|
Post by Ashley - smuk pige on Jan 18, 2007 10:24:10 GMT -5
,, Hvad manglede der ?" Ser nysgerrigt på ham Mens jeg smiler mest med øjnene
|
|
Casanova
N
It's not hes fault. It's in the blood. A heat for love. Irresistible.
|
Post by Casanova on Jan 18, 2007 10:37:08 GMT -5
blinker til hende henvender mig så til dem begge "Nåh, men jeg må videre. Vi ses de damer..." sætter hesten i galop og forsvinder ud i skoven
(han er smuttet)
|
|
|
Post by Ashley - smuk pige on Jan 18, 2007 10:38:29 GMT -5
Griner lidt Vender Kazzo så jeg ser på Azara ,, Er du forelsket i en ?" Siger jeg nysgerrigt
|
|
|
Post by Heksen Azara on Jan 20, 2007 7:52:37 GMT -5
Nikker "Ja" *DUMME MIG, OG MINE DUMME HEKSEKUNSTER - OG LØFTER!*
|
|
|
Post by Ben - Dreng on Jan 20, 2007 9:04:01 GMT -5
Audrey :
Smiler lidt ,, Hvem ?" Ser meget nysgerrigt på hende *Det er sikker Jaymon !*
|
|
|
Post by Heksen Azara on Jan 20, 2007 9:11:32 GMT -5
Ruller med øjnene "Jaymon" *MIG OG MINE POKKERS LØFTER!*
|
|
|
Post by Grace - Pige on Jan 20, 2007 14:04:48 GMT -5
Audrey :
,, Er det Jaymon ! " Begynder at grine ,, DET ER DA LØGN !" *HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAAH* ,, Du har ikke en Chance !" Klapper Kazzo og skridter lidt frem og rider langsomt videre
|
|
|
Post by Heksen Azara on Jan 21, 2007 2:52:18 GMT -5
*Tror hun!* Svinger mig ubesværet op på Zindri Hun begynder straks at gå i hurtigt skridt efter Audrey
Rider i trav, da jeg ser Audrey (+ Kazzo), og sætter ned i hendes tempo da jeg når op ved siden af hende "Og hvorfor skulle jeg ikke have dét?" *På en måde har hun jo ret... Jeg er trods alt TOLV år ældre end ham!*
|
|
|
Post by Ashley - smuk pige on Jan 21, 2007 14:04:16 GMT -5
,, Hvorfor tror du !" Siger jeg og griner ondt
|
|
Marie Ræv
N
I'm not afraid of you - I'm afraid of the loneless
|
Post by Marie Ræv on Jan 22, 2007 8:30:10 GMT -5
Azara; "Hvorfor ikke? Du render alligevel rundt efter ham dér... Hvad-det-nu-er-han-hedder?" *hun ved jo ikke noget om min alder... Så hvorfor skulle hun ikke tro at jeg havde en chance!? Desuden... Så RENDER hun jo rundt efter ham dér...*
|
|
|
Post by Grace - Pige on Jan 22, 2007 9:16:49 GMT -5
Audrey :
,, Han hedder Casanova, og vi er kærester, du render rundt efter Jaymon " Sætter Kazzo i galop og giver slip med begge hænder og lader ham bare galopere derud af
|
|
|
Post by Heksen Azara on Jan 22, 2007 9:28:00 GMT -5
Jeg lader Zindri sætte i galop efter Audrey og Kazzo, lader hende selv bestemme farten
*Ja, jeg kan lide Jaymon... Men jeg er bange for at det ikke kan blive til noget*
|
|
|
Post by Ashley - smuk pige on Jan 22, 2007 9:29:25 GMT -5
Sætter Kazzo ned i trav og laver en flot parade ,, Jeg siger det bare som det er !" Råber det om til hende
|
|
|
Post by Heksen Azara on Jan 22, 2007 9:31:07 GMT -5
"Nej, du siger det som du tror det er" Siger jeg lavmælt, (lige så højt så hun lige kan høre det, uden at hun skal høre godt efter) da Zindri standser tæt ved Kazzo
|
|
|
Post by Ashley - smuk pige on Jan 22, 2007 9:49:45 GMT -5
Vender mig om ,, Hør her, prøv bare men du har stadig ikke ne chance !" Smiler skævt til hende Vender mig om igen og klapper Kazzo på halsen
|
|