|
Post by Galleria - Havfrue on Dec 30, 2006 6:29:04 GMT -5
Kigger fra klippen af og er helt lydløst
|
|
|
Post by armand on Dec 30, 2006 6:55:11 GMT -5
lytter tilfreds til musikken
|
|
|
Post by armand on Dec 30, 2006 7:17:30 GMT -5
da sang nr. 12 er slut tager jeg de der høre-ting af og finder violinen frem jeg tager de andre høre ting af ham også ser på ham "prøv om du kan den her..." begynder at spille
Jaymon: lytter smiler ser på ham "prøv at starte forefra..."
Armand: spiller den fra starten igen
Jaymon: synger med (?)
"Well they encourage your complete cooperation Send you roses when they think you need to smile I can't control myself because I don't know how And they love me for it honestly I'll be here for a while
So give them blood, blood Gallons of the stuff Give them all that they can drink And It will never be enough So give them blood, blood, blood Grab a glass because there's going to be a blood
A celebrated man amongst the gurney They convinvce me proper with a bit of luck The doctors and nurses they adore me so But it's really quite alarming cause I'm such an awful fuck (Hey, thank you!)
I gave you blood, blood Gallons of the stuff I gave you all that you can drink And it has never been enough I gave you blood, blood, blood I'm the kind of human wreckage that you love!"
|
|
|
Post by rose on Dec 30, 2006 7:51:18 GMT -5
ser på de to kan egentlig godt lide sangen
|
|
|
Post by Heksen Azara on Dec 31, 2006 8:59:31 GMT -5
Følger interresseret med (i hvad de (Jaymon & Armand) laver)
|
|
|
Post by zelara on Dec 31, 2006 9:26:50 GMT -5
Følger stadig interresseret i hvad han (Armand) laver, lytter stille til musikken
|
|
|
Post by armand on Dec 31, 2006 16:12:48 GMT -5
smiler til ham "Det er da ikke fordi du er helt dum til at synge"
Jaymon: griner og smiler
|
|
|
Post by Eragon - dreng on Dec 31, 2006 16:44:58 GMT -5
Galleria :
Ser på Jaymon *Han er ikke dårlig til at synge, men han kunne godt synge noget... hmm....*
|
|
|
Post by Heksen Azara on Jan 1, 2007 10:16:18 GMT -5
Ser rundt på dem alle sammen *Han synger da ret godt...*
|
|
|
Post by armand on Jan 1, 2007 11:06:34 GMT -5
smiler og ser på ham ser rundt på de andre mærker sulten komme ser intenst på hans hals
|
|
|
Post by Heksen Azara on Jan 2, 2007 6:08:09 GMT -5
Følger den enes (Armands) blik, håber ikke at han gør drengen (Jaymon) fortræd
|
|
|
Post by armand on Jan 3, 2007 9:43:21 GMT -5
Jaymon: starter CD'en igen
Armand: tager hurtigt fat om nakken på ham nu da han kigger væk bider ham
Jaymon: får et chok og glemmer helt at 'forsvare' mig 'vågner' så pludselige op og slåt hårdt ud efter ham forvandler mig til en løve løve: river ud efter ham brøler lidt forvirret
Armand: undviger smiler bukker høfligt "Tak får måltidet Den herrer" smiler og går
|
|
|
Post by Heksen Azara on Jan 3, 2007 15:52:18 GMT -5
Går hen til løven (Jaymon) "Er du okay?" Ser på ham med undersøgende øjne
|
|
Jaymon
N
Animagus Jaymon Kashmir Kald mig Kash eller Jay
|
Post by Jaymon on Jan 4, 2007 9:05:11 GMT -5
forvandler mig til dreng igen tager hånden op til halsen mens jeg ser forbavset og vredt efter ham ser på Azara "Ja... Jah, det tror jeg." ser på min hånd *blod?* tager den anden hånd op og ser på den "Han bed mig!" siger jeg vredt ser på Azara
|
|
|
Post by Heksen Azara on Jan 4, 2007 9:38:40 GMT -5
Nikker, "Det så jeg" Ser undersøgende mod såret "Der ser ikke ud til at være sket noget... Men, du har nok mistet noget blod - i hvert fald efter hans kommentar, at dømme"
|
|