|
Post by Angelique on Jan 23, 2007 10:56:43 GMT -5
Hun ser op på drengen med små beundrende teenage øjne . Hun skulle jo gerne kunne holde sin facade , som en teenager . En hamrløs en af slagsen , hvilket hun slet slet ikke var . Forsigtigt trak hun sine knæ op under sig . Stadig med et beundrende blik på drengen der bare sagde; Hvor'er'du'bare'sej!
|
|
|
Post by Craz DW † on Jan 23, 2007 10:59:22 GMT -5
((til saphira: hun har da set craz??))
|
|
|
Post by Craz DW † on Jan 23, 2007 11:00:34 GMT -5
*hun er bleg* holder vagtsomt øje med hver en bevægelse hun laver
|
|
|
Post by Angelique on Jan 23, 2007 11:02:14 GMT -5
Et lille suk undslipper hende . Hendes teenager facade er ikke nok til at lokke ham herhen . Hun lukker øjnene og læner hovedet ind imod træet . Forsigtigt ligger hun sin hånd på træet og helt ærligt ligner hun en der er ved at dø . Det er ikke en gang meningen . Sådan ser hun bare ud . Vinden tager forsigtigt fat i hendes hår , så det blæser væk fra hendes ansigt .
|
|
|
Post by Craz DW † on Jan 23, 2007 11:05:56 GMT -5
ser stadig vagtsomt på hende *vampyr? hmm, måske!*
|
|
|
Post by Angelique on Jan 23, 2007 11:08:00 GMT -5
Hun indser dog at et gratis måltid er for meget for langt . Hun retter hovedet op og ser op på drengen med et kynisk blik . Så rejser hun sig op , stadig lænende mod træet , og stadig med et kynisk blik på Craz . Kort gaber hun , ligeglad om man kan se hendes tænder . Folk plejer også bare at flygte fra hende . Sådan er det altid ..
|
|
|
Post by Craz DW † on Jan 23, 2007 11:10:23 GMT -5
mener at jeg ser et par 'tænder' da hun gaber lader min pistol med 100% rent sølv men skyder ikk vil være sikker
|
|
|
Post by Angelique on Jan 23, 2007 11:13:19 GMT -5
Et lavt klynk kommer fra hende , da hun hører pistolens ladning . Hun kender den lyd , snart for godt . Men hvorfor skød de også bare efter hende ? Alle vampyrer var ikke onde og ville ikke mennesker noget . Den eneste grund til hun egenligt kun drak blod fra mennesker var at dyre blod gjorder hende dårlig . Blod på flaske kunne bruges, men det mættede ikke .
|
|
|
Post by Craz DW † on Jan 23, 2007 11:16:46 GMT -5
"Boldsuger!" siger jeg koldt sigter i retning at vampyren
|
|
|
Post by Angelique on Jan 23, 2007 11:18:58 GMT -5
" Det er ligesom i fødekæden .. Vampyrer ligger bare øverst ! " hvæser hun af ham . Hun ser væk med et tomt og ligegyldigt blik . En god mulighed for at skyde hende , men hvad havde hun egenligt gjordt ? Ikke en skid og der var ingen grund til at skyde hende . Desuden skal man have respekt for de ældre xD
|
|
|
Post by Craz DW † on Jan 23, 2007 11:22:44 GMT -5
*hmf..!!* skyder men rammer ved siden af lader igen
|
|
|
Post by Julia - Pige on Jan 23, 2007 11:24:43 GMT -5
Saphira :
Skyder med ild oppefra og ned og sigter efter Craz Men rammer ved siden af flyver i en kreds oppe fra himlen
|
|
|
Post by Angelique on Jan 23, 2007 11:24:53 GMT -5
Hun går roligt væk fra træet , med et blik mod jorden . " Ligesom De er afhængig af vand og mad er vi , vampyrer , afhængige af blod ! " . Hun knytter næven . " Desuden bør man have respekt for de ældre , lille barn ! "
|
|
|
Post by Craz DW † on Jan 23, 2007 11:31:25 GMT -5
for et mindre chok da der pludselig kommer ild fra 'himlen' ser op men kan ikk få øje på noget
ser på hende igen #LUK RØVEN, JEG ER 16!!# råber jeg hidsigt og glemmer helt hva jeg var i færd med "Desuden så er jeg ligeglad med hvor afhængige i er er blod, det er ikk mit problem!" siger jeg i et stadig hidsigt tonefald
|
|
|
Post by Angelique on Jan 23, 2007 11:34:09 GMT -5
Hun ignorer hans sidste sætning , og ser smilende på ham . " Åh , hvor er De bare gammel ! " siger hun så hånligt . " Jeg er 127 .. " hun stopper op og ser ned i jorden med et tomt blik . Forsigtigt kører hun en hånd igennem hendes kulsorte hår .
|
|