|
Post by Nephania on Aug 17, 2007 19:00:31 GMT -5
puffer mine skosnuder sammen. sukker kort.
|
|
|
Post by ._. Reita ._. on Aug 17, 2007 19:04:05 GMT -5
Ser ind i vandet igen.. *fisk?* tænker jeg så kort xD
|
|
|
Post by Nephania on Aug 17, 2007 19:06:41 GMT -5
Ligger mig ned. gaber kort
|
|
|
Post by ._. Reita ._. on Aug 17, 2007 19:08:11 GMT -5
Ser på hende.. "træt?" smiler venligt..
|
|
|
Post by Nephania on Aug 17, 2007 19:09:12 GMT -5
,, Lidt, måske " ser op i himlen
|
|
|
Post by ._. Reita ._. on Aug 17, 2007 19:11:15 GMT -5
"hm?" smiler kort, ser så på vandet, og sukker kort..
|
|
|
Post by Nephania on Aug 17, 2007 19:15:18 GMT -5
Sætter mig halvt op . Ser på ham. Ser så rundt i mørket
|
|
|
Post by ._. Reita ._. on Aug 17, 2007 19:21:08 GMT -5
Ser lidt ud i mørket.. lagde ikke mærke til at hun kiggede på mig, er opslugt af at kigge ud i det tomme mørke xD
|
|
bedazzling
Full Member
if you'll touch my hat, i'll kill you... and i mean it!
|
Post by bedazzling on Dec 13, 2007 13:49:11 GMT -5
jeg sidder ved siden af vandfaldet med bar overkrop og shorts... det er iskoldt men jeg er ligeglad... kigger lidt rundt i mørket og så hen mod vandfaldet... bøjer mig stille ud over vandet og rækker mine hender ned i vandet , hvorefter jeg løfter dem , forsigtigt op igen , så jeg får en lille pøl af vand i min hånd... derefter fører jeg mine hender op til mit hoved, hvorefter jeg smørre vandet på mit ansigt... jeg udslipper en blanding af et suk og et støn og ryster så kort på mit hoved, hvor var vandet altså også koldt , dog overrasker det mig ikke da det jo er aften og luften er så iskold..
|
|
Dijón Jackson
L
you were right ^^" .. i really AM a bitch.
|
Post by Dijón Jackson on Dec 13, 2007 13:53:43 GMT -5
Kommer langsomt gående ved vandfaldet. Er godt pakket ind- hader kulde. Opvarmer mig selv ved hjælp af mine kræfter, og har et varmt blik og smil.
|
|
bedazzling
Full Member
|
Post by bedazzling on Dec 13, 2007 13:59:00 GMT -5
jeg bider lidt i min læbepiercing og retter lidt på min hat , hvorefter jeg læner mig tilbage, op af et træ og kigger stille rundt da jeg kan høre fodtrin...
|
|
Dijón Jackson
L
|
Post by Dijón Jackson on Dec 13, 2007 14:01:23 GMT -5
Holder mine hænder ind til mig og slår mit varme blik rundt, og stopper ved kanten til vandfaldet og vandet. Gyser kort- alt for meget vand. Ser så bare rundt igen med et varmt blik.
|
|
bedazzling
Full Member
|
Post by bedazzling on Dec 13, 2007 14:06:39 GMT -5
da jeg får øje på en skikkelse- rent faktisk en pige , eller rattere sagt en kvinde ligger jeg mit hoved på skrå, det ser ud til at hun ikke har fåget øje på mig indu, og rejser mig så stille op og nikker kort mod hende "hej..." mumler jeg lavt..
|
|
Dijón Jackson
L
|
Post by Dijón Jackson on Dec 13, 2007 14:09:52 GMT -5
Dijón ser over mod en stemme, og får øje på en som endnu er ukendt for hende. Hun sendte ham et let varmt smil. ,, Godaften. '' sagde hun så, og bevægede sig roligt over mod ham.
|
|
bedazzling
Full Member
|
Post by bedazzling on Dec 13, 2007 14:12:39 GMT -5
smiler skævt og bøjer mig kort ned, for at få fat i min trøje.. står lidt og kigger ned på min trøje og kigger så igen op på kvinden da hun svare og endu et skævt smil spreddes på mine læber "jeg hedder Bedazzling.." mumler jeg , har helt glemt om at jeg skal have min trøje på , da jeg rent faktisk ikke har det så koldt..
|
|