Stefan 'Tyv'
L
Stol p? mig, s? viser jeg dig vej - Stol mig ej, s? vildleder jeg dig
|
Post by Stefan 'Tyv' on Mar 29, 2007 14:45:18 GMT -5
((Bliver helt væk med at lave en doll... Hmm...))
Ser igen lidt fra den ene til den anden Går så lidt væk og sætter mig ned i sandet (lidt á la den doll med Luzifer, hvor han sidder og ser sur ud) Tager mig træt til hovedet * Hva' sker der for mig i dag? *
|
|
Luzifer
L
What's your problem? PsykoHead x'3
|
Post by Luzifer on Mar 29, 2007 14:50:56 GMT -5
fryser lidt sidder og forsøger at varme mig selv lidt (i ved, hvor man nærmest 'holder' om sig selv?) ser kort tilbage mod stefan og galleria "han ka da rande mig!!" mumler jeg vredt og sorget *gu ka han ej, jeg elsker ham jo over alt på jorden<3*
|
|
|
Post by Galleria - Havfrue on Mar 29, 2007 14:51:04 GMT -5
Ser væk fra dem og græder lidt men ikke så man kan høre det. *Jeg vil bare være sammen med Stefan er det et problem ?* Går hen til vandkanten og dypper langsomt min fod i, derefter går jeg ud i vandet og bliver forvandlet til en havfrue igen. Dykker ned i vandet og sætter mig nede på bunden.
|
|
Stefan 'Tyv'
L
|
Post by Stefan 'Tyv' on Mar 29, 2007 14:53:18 GMT -5
Stirrer bare trist ud i luften - ud i ingenting * Hva' ska' jeg NU gøre? *
|
|
|
Post by Galleria - Havfrue on Mar 29, 2007 14:54:40 GMT -5
Ser ned i sandet og svømmer så lidt op og hen af til Luz. Er stadig i vandet og ser op på Luz selvom han ikke kan se mig.
|
|
|
Post by Señorita xD on Mar 29, 2007 14:57:32 GMT -5
( 2 sekunder. Vil lige bestille Sakura )
|
|
Stefan 'Tyv'
L
|
Post by Stefan 'Tyv' on Mar 29, 2007 14:57:49 GMT -5
Ryster svagt på hovedet * Jeg fatter ikk' engang mig selv i dag. Gid jeg bar' ku' gå fra'ed hele, og si'e a' jeg var ligeglad. MEN DET ER JEG JO IKK' ! *
|
|
Luzifer
L
|
Post by Luzifer on Mar 29, 2007 14:59:03 GMT -5
holder få tåre tilbage *jeg gider ikk tude over over ham!* ka ikk længere holde dem tilbage efter den tanke *øv, .. Jeg elsker ham bare for højt*
|
|
|
Post by Galleria - Havfrue on Mar 29, 2007 15:01:43 GMT -5
Ser trist ud og kommer op til overfladen tæt ved Luz ,, Jeg ved at du er sorget, men tænk på hvis det var dig der var kærester med ham og jeg kom og ville tage ham fra dig... Sådan føler jeg det lige nu, og jeg vil gerne være din ven Luz, men du kan ikke tvinge en til at kunne elske dig " Siger jeg alvorligt men dog venligt da jeg gerne vil have ham til at forstå min pointe.
|
|
Stefan 'Tyv'
L
|
Post by Stefan 'Tyv' on Mar 29, 2007 15:02:29 GMT -5
Ser langt om længe hen efter de andre Ka' ikk' få øje på Galleria, men får øje på Luz * Nu græder han sgu. Og det' garanteret min skyld... *
|
|
Stefan 'Tyv'
L
|
Post by Stefan 'Tyv' on Mar 29, 2007 15:03:27 GMT -5
Får så øje på Galleria, der titter op af vandet Ka' ikk' la' vær' me' a' smile lidt, et halvkvalt grin * I vanded, sæ'fø'li' *
|
|
Luzifer
L
|
Post by Luzifer on Mar 29, 2007 15:09:11 GMT -5
"om han er min kæreste eller ej, føler jeg altså stadig du stjæler ham fra mig, !!" siger jeg intenst men hårdt rejser mig tører noget mascare der er løbet væk med min trøje finder mascaren i lommen på mine bukser "lort" (den har jo været i våd, han sætte sig i vandet med tøj på) ser på galleria som om det ogs er hendes skyld "se nu, ! Den er helt ødelagt!!"
|
|
Stefan 'Tyv'
L
|
Post by Stefan 'Tyv' on Mar 29, 2007 15:10:51 GMT -5
Rejser mig op og går hen mod dem Ved hverken hvad jeg vil gøre eller sige, føler bare at jeg ikk' vil være dér alene længere...
|
|
|
Post by Galleria - Havfrue on Mar 29, 2007 15:11:33 GMT -5
,, Men det er da ikke min skyld, hør Luzifer, jeg har kendt Stefan i flere år og vi har været kærester i al den tid, jeg elsker ham måske lige så højt som du gør og måske mere... " Ser stadig på ham med et roligt blik og ser så lidt over på Stefan
(Skal gå nu, siger min far...)
|
|
|
Post by ~*Sakura*~ on Mar 29, 2007 15:12:05 GMT -5
Kommer gående.
|
|