|
Post by Cotton Candy on Jan 20, 2008 12:07:21 GMT -5
Nææ X3~~ Siger bare min mening, ligesom i så tit selv har gjort i andres profiler ;D den gang var vi besat ^^ så det gælder ej x]
|
|
|
Post by Alex Evans on Jan 20, 2008 12:07:30 GMT -5
det er jo ej vores skyld at du er blind --,
|
|
Line~~
Irl personer
|
Post by Line~~ on Jan 20, 2008 12:07:32 GMT -5
Og hvad mener du lige med det Mew-mew! XD? Jeg løste da i det mindste problemet, ikke ligesom da i alle sammen flippede inde i Andys profil XD
|
|
Line~~
Irl personer
|
Post by Line~~ on Jan 20, 2008 12:08:47 GMT -5
Nææ X3~~ Siger bare min mening, ligesom i så tit selv har gjort i andres profiler ;D den gang var vi besat ^^ så det gælder ej x] Vel gør det så x) Nææ ö? Men man har jo vær sin smag? Hvilket nogen åbenbart ikke kan acceptere~~..
|
|
|
Post by Cotton Candy on Jan 20, 2008 12:08:50 GMT -5
OO' arh ><' mig ej kvinde T^T mig dreng? :D *host*
|
|
|
Post by Cotton Candy on Jan 20, 2008 12:10:27 GMT -5
naaaarhaarj det gør så ej >____________<''
|
|
ChanChan
Irl personer
Trinne & ChanChan | - complete sisterlove o.O
|
Post by ChanChan on Jan 20, 2008 12:10:28 GMT -5
Og hvad mener du lige med det Mew-mew! XD? Jeg løste da i det mindste problemet, ikke ligesom da i alle sammen flippede inde i Andys profil XD jeg stod da op for andy o.O det var zaaaaaack~~ ♥ hæhæ. o.O >______<"" .. og med hensyn til "kvinder"? i ter jer som kvinder xD IHIHI iiii hun er så sej, iiiii hun er så klamu iiiiiii ZZZZZZZZZZZZZZZZZZ .. okay jeg fattede ikke ikke en dyt a' hva' jeg li' skrev men fxck da det? (Nao: sammentrækninger af ord kvinde..du opfør dig dum _ _¤)
|
|
ChanChan
Irl personer
|
Post by ChanChan on Jan 20, 2008 12:11:15 GMT -5
OO' arh ><' mig ej kvinde T^T mig dreng? :D *host* er du en dreng? o.O .. jamen så drenger jeg sig bare hvis du mener du er en dreng ^^"
|
|
|
Post by Cotton Candy on Jan 20, 2008 12:12:22 GMT -5
OO' arh ><' mig ej kvinde T^T mig dreng? :D *host* er du en dreng? o.O .. jamen så drenger jeg sig bare hvis du mener du er en dreng ^^" ja da x] mig og raven/miu whatever er da drenge? *host* O__o
|
|
Line~~
Irl personer
|
Post by Line~~ on Jan 20, 2008 12:12:28 GMT -5
Og hvad mener du lige med det Mew-mew! XD? Jeg løste da i det mindste problemet, ikke ligesom da i alle sammen flippede inde i Andys profil XD jeg stod da op for andy o.O det var zaaaaaack~~ ♥ hæhæ. o.O >______<"" .. og med hensyn til "kvinder"? i ter jer som kvinder xD IHIHI iiii hun er så sej, iiiii hun er så klamu iiiiiii ZZZZZZZZZZZZZZZZZZ .. okay jeg fattede ikke ikke en dyt a' hva' jeg li' skrev men fxck da det? (Nao: sammentrækninger af ord kvinde..du opfør dig dum _ _¤) Hahah ö? Det har du så også selv sagt Anine, men anyway XD Og Nao du lukker bare -_-
|
|
Line~~
Irl personer
|
Post by Line~~ on Jan 20, 2008 12:13:10 GMT -5
naaaarhaarj det gør så ej >____________<'' Jo det gør ö?
|
|
ChanChan
Irl personer
|
Post by ChanChan on Jan 20, 2008 12:13:34 GMT -5
er du en dreng? o.O .. jamen så drenger jeg sig bare hvis du mener du er en dreng ^^" ja da x] mig og raven/miu whatever er da drenge? *host* O__o chimchum xD!
|
|
|
Post by Cotton Candy on Jan 20, 2008 12:13:40 GMT -5
naaaarhaarj det gør så ej >____________<'' Jo det gør ö? nej +___o
|
|
|
Post by Cotton Candy on Jan 20, 2008 12:14:08 GMT -5
ja da x] mig og raven/miu whatever er da drenge? *host* O__o chimchum xD! x]
|
|
ChanChan
Irl personer
|
Post by ChanChan on Jan 20, 2008 12:14:25 GMT -5
jeg stod da op for andy o.O det var zaaaaaack~~ ♥ hæhæ. o.O >______<"" .. og med hensyn til "kvinder"? i ter jer som kvinder xD IHIHI iiii hun er så sej, iiiii hun er så klamu iiiiiii ZZZZZZZZZZZZZZZZZZ .. okay jeg fattede ikke ikke en dyt a' hva' jeg li' skrev men fxck da det? (Nao: sammentrækninger af ord kvinde..du opfør dig dum _ _¤) Hahah ö? Det har du så også selv sagt Anine, men anyway XD Og Nao du lukker bare -_- jeg sagde KUN at sasuke-san er fimset xD! Og du skal ikke lukke min nao o.O han har faktisk en flot mund.. xD wtf! (Nao: _ _"""""" )
|
|