|
Post by Melody - Ulv/panter - Havfrue on Apr 2, 2007 7:03:01 GMT -5
Ser over på Luzifer og ryster lidt på hovedet. ,, Det dér ville jeg ikke gøre hvis jeg var dig " Siger jeg lidt hårdt til ham og ser ned på Marie som ser ud til at nyde at blive nusset og som også følger med i samtalen. *Nu kan jeg godt forstå dem, men det skal jo siges til ham på et eller andet tidspunkt.*
|
|
Stefan 'Tyv'
L
Stol p? mig, s? viser jeg dig vej - Stol mig ej, s? vildleder jeg dig
|
Post by Stefan 'Tyv' on Apr 2, 2007 7:04:14 GMT -5
Lukker øjnene i to sek, men skubber så til ham med min ene hånd Rejser mig op, ser lettere irriterret ud, og skubber med vilje al min tvivl væk
|
|
Luzifer
L
What's your problem? PsykoHead x'3
|
Post by Luzifer on Apr 2, 2007 7:06:16 GMT -5
rejser mig ogs op, ! ser på ham med hovedet lidt på skrå ignorere hende pigen *hun ka da være ligeglad* kærtegner hans kind, og kæler ham ned over armen
|
|
Stefan 'Tyv'
L
|
Post by Stefan 'Tyv' on Apr 2, 2007 7:06:33 GMT -5
Marie - ræv; Ser med mine store ræveøjne på Luzifer og derefter på Stefan
Cinzia; Stopper med at smile og ser grundigt på ham som vidst hedder Luzifer *Var det ham jeg kom til at øh... Bide?*
Azara; * Stakkels dem begge... *
|
|
Stefan 'Tyv'
L
|
Post by Stefan 'Tyv' on Apr 2, 2007 7:07:44 GMT -5
Skubber ham igen væk, irriterret, men ikke specielt hårdt *...*
|
|
Luzifer
L
|
Post by Luzifer on Apr 2, 2007 7:09:07 GMT -5
går hen til azara leger lidt med hendes hår "han ka ikk li mig, " sukker jeg ligeglad med at alle andre hører det
|
|
|
Post by Melody - Ulv/panter - Havfrue on Apr 2, 2007 7:09:50 GMT -5
Rejser mig også op og ser hårdt på Luzifer ,, Hvis du ikke vidste det er jeg Galleria's søster og ingen leger med hendes kæreste før de har fået lov af hende, og det har du vidst ikke !" Lægger mine arme over kors og ser ned på Marie.
|
|
Luzifer
L
|
Post by Luzifer on Apr 2, 2007 7:12:45 GMT -5
smiler mere eller mindre truende men charmerende til gallerias - åben bart - søster "nårh, !" siger jeg ret så ligegladt - lidt skummelt
|
|
Sanita
N
The Kyubi eye like a Diamond.
|
Post by Sanita on Apr 2, 2007 7:14:48 GMT -5
Ser skiftevis på folk når de snakker og bliver mere og mere forvirret. Kommer med en lille lyd som betegner jeg ikke fatter det xD Tager min ene hånd, lukker øjnene og massere stille min ene tinding.
|
|
Stefan 'Tyv'
L
|
Post by Stefan 'Tyv' on Apr 2, 2007 7:15:43 GMT -5
Står og ser på Luz, hørte godt hvad han sagde til Az Sætter mig ned med et suk * ... Måske... Måske ikke... Hvem ved? *
Azara; Ser på Luzifer, efter et sideblik til Melody *Kærester?* ,, Du skal se, det går nok. Måske... Måske finder du en anden, Luzifer " Siger jeg og prøver at være så hjælpende jeg kan, selvom jeg godt kan forstå ham
Marie; Ser lettere overrasket på Melody *Øv* Men siger ikke noget til det Forvandler mig til et menneske igen
Cinzia; *Luzifer er ikke den eneste der ser ked ud * Tænker jeg med et blik mod ham som hedder Stefan, syns i hvert fald selv han ser en smule ked eller forvirret ud ,, Lungo lungo viaggio Attraverso l¹oscurità, Lunga lunga strada da fare; Ma che cosa sono miglia Attraverso l¹oceano Per il cuore che torna a casa?" Synger jeg, da jeg synes at lige dét vers passer ret godt til lige nu...
|
|
|
Post by Melody - Ulv/panter - Havfrue on Apr 2, 2007 7:16:12 GMT -5
Ser undrende på Luzifer som åbenbart er ligeglad. Sender ham et hårdt blik og ser så lidt på Stefan.
|
|
Luzifer
L
|
Post by Luzifer on Apr 2, 2007 7:17:02 GMT -5
"nej, .." siger jeg meget overbevist om at det gør jeg i hvert fald ikk
|
|
Stefan 'Tyv'
L
|
Post by Stefan 'Tyv' on Apr 2, 2007 7:17:04 GMT -5
Ser trist over på Melody
|
|
Sanita
N
The Kyubi eye like a Diamond.
|
Post by Sanita on Apr 2, 2007 7:18:28 GMT -5
Åbner øjnene og ser på dem. Sukker så opgivende. Strækker mig og min ene arm bliver til en pote, og derefter, nærmest som et slår bliver resten af min krop til en Kyubi. Ser rundt med de mørke og fredfyldte øjne. Ligger mig ned og bruger den ene af de meget store haler som hovedpude xD
|
|
Stefan 'Tyv'
L
|
Post by Stefan 'Tyv' on Apr 2, 2007 7:20:20 GMT -5
Azara; Ser bekymret på Luzifer ,, Man ved aldrig, Luzifer. Måske "
|
|