|
Post by Yuki Sohma on Aug 31, 2007 9:04:59 GMT -5
Jeg kommer løbende ind af døren med Kyo efter mig, giver et suk fra mig og sætter mig ned på en stol ,,Gider du hjælpe mig?" Jeg sæver kort til såret på skulderen.. Det ser ikke ud til at Shigure er hjemme.
|
|
|
Post by kyo Sohma on Aug 31, 2007 9:07:09 GMT -5
løber ind med yuki "jo" siger jeg og atger noget forbining op af en skuffe... begynder at rulle det om Yukan's skulder på en eller anden ¨måde...
|
|
|
Post by Yuki Sohma on Aug 31, 2007 9:10:07 GMT -5
,,Burde du ikke først prøve på at få kuglen ud?" Spørger jeg og løfter det ene øjenbryn.. Det gør virkelig ondt, men jeg har ikke lyst til at Kyo skal se mig lide.. Selvom han sikker allerede ved det gør ondt.
|
|
|
Post by Alucard Hellsing on Aug 31, 2007 9:10:22 GMT -5
Ser at de løber ind i et hus.. *d**n!!* Knurrer lavt og ser op og ned af døren ind til hytten xD
|
|
|
Post by kyo Sohma on Aug 31, 2007 9:12:19 GMT -5
"åh.. jo det glemte jeg helt" tager forbiningen af igen og atger hansker på... ligger så Yuki ned og tager sådan en stor pinset og begynder at prøve at tage kuglen ud..
|
|
|
Post by Yuki Sohma on Aug 31, 2007 9:14:10 GMT -5
Lukker øjnene og sukker kort, trækker vejrt dybt og rynker kort på næsen ,,Skynd dig lidt.. Det der gør ondt"
|
|
|
Post by kyo Sohma on Aug 31, 2007 9:15:43 GMT -5
"ti stille dumme rotte!.. jeg prøver at hjælpe dig" mumler jeg og får tilsidst kuglen ud... snore så forbiningen om hans skulder...
|
|
|
Post by Alucard Hellsing on Aug 31, 2007 9:19:09 GMT -5
Gaber kort, og ser stadig på døren, tænker på at bryde døren op, men det gider jeg ikke >_<'' *vil jo kun lege lidt.. ^^* Ligger mig ned under lidt af taget? xD Mens jeg tænker, på hvordan jeg kan gøre dem rigtig bange, fandt jo hurtigt ud af at de ikk tør slås xD
|
|
|
Post by Yuki Sohma on Aug 31, 2007 9:22:28 GMT -5
,,Jaja..." Mumler jeg og sætter mig op, stryger blidt forbindingen og sukker så ,,Tak Kyo..." Mumler jeg så og rejser mig op ,,Hvor er Shigure?" Spørger jeg for at skifte emne.
|
|
|
Post by kyo Sohma on Aug 31, 2007 9:26:30 GMT -5
niker bare kort af hans tak.. kigger så lidt rundt "det ved jeg rent faktisk ikke" går hen til vinduet hvor der er en sedl der står; ' hej Yuki........ og Kyo.. jeg er taget hen for at købe ind.. vi ses!' kigger undrende på papiret og løfter et øjenbryn "Shigure køber ind?.. det er det mest mærkelige jeg har hørt nogle sinde" siger jeg
|
|
|
Post by Yuki Sohma on Aug 31, 2007 9:31:29 GMT -5
,,Shigure køber ind?... Det vil sige jeg skal lave mad igen idag" Jeg sukker tungt og ryster på hovedet, løfter et øjenbryn da han siegr at den fremmede dreng er her ,,Han skulle følge efter os?" Sukker kort og går ind i stuen, så længe han ikke er inde i huset er det fint med mig ,,Kyo... Lås døren og luk vinduerne.. Så lukker jeg lemmen op til taget" Jeg går op af trapperne og låser lemmen.
|
|
|
Post by Alucard Hellsing on Aug 31, 2007 9:31:47 GMT -5
//OUT ;D
|
|
|
Post by kyo Sohma on Aug 31, 2007 9:34:02 GMT -5
"vent.. han er gået... det er okay" siger jeg og begynder at kravle op på taget...
|
|
|
Post by Yuki Sohma on Aug 31, 2007 9:35:04 GMT -5
,,Kyo... Jeg har låst lemmen... Kom så herned" Mumler jeg og går ind i køkkenet ,,Åhh gud her stinker" Sukker tungt og gnubber min næse.
|
|
|
Post by kyo Sohma on Aug 31, 2007 9:36:44 GMT -5
"øv" mumler jeg og kravler ned igen... går hen til Yuki og holder mig for næsen i det jeg træder ind i køknet "fuuuu føj! døde der et dyr her?!!"
|
|