|
Post by ~*Sakura*~ on Mar 31, 2007 3:54:39 GMT -5
Kommer gående. Smiler kort.
|
|
Sandra
Irl personer
Jep, det er s? mig ?verst oppe ;D
|
Post by Sandra on Mar 31, 2007 8:45:20 GMT -5
Melody; (Hun er en panter/ulv) Kommer gående og går direkte hen til vandfaldet og drikker lidt derfra,.
|
|
Sandra
Irl personer
|
Post by Sandra on Mar 31, 2007 8:46:46 GMT -5
Marie (som ræv); Kommer stille gående i mit eget tempo Går i en stor bue uden om panteren og drikker selv noget vand
|
|
Sandra
Irl personer
|
Post by Sandra on Mar 31, 2007 8:48:25 GMT -5
Melody; (Hun er en panter/ulv) Stopper med at drikke og ser over på ræven *Den ser sød ud, mon den er bange for mig ?*
|
|
Sandra
Irl personer
|
Post by Sandra on Mar 31, 2007 8:50:00 GMT -5
Marie - ræv; Stopper med at drikke og ser på panteren Giver den et stort ræve-smil
Stefan; Kommer afslappet gående, med staven i den ene hånd og min trøje over skulderen *Dejlig dag*
|
|
Sandra
Irl personer
|
Post by Sandra on Mar 31, 2007 8:51:48 GMT -5
Melody; (Hun er en panter/ulv) Har ikke set drengen (Stefan) endnu, men smiler så tilbage til ræven. *Den ser nu meget sød ud*
|
|
Sandra
Irl personer
|
Post by Sandra on Mar 31, 2007 8:53:37 GMT -5
Marie - ræv; Lunter hen mod panteren * Mon det er en animagus eller en rigtig panter? *
Stefan; Får øje på en panter og en ræv * ? Sjovt... * Smiler lidt for mig selv af de to dyr
|
|
Sandra
Irl personer
|
Post by Sandra on Mar 31, 2007 8:56:31 GMT -5
Melody; (Hun er en panter/ulv) Ser overrasket på ræven som kommer luntende hen til mig Smiler så igen (Så godt som de nu kan). *Gad vide hvorfor den ikke er bange for mig ? Det er jo en ræv ?* Ser så lidt rundt og opdager en dreng (Stefan)
|
|
Sandra
Irl personer
|
Post by Sandra on Mar 31, 2007 8:57:14 GMT -5
Marie - ræv: Stopper op lige foran panteren Ser mig også om, og ser op på ham drengen, ser så på panteren igen
|
|
Sandra
Irl personer
|
Post by Sandra on Mar 31, 2007 8:58:16 GMT -5
Mel - Panter: Ser nys. på ham drengen og ser så på ræven med hovedet lidt på skrå *Skal jeg forvandle mig ?*
|
|
Sandra
Irl personer
|
Post by Sandra on Mar 31, 2007 8:59:54 GMT -5
Marie - ræv; Ser lidt frem og tilbage, og forvandler mig så om til et menneske - hvor jeg sidder ned, nærmest på knæ Smiler stort til drengen
Stefan; Gør store øjne, da ræven mere eller mindre bliver til et menneske (*hun har jo ræveører!*) Men griner så smilende
|
|
Sandra
Irl personer
|
Post by Sandra on Mar 31, 2007 9:02:53 GMT -5
Mel - Panter: Ser med store øjne på pigen og ser så på drengen. *Er det min tur nu ?* Tænker det lidt først men forvandler mig så også til et menneske (Hun har ikke nogen panter-øre, hun er et helt menneske.) Smiler så til dem begge ,, Hej " siger jeg smilende og ser på dem stadig med hovedet lidt på skrå.
|
|
Sandra
Irl personer
|
Post by Sandra on Mar 31, 2007 9:04:00 GMT -5
Marie; ,, Heeej " griner jeg
Stefan; Ser overrasket på den anden pige ,, Nådada " si'r jeg og forventer nærmest at Galleria dukker op ,, Du ehm... "
|
|
Sandra
Irl personer
|
Post by Sandra on Mar 31, 2007 9:05:01 GMT -5
Mel: Ser ventende på drengen og smiler så til pigen ,, Jeg hedder Melody, og " Ser så på drengen igen og venter bare på hvad han vil sige.
|
|
Sandra
Irl personer
|
Post by Sandra on Mar 31, 2007 9:06:20 GMT -5
Marie; Ser lidt fra den ene til den anden ,, Jeg hedder Marie "
Stefan; ,, Stefan " ser bare indgående på den ene pige (Mel) ,, 'r 'u i familie med Galleria? " spørg' jeg så bare
|
|