|
Post by Capt. Jack Sparrow on Jun 15, 2007 9:51:35 GMT -5
((oka, prøver så at være en smule mere opfindsom ;p heh))
Amy: smiler for mig selv ser en dreng *fuck han er hot, gad vide hvor gammel han er??* ser i retning af ham, mens jeg prøver på at lade det virke naturligt så jeg ikk bare stirre overvejer om jeg måske sku ta mig samn til at gå hen til ham og sige hej, eller noget..
|
|
|
Post by Mikkel on Jun 15, 2007 10:16:29 GMT -5
( sorry, min mor rev stikkene ud på min com ' ) Ser hun ser herover ^^, Vinker let med hånden og smiler drenget x) Kaster let med hoved da noget hår sidder og irreterre hele mit syn, fugter kort mine læber og ser så på hende igen ;D
|
|
|
Post by Capt. Jack Sparrow on Jun 15, 2007 10:21:56 GMT -5
Amy: smiler til ham, vinker ogs ser mig lidt om, rejser mig så og går hen til ham "hej" smiler glad
|
|
|
Post by Mikkel on Jun 15, 2007 10:23:14 GMT -5
Ser på hende, betragter hende lidt ,, Jamen hejsa Smukke ^^, " Smiler stort og drenget, mig og Andy har lært ALT for meget af hinanden _ __' Puster til en hårtot istedet for og tage den væk, gider ikke engang til, er for doven 8)
|
|
|
Post by Capt. Jack Sparrow on Jun 15, 2007 10:25:59 GMT -5
Amy: Griner lidt, og ser på ham med et afslappet blik "hva hedder så en sådan fyr der kommer her og sys jeg er smuk?" smiler ;p
|
|
|
Post by Mikkel on Jun 15, 2007 10:30:21 GMT -5
Smiler atter stort og drenget (Jeg undre mig over at Andy og Mikkel aldrig får ondt i kinderne af og smile sådan hele tiden? XD ) ,, Mikkel Boyo ' " Klør mig let i nakken med et dumt lavt grin. Ser så roligt på hende igen, og lader min hånd falde ned i lommen igen ,, Og hvad hedder den smukke så? "
|
|
|
Post by Capt. Jack Sparrow on Jun 15, 2007 10:35:43 GMT -5
"Amy Lee" smiler tøset "jeg er 18, hvor gammel er den anden smukling " smiler, let grinende ser på ham, fjerner noget hår fra ansigtet
|
|
|
Post by Mikkel on Jun 15, 2007 10:39:09 GMT -5
,, 18 ligeså... Meen " Tæller kort på fingrene, hader matematik ,, 19 om 15 dage ^^, " Smiler stort og stolt x) Stoor dreng, han kunne regne ' Ser så nysgerrigt på hende, og får en rundte om hende, hvorefter jeg stopper foran hende med et smil.
|
|
|
Post by Capt. Jack Sparrow on Jun 15, 2007 10:41:42 GMT -5
Amy: smiler "okay" så jeg så bare *han er da sød, og han er 18 + mega lækker!*
|
|
|
Post by Mikkel on Jun 15, 2007 10:43:53 GMT -5
Smiler drenget, måske lidt frækt, dumme dreng T_T' ( Andy kom og skæld Mikkel ud ' ) Lægger hoved let på skrå ,, Såå, hvor længe har du været her?" Spørger jeg med et roligt og drenget smil.
|
|
Amy Lee
L
just what we all need; more lies about a world that never was and never will be
|
Post by Amy Lee on Jun 15, 2007 10:45:55 GMT -5
ser en smule tænksom ud, "ehhm, ngle måneder vil jeg tro? Men jeg er ikk helt sikker - Hva med dig?" smiler sødt ser på ham, smiler ogs med øjnene
|
|
|
Post by Mikkel on Jun 15, 2007 10:48:27 GMT -5
Nikker kort, som tegn på jeg har forstået (: ,, Jeg har boet her siden som barn, så flyttede jeg til London et år og er kommet tilbage igen? Såå, snart 18 ud af mine 19 år har jeg været her " Smiler roligt og betragter hende let.
|
|
Amy Lee
L
|
Post by Amy Lee on Jun 15, 2007 10:52:52 GMT -5
nikker smilende, "okay, hva lavede du i london?" spørg jeg nysgerigt,
|
|
|
Post by Mikkel on Jun 15, 2007 10:54:32 GMT -5
Ser på hende, og det lille glimt i øjet forsvinder kort, meget kort ,, Arbejdede for en bekendt " Smiler roligt og ser kort rundt, også på hende igen.
|
|
Amy Lee
L
|
Post by Amy Lee on Jun 15, 2007 10:57:28 GMT -5
nikker, har på fornemmelsen det ikke er noget jeg ska lægge mere i "hva går du sådan ellers og laver? altså, i din fritid?"
|
|