, går så i retning af hvor de løb.. med rolige skridt, som om jeg har hele dagen ;D haha // jooh, Tom og Bill ^^, leon har ikk haft det sjovt i laaaaang tid ^^
|
|
Leon Justice
L
|
Post by Leon Justice on Apr 9, 2007 10:31:25 GMT -5
(( sorry glem besked ^^ )
|
|
Leon Justice
L
|
Post by Leon Justice on Apr 9, 2007 10:32:42 GMT -5
Ser en tøs. vender mig om mod hende hæver et bryn.. " Og hvad vil du så? " spørger jeg koldt, er ligeglad med det der' smil ^^ * freak.. *
|
|
|
Post by Cecilia on Apr 9, 2007 10:33:43 GMT -5
"Ikk noget" giver ham et knæ lige i skridtet "Hovsa" smiler koldt og lunter hen til Miav XD
|
|
Bill.
L
I've forgotten who I am !!
|
Post by Bill. on Apr 9, 2007 10:33:44 GMT -5
griner (t) "ja, du sku nødig blive overanstrengt"
|
|
Leon Justice
L
|
Post by Leon Justice on Apr 9, 2007 10:35:21 GMT -5
Ser efter pigen med et hadefuldt blik.. skyder hende i ryggen.. ^^ * lær det * tænker jeg ondt ^^
|
|
|
Post by Tom Kaulitz <<3 on Apr 9, 2007 10:35:34 GMT -5
Griner også (t) ,, Hvad med dig ? " Siger jeg drillende (t) ,, Du har løbet hele vejen herover... " Griner stadig drillende.
|
|
Bill.
L
|
Post by Bill. on Apr 9, 2007 10:37:16 GMT -5
"ja" smider mig i græsset (t) "så nu skal jeg ogs ha en pause, " griner
|
|
|
Post by Cecilia on Apr 9, 2007 10:40:48 GMT -5
Udstøder et skrig og falder sammen.
|
|
Leon Justice
L
|
Post by Leon Justice on Apr 9, 2007 10:42:06 GMT -5
Miyavi. Ser cecilia, * det var da oss bare dumt at provokere en med pistol * Løber mod hende, sætter mig på hug ved hendes side.. " Er du okay, skat? "
|
|
|
Post by Tom Kaulitz <<3 on Apr 9, 2007 10:42:23 GMT -5
Kan høre en pige som skriger (t) ,, Ja, men måske skulle vi hjælpe pigen ?" Siger jeg så tvivlende. Vil selvfølgelig gerne hjælpe, selvom ham med skyderen skød hende...
|
|
|
Post by Cecilia on Apr 9, 2007 10:43:52 GMT -5
"Hva tror du selv?!" vrisser jeg og bider smerten i mig. Ryster lidt.
|
|
Bill.
L
|
Post by Bill. on Apr 9, 2007 10:44:09 GMT -5
ser kort i den retning skriget kom fra (t) "ja... måske?"
((hehe, komisk ;p
Hvordan ville I beskrive de andre som mennesker?
Tom (Ler)- Altså Georg er doven og upålidelig! Om aftenen er han total motiveret, laver store planer for den næste dag. Morgenen efter tæller det så overhovedet ikke mere (Griner)
Gustav- Tom er temmelig utålmodig, temmelig urolig, og hvis der er noget, han ikke kan finde ud af, sætter han altid ind på at klare det alligevel!
Georg- Bill er... æhh...
Tom- Hæslig (Vrider sig af grin)
Bill- Boah!
Georg- Nej, det var bare for sjov! Bill er et meget spontant og liveligt menneske. Men først fra kl. 16. Han er nemmelig en ægte syvsover!
Gustav- Som jer alle sammen! Før kl. 12 kan man jo slæt ikke stille noget op med jer. Så jeg er altid alene, fordi jeg nu engang står tidligt op. Så ser jeg fjernsyn, eller læser mine e-mails for fjerde gang (ler)
Bill- Gustav er morgenmand! Jeg synes, han er en typisk trommeslager. Han er meget direkte og ligefrem. Han har rigtig meget energi - men er på trods af det udhvilet. En god blanding!))
|
|
Leon Justice
L
|
Post by Leon Justice on Apr 9, 2007 10:44:57 GMT -5
Miyavi. Ryster på hovedet af mig selv ^^ * dumt spørgsmål.* Stryger hende ned af kinden. River et stykke af min bluse af og stopper blodet i såret..
|
|
|
Post by Tom Kaulitz <<3 on Apr 9, 2007 10:46:27 GMT -5
(Ja det er ret grineren ! xD)
Rejser mig op, rækker min hånd ned til Bill (t) ,, Skal du have en hånd ?" Spørger ret drillende og står bevæger mig lidt, da jeg bare ikke kan stå stille.
|
|