Sandra
Irl personer
Jep, det er s? mig ?verst oppe ;D
|
Post by Sandra on Apr 1, 2007 5:05:20 GMT -5
(Øv ) Melody: Går lidt væk fra dem da jeg føler der er for mange rundt omkring mig Ser så lidt på det men et lille stykke derfra.
|
|
Kat
Irl personer
I'm a Cat, the stranger in the dark...
|
Post by Kat on Apr 1, 2007 5:10:13 GMT -5
Cinzia; Smiler venligt til dem, og går så hen til det nærmeste træ og ser op i det *Mon jeg kan komme derop? Lidt ligesom Daichi? Det var sejt... Nej, det ka jeg nok ikke...* Ser alligevel udfodrende op på træet
Stefan; Griner lidt af Cinzias beslutsomme/udfordrende ansigt Går så hen til Melody ,, Hvorfor gik 'u? "
Marie; Sætter mig irriterret ned *Hmf! INGEN vil snakke med mig !*
|
|
Sandra
Irl personer
|
Post by Sandra on Apr 1, 2007 5:15:07 GMT -5
Mel : ,, Jeg kan ikke klare hvis der er for mange som står rundt om mig " Ser lidt på ham og ser så på Marie.
|
|
Kat
Irl personer
|
Post by Kat on Apr 1, 2007 5:16:56 GMT -5
Nikker bare ,, Jeg' vant til'ed, jeg foretrækker sommetider store menneskemængder " Si'r jeg og tænker lidt på mit 'arbejde', smiler lettere fraværende
|
|
Kat
Irl personer
|
Post by Kat on Apr 1, 2007 5:19:29 GMT -5
Cinzia; Ryster på hovedet, men prøver alligevel, hopper op og tager fat i en af grenene hvorefter jeg elegant svinger mig op på selve grenen.
Marie; Ser på hende Cinzia Forvandler mig til en ræv og bruger bænken som er nedenunder træet så jeg også kan hoppe op i træet Lægger mig på en tyk gren og ser ned på Stefan og Melody, med et rævesmil om munden
Cinzia; Sidder og kigger ned
|
|
Sandra
Irl personer
|
Post by Sandra on Apr 1, 2007 5:19:44 GMT -5
Mel : Nikker og sætter mig så ned tæt på vandfaldet. ,, Jeg kan bare ikke li det, men det er okay nu " Siger jeg roligt og ser op på ham
|
|
Kat
Irl personer
|
Post by Kat on Apr 1, 2007 5:23:35 GMT -5
Stefan; Nikker og sætter mig ved siden af hende, lægger min stav ved siden af mig, men holder en hånd på den
|
|
Kat
Irl personer
|
Post by Kat on Apr 1, 2007 5:29:38 GMT -5
((Er du gået helt i død?))
|
|
Sandra
Irl personer
|
Post by Sandra on Apr 1, 2007 5:31:03 GMT -5
(Vil du ikke lave en Signature med Melody til mig, så jeg kan oprette hende som bruger ?)
Mel: Smiler til ham og ser så lidt rundt. ,, Galleria er glad for dig Stefan, hun holder så meget af dig " Siger jeg roligt og sætter mig i skræderstilling,.
|
|
|
Post by Joni/Ashley on Apr 1, 2007 5:33:24 GMT -5
(( hvorfor kan regitze ikk komme på ? :l ))
|
|
Kat
Irl personer
|
Post by Kat on Apr 1, 2007 5:36:08 GMT -5
Stefan; ,, Jeg elsker hend' oss' virk'li' meget " Ser på Melody, og skjuler slet og ret fuldstændig min nervøsitet overfor Luz *Det gør jeg virk'li'... Det gør jeg...*
Cinzia; Begynder at synge; ,, Tu sei tutto quello che i miei sogni hanno visto. Ma cosa sono i sogni? Sto camminando dove i miei sogni sono stati. Ma cosa sono i sogni?
Posso credere a questi incantesimi che sento? Sono diffidente ora. Posso credere o questo è vero? Sono diffidente ora.
Proprio come una creatura appena nata, io. Cosa sono i sogni? Una bambina bisognosa di amore e attenzione. Dimmi cosa, dimmi cosa, sono i sogni? Posso credere a questi incantesimi che sento? Sono diffidente ora. Posso credere o questo è vero? Sono diffidente ora.
Proprio come una creatura appena nata, io. Cosa sono i sogni? Una bambina bisognosa di amore e attenzione. Dimmi cosa, dimmi cosa, sono i sogni? "
Smiler så glad, syns teksten er go'...
Marie; Ser nysgerrigt på Cinzia *Hvad synger hun? Hun er ikke helt dårlig til det, i hvert fald...*
((Okay, men så skriv lige tekst, størrelse m.m.))
|
|
Kat
Irl personer
|
Post by Kat on Apr 1, 2007 5:36:33 GMT -5
((Hun skulle i Fields ;p))
|
|
|
Post by Joni/Ashley on Apr 1, 2007 5:37:18 GMT -5
(( og hvad ? ))
|
|
Kat
Irl personer
|
Post by Kat on Apr 1, 2007 5:38:01 GMT -5
((Det ved jeg altså ikke? Hun skrev bare at hun ikke kunne fordi hun skulle i fields ...))
|
|
|
Post by Shemigami on Apr 1, 2007 5:38:22 GMT -5
Kommer køligt gående. Hører musik
|
|