Safira Jameson
L
->::<- Beskriv dig selv ->::<- Dum som en d?r, og gr?nsel?st irriterende x)
|
Post by Safira Jameson on Dec 15, 2007 18:57:21 GMT -5
"din ven der narrede mig til at gå i seng med mig, han gør mig gravid, og sørger for at jeg ikke kan slippe af med det f*cking barn! Jeg vil fanme ikke have hans barn! Det kan godt være at du[/u] ikke har noget imod det, men det har jeg fanme!" Er sQ godt gal nu, går væk fra dem.. Leon: Hoster kort.. er sat i en mærkelig situation.. har stadig lyst til at skyde hovedet af ham ^^ Står lidt og overvejer at gøre det...
|
|
Misha ['3
New Member
..The sweet top of a candystick..
|
Post by Misha ['3 on Jan 5, 2008 15:19:22 GMT -5
Går stille ned af en lille sti i skoven. En lav men fredfyldt og stille nynnen høres fra mig, idet jeg langsomt men roligt bevæger mig længere ind i skoven..
|
|
Magz
Junior Member
|
Post by Magz on Jan 5, 2008 15:24:05 GMT -5
kommer stille gående med Mimi slæbende efter mig... kigger rundt og sukker dybt "hvor er jeg?" spørger jeg mig selv og gnubber kort mine trætte øjne med min frie hånd og knuger Mimi indtil mig.. min mave knurre og jeg kigger ned på min lille mave som er gemt bag min kjole "jeg er så sulten" mumler jeg med min babystemme og kigger ned på Mimi.
|
|
BeniZakura
New Member
Crimson Cherry Blossom ~its me X3~
|
Post by BeniZakura on Jan 5, 2008 16:48:18 GMT -5
Går tur med min ene hund .. Altså Masashi ^^ Tør ikke have Tsunaarashi med ude, han angriber bare nogen -____-... Har givet Masashi lov til at løbe rundt og snuse i skovens bund, piller lidt ved det mørke hår.
|
|
Misha ['3
New Member
|
Post by Misha ['3 on Jan 5, 2008 16:52:27 GMT -5
Ser en hund komme mod mig. smiler stille, har jo Candy Stick med.. Ser på hunden og så ghen på candy stick, der bare står og græsser og er ligeglad xD Sætter mig stille op af hende, hun er jo trods alt en slags hest? Oo
|
|
BeniZakura
New Member
|
Post by BeniZakura on Jan 5, 2008 16:56:42 GMT -5
Masashi stopper op og træder et par skridt tilbage da den ser... Den lille hest .. Selv er den allerede næsten større end hesten.. Men han er en piveskid så han spurgter pludseligt tilbage til sin ejer, Benizakura. Ser bare dumt på bangebuksen af min Mastiff -_- Det var sikkret bare en ugle, så går videre.
|
|
Misha ['3
New Member
|
Post by Misha ['3 on Jan 5, 2008 17:05:15 GMT -5
Ser efter hunden med en lavmældt lille latter.
Candy Stick: Løfter kort hovede fra græsset og fnyser kort efter hunden, stikker så ligegyldigt hovedet i græsset igen xD
|
|
BeniZakura
New Member
|
Post by BeniZakura on Jan 5, 2008 17:08:54 GMT -5
Benizakura: Høre nogen grine ser på hvalpen ,, Derfor -___- Du er håbløs Masashi, du burde havde lært noget af Tsunaarashi ó_o.. " ´siger jeg så og går videre og følger Masashi rundt ^^
|
|
Misha ['3
New Member
|
Post by Misha ['3 on Jan 5, 2008 17:17:54 GMT -5
Candy Stick ligger sig i græsset..
Sætter mig let op af hendes ryg og nynner lavmældt..
|
|
BeniZakura
New Member
|
Post by BeniZakura on Jan 5, 2008 17:20:50 GMT -5
Masashi: står lidt fra hende med den mini hest og tøsen ó_o... Hyler op x)
Benizakura: Brummer lidt surt og går mod hans hylen ^^
|
|
Misha ['3
New Member
|
Post by Misha ['3 on Jan 5, 2008 17:24:03 GMT -5
Candy stick: Løfter hovedet og ser dumt på hvalpen. Pruster godmodigt, og ligger hovedet igen..
Misha: Ser på hunden der hyler af mig og candy xD Smiler lidt for mig selv, og ser blot roligt på hunden, ser så mod en dreng der kommer herhen af.. Måske nok hundens ejer?
|
|
BeniZakura
New Member
|
Post by BeniZakura on Jan 5, 2008 17:31:15 GMT -5
Benizakura: ,, Så ti' dog stille møgdyr >< " Tager fast i dens nakke og holder kun i hud ó_o..
Masashi: Stopper med at hyle og kommer med et fornærmet fnys i stedet.
Benizakura: ,, Du opføre dig som en tæve -_- "
|
|
Misha ['3
New Member
|
Post by Misha ['3 on Jan 5, 2008 17:36:10 GMT -5
Ser på drengen. Siger intet er blot tavs. Kigger på hunden..
Candy stick: er bedøvende ligeglad med omverdenen OO eller, jeg ville self. forsvare mit menneske hvis der var farer, men det virker ikke sådan.. Og når man ikke arbejder.. ja.. så æder man x)
|
|
BeniZakura
New Member
|
Post by BeniZakura on Jan 5, 2008 17:37:32 GMT -5
// hej hej
|
|
Misha ['3
New Member