Dijón Jackson
L
you were right ^^" .. i really AM a bitch.
|
Post by Dijón Jackson on Jun 15, 2007 13:06:31 GMT -5
( Guten höjte löjte Ö? ) Kommer roligt gående og slår let med håret. Smiler fladt og ser rundt.
|
|
|
Post by Mikkel on Jun 15, 2007 13:10:19 GMT -5
( Jamen Hejsa Pus x) <33 )
Andy: Ser på Mikkel, prikker til ham, kan nemlig se han dårligt sidder, hvorefter han vælter ,, Fjols T_T' "
Mikkel ,, ... " Bliver bare liggende giider ikke rejse mig op T_T'
|
|
Dijón Jackson
L
|
Post by Dijón Jackson on Jun 15, 2007 13:11:38 GMT -5
( I WUFF U ) Ser to svanser? (; .. { Andy&Mikkel } Skyder lige imellem deres hoveder og går over mod dem. ,, Hej andy, savnet mig? '' siger jeg kækt. Smiler fladt til dem As i care.
|
|
Lena
L
I'm not crazy - I'm just different
|
Post by Lena on Jun 15, 2007 13:17:42 GMT -5
Rejser mig op, går lidt rundt... Overvejer at gå..
|
|
|
Post by Mikkel on Jun 15, 2007 13:17:47 GMT -5
Mikkel: Fare endnu mere tilbage XD Ser på store øjne på Andy og Dijon ' Andy: Får bare store øjne men bliver sidende XD Det gør alligevel for ondt at røre mig T_T' Ser så Dijon O______________________________________________________________O' Smiler drenget og roligt, måske lidt smøret? ,, Ja selvfølgelig har jeg savnet min lille ildfugl ^^, "
|
|
Lena
L
I'm not crazy - I'm just different
|
Post by Lena on Jun 15, 2007 13:18:42 GMT -5
Beslutter mig for at gå - går
|
|
|
Post by Anny Anderson +_= on Jun 15, 2007 13:20:45 GMT -5
"haisa " smiler blegt.. ser så lidt rundt, ligger mig op af ham, og falder hen, er træt xD
Jack. "du er mærkelig søs" mumler jeg bare, og læner mig op af stenen xD
|
|
Dijón Jackson
L
|
Post by Dijón Jackson on Jun 15, 2007 13:21:45 GMT -5
Hæver et øjenbryn, Og ser let på min hånd. Får den til at gå op i flammer. ,, Sure you have, '' siger jeg roligt. ,, who would'nt? '' Smiler fladt og overvejer hvad jeg kan gøre for at pine ham.
|
|
|
Post by Mikkel on Jun 15, 2007 13:26:05 GMT -5
( Forhelved ANINE! JEG KAN IKKE ENGELSK! T_T' ) Andy: ser roligt på hende, fnyser kort og stopper tiden, rejser mig med besvær op. Bider mig i læben... Stiller mig ved hendes side, ser skiftevis på hende og hendes flammende hånd. Tager let fat i ærmet så jeg dårligt røre det XD Sætter det mod hendes brystkasse, lige midt i x) Tager så fat i Mikkel og hiver ham med mig et godt stykke væk, sætter mig igen for og slappe af. Starter tiden igen igen ' Mikkel: Ser først dumt rundt, men lader så som ingenting '
|
|
Amy Lee
L
just what we all need; more lies about a world that never was and never will be
|
Post by Amy Lee on Jun 15, 2007 13:27:24 GMT -5
ser i retning af mikkel
|
|
Dijón Jackson
L
|
Post by Dijón Jackson on Jun 15, 2007 13:28:07 GMT -5
Så er de væk. Typisk svanser. ,, Svanssvanssvans, de er sku'da også så bange. '' siger jeg og mærker min flammende hånd mod mit bryst. ,, mh- dejligt. den er i det mindste varm. '' mumler jeg og får flammerne til at gå ud. ,, comeon andy, '' siger jeg højt. ,, man lader da ikke bare en kvinde stå alene når hun er igang med noget. ''
|
|
Lou
Irl personer
|
Post by Lou on Jun 15, 2007 13:29:59 GMT -5
kommer gående med og ser ned i jorden, tænker lidt på Akira og ham der D tingen der gjorde hende blind Cross
|
|
Cinzia
N
Cinzia Sizeina Fabrieza
|
Post by Cinzia on Jun 15, 2007 13:32:59 GMT -5
Kommer gående i højt humør ^^ Fløjter sagte, og ser rundt på gravstenene - fuldstændig upåvirket
|
|
Amy Lee
L
just what we all need; more lies about a world that never was and never will be
|
Post by Amy Lee on Jun 15, 2007 13:33:40 GMT -5
trækker på skuldrene og går
|
|
|
Post by Mikkel on Jun 15, 2007 13:34:33 GMT -5
Andy: Fnyser kort ,, Hvor meget dame er der lige over hende T_T' " Tager langsomt min arm op til min skulder og lader den hvile der, sukker træt T_T'
Mikkel: Ser frem og tilbage ,, O____________________O' Hvad er det her nu for et mærkeligt sted " Bider mig kort i læben ,, Det her må du sgu selv klare >___<; " Rejser mig og skynder mig på afstand.
Andy: ,, YEY!" Prøver og gribe fat i ham men når det ikke da han har meget hurtigere reflekser end mig T_T'
|
|