Kat
Irl personer
I'm a Cat, the stranger in the dark...
|
Post by Kat on Apr 2, 2007 8:12:48 GMT -5
Ragnar; Går lidt rundt... Får øje på nogle personer og en pige i nærheden af dem Går hen til pigen ,, Hej " siger jeg i det samme tonefald jeg har haft hele dagen (roligt, afbalanceret, men alligevel på en måde truende og venligt på samme tid)
Stefan; Ser stadig på Melody, trækker på skuldrene
Azara; Holder stille øje med Luzifer
Cinzia; Synger det samme igen ,, Lungo lungo viaggio Attraverso l¹oscurità, Lunga lunga strada da fare; Ma che cosa sono miglia Attraverso l¹oceano Per il cuore che torna a casa? "
Marie; Ser undrende på Cinzia ,, Hvad er det du synger? "
|
|
Luzifer
L
What's your problem? PsykoHead x'3
|
Post by Luzifer on Apr 2, 2007 8:15:44 GMT -5
rejser mig og begynder på 99 luftbalons "...99 Luftballons Auf ihrem Weg zum Horizont Hielt man fuer UFOs aus dem All Darum schickte ein General Eine Fliegerstaffel hinterher Alarm zu geben, wenn es so war Dabei war da am Horizont Nur 99 Luftballons..."
|
|
Luzifer
L
|
Post by Luzifer on Apr 2, 2007 8:16:35 GMT -5
smiler da den fåor mig i bedre humør (og ja, luzifer ka tysk - han har jo boet i tyskland)
|
|
Ragnar
L
Hey, that's me !? - Har i ?jeblikket farvet h?ret sort ;)
|
Post by Ragnar on Apr 2, 2007 8:17:31 GMT -5
Cinzia; Ser undrende på Luzifer ,, Á hva'? " siger jeg med et underligt udtryk i ansigtet Ser så på Marie ,, Jeg sang noget fra Lungo Lungo Viaggio, øhh... Long Long Journey på italiensk..."
|
|
Vanessa Hudgens <'3
N*
Vanessa Anne Hudgens
All I want to do is stand close to you <3 :'D
|
Post by Vanessa Hudgens <'3 on Apr 2, 2007 8:17:36 GMT -5
((bvah! tyskland))
|
|
Ragnar
L
|
Post by Ragnar on Apr 2, 2007 8:18:50 GMT -5
((Tyskland er faktisk et ok land !?))
|
|
Vanessa Hudgens <'3
N*
Vanessa Anne Hudgens
All I want to do is stand close to you <3 :'D
|
Post by Vanessa Hudgens <'3 on Apr 2, 2007 8:19:37 GMT -5
((jah! de har over nice lyserøde slikkepinde ))
|
|
Ragnar
L
|
Post by Ragnar on Apr 2, 2007 8:20:20 GMT -5
((Hehe))
|
|
Luzifer
L
|
Post by Luzifer on Apr 2, 2007 8:20:25 GMT -5
griner glad fortsætter..: "99 Duesenjaeger Jeder war ein grosser Krieger Hielten sich fuer Captain Kirk Das gab ein grosses Feuerwerk Die Nachbarn haben nichts gerafft Und fuehlten sich gleich angemacht Dabei schoss man am Horizont Auf 99 Luftballons"
|
|
Luzifer
L
|
Post by Luzifer on Apr 2, 2007 8:21:45 GMT -5
((OG, de har bill kaulitz <3))
|
|
Sanita
N
The Kyubi eye like a Diamond.
|
Post by Sanita on Apr 2, 2007 8:21:46 GMT -5
Bliver til mig selv. Ser rundt på de forskellige.
|
|
|
Post by Melody - Ulv/panter - Havfrue on Apr 2, 2007 8:22:21 GMT -5
(Kat hvem var det til ?)
Melody: Ser undrende på Luzifer og ser straks på Stefan og giver nogle tegn til at han må sige det.
|
|
Ragnar
L
|
Post by Ragnar on Apr 2, 2007 8:22:49 GMT -5
Cinzia; Ser undrende på Luzifer *Eh?* " Begynder så også selv, men på en anden sang Vecchi giorni pigri rotolano via sognando via il giorno non voglio andare ora che sono nella corrente pazzo sorprendente giorno
Un pallone rosso galleggia sulla luna lascialo volare via I so solo che non vedo l'ora di tornare al mio giorno pigro
E come canta e come sospira e come non sta mai fermo e come suona e come piange e come naviga via... via... via..."
(Haha, og dér er der en ballon med !? One red balloon = Un pallone rosso)
|
|
Luzifer
L
|
Post by Luzifer on Apr 2, 2007 8:23:42 GMT -5
fortsætter bare, og ignorere ligesom de andre.. "..99 Kriegsminister Streichholz und Benzinkanister Hielten sich fuer schlaue Leute Witterten schon fette Beute Riefen: Krieg und wollten Macht Mann, wer haette das gedacht Dass es einmal soweit kommt Wegen 99 Luftballons.."
|
|
Ragnar
L
|
Post by Ragnar on Apr 2, 2007 8:26:11 GMT -5
((Hvad var til hvem? Ragnar? Det var til Galleria - glemte bare at skrive det )) Cinzia; Ser fornærmet på Luzifer ,, Jeg kan altså ikk'... Øhh... Tysk? " Ser istedet undrende på ham Azara; Sidder bare og følger lidt med i det hele Marie; Ved ikke helt hvad jeg skal foretage mig Stefan; Lader som om jeg ikke har set tegnene *Og HVA' sku' jeg så sige? HVORD'N sku' jeg si'ed?*
|
|