|
Post by Andy-Pandy ♂ on Jun 18, 2007 9:45:53 GMT -5
( Huuh? *blinke* Ja ja ^^, skal jeg nok, men ses putte )
|
|
|
Post by Jessie Madelin on Jun 18, 2007 9:49:28 GMT -5
Kommer gående.. " lalala .. " knækker fingre..
Melina: Kommer koldt gående.. Ser rundt..
|
|
|
Post by Andy-Pandy ♂ on Jun 18, 2007 9:52:05 GMT -5
( Hvorfor syntes jeg der er noget hysterisk morsomt over "kommer koldt gående" Oo' )
Sidder og slår med krykke ned i sandet XD Hæver så øjenbrynet da den begynder og skille ad >_____<; Tager delen og ser skiftevis på de nu to dele xD
|
|
|
Post by Mikkel on Jun 18, 2007 9:52:58 GMT -5
Hæver øjenbrynet og ryster let grinene på hoved,som så får det resultet med at jeg får en krykke i baghovede _ __' Smiler skævt og ømmer mit stakkels hovede '
|
|
|
Post by Jessie Madelin on Jun 18, 2007 9:54:26 GMT -5
Ser let rundt.. Smiler let, da jeg ser andy. " andy andy andy.. " smiler..
Melina: ser ned..
|
|
|
Post by Andy-Pandy ♂ on Jun 18, 2007 9:56:47 GMT -5
Smiler roligt og drenget. Ser så kort rundt, prøver så og samle Krykken igen x)
|
|
|
Post by Mikkel on Jun 18, 2007 9:57:25 GMT -5
Holder øje med Andy ' HAN ER JO FARLIG MED DEN... DEN... DEN TING >____<; Ved faktisk ikke rigtigt hvad det hedder _ __' Ser så rundt, men kun meget kort og holder så øje med Andy igen.
|
|
|
Post by Jessie Madelin on Jun 18, 2007 9:59:15 GMT -5
smiler bare af andy.. Ser så Mikkel.. * :I <3 :I * smiler genert..
Melina: ser på de andre.. smiler bare let..
|
|
|
Post by Andy-Pandy ♂ on Jun 18, 2007 10:05:43 GMT -5
Sidder og prøver og samle den idiotiske TINGEST >_______<; Smider den så irreterret fra mig _ __' Lægger armene surt over kros men skære så en grimasse da det gjorde pææænt nas '
|
|
|
Post by Mikkel on Jun 18, 2007 10:07:01 GMT -5
Hugger hurtigt.... Ja den dér ting. Sidder og bakser med den, viiil ku' Er ikke dummere end Andy nemlig (Som han jo så er _ __') Opdager lidt efter jeg har vendt den forkert, dvs. med den ene ende forkert, smiler skævt og vender den så om så jeg har MULIGHED for og samle den XD
|
|
|
Post by Jessie Madelin on Jun 18, 2007 10:10:00 GMT -5
Ser bare derhen med et lílle smilende blik.. * damn rauw!! *
melina: knækker fingre..
|
|
|
Post by Andy-Pandy ♂ on Jun 18, 2007 10:16:42 GMT -5
Opdager så at vi ikke er alene, giver så Mikkel en albue i siden, så han vælter fordi han koncentrere sig så meget _ __' Ryster på hoved af ham ,, Dumme dreng T_T' "
|
|
|
Post by Mikkel on Jun 18, 2007 10:17:36 GMT -5
Et lille klik lyder og jeg har fået den samlet ' Sidder emd store øjne og får så en albue i siden, ogg vælter om på siden XD Ser dumt op og sætter mig op igen ,, Hvem er nu dum? Jeg fik den samlet ?!" Vifter med den foran ham med et smøret og drenget smil x)
|
|
|
Post by Jessie Madelin on Jun 18, 2007 10:21:57 GMT -5
Ser på dem med et lille smil.. * it could't be veryyyy funny to make one of them go into a koma * smiler ondt..
melina: smiler let mod jessie, da jeg læser hendes tanker..
|
|
|
Post by Andy-Pandy ♂ on Jun 18, 2007 10:23:33 GMT -5
Ser mistroisk på den ,, Du har bare Morphet den " Ser så med et mistroisk blik på ham, tager den ud af hånden på ham og den skiller ad igen ,, DUMME DRENG " siger jeg så med tryk på og smiler stort og smøret x)
|
|