|
Post by Cecilia on May 18, 2007 2:14:19 GMT -5
Mumler bare surt for mig selv hele tiden. Ser på min arm som er næsten helt rød
|
|
|
Post by Miyabi Ishihara ~ Miyavi on May 18, 2007 2:19:00 GMT -5
Gaber igen igen.. "anybody? " spørger jeg kedsommeligt.. *bunn's.. ;D * tænker jeg igen.. xP
|
|
|
Post by Cecilia on May 18, 2007 2:22:48 GMT -5
Hører Miav!! XD Fnyser koldt *Idiot!* tænker jeg bare og begynder at skære i min anden arm.
|
|
|
Post by Miyabi Ishihara ~ Miyavi on May 18, 2007 2:30:23 GMT -5
Ser cecilia. *nice -.- * tænker jeg sarkastisk.. * the emo girl * Ser rundt.. *hvor er Jack? * tænker jeg... tænker mere.. *eller endnu bedre, Emma...? *
Jack. kommer slentrende, er i et dårligt humør, sparker til en sten >.< ¤auuw.. ¤ hvisker jeg og ømmer min fod.. >.< "Bunn'!" mumler jeg mod stenen, og sukker surt -.-
|
|
|
Post by Cecilia on May 18, 2007 2:31:31 GMT -5
Ser ham og kigger koldt på ham. Slår blikket ned på min arm igen.
|
|
|
Post by Miyabi Ishihara ~ Miyavi on May 18, 2007 2:38:00 GMT -5
Himler med øjnene.. *what a freak * Ser jack ;D "hey bunn" siger jeg nedrigt til ham x) Jack. Ser op og ser Miuv. "Hey honny bun. " griner jeg igen.. ser ikke at jeg går mod en mindre gravsten, og snubler -.- * kæft jeg er uheldig idag >.< *
|
|
|
Post by Cecilia on May 18, 2007 2:41:57 GMT -5
"Idiot" mumler jeg koldt af ham den anden.
Sabina; Kommer gående med en hætte på. Er ved at vælte over en sten "Møg lort!" skriger jeg surt og hidsigt XD
|
|
|
Post by Miyabi Ishihara ~ Miyavi on May 18, 2007 2:45:20 GMT -5
Himler med øjnene af Cecilia.. "er man sur idag? " siger jeg drillende, og køligt. ser så på jack der vælter, og gemmer mit hovede under en hånd.. * jeg kender ham ikke >.< *
Jack. Rejser mig op.. "bunn!" mumler jeg igen surt.. Står bare stille, og ser hånligt på cecilia. "som om du skulle være noget " siger jeg koldt, og med en himlen med øjnene..
|
|
|
Post by Cecilia on May 18, 2007 2:47:52 GMT -5
"Hold jeres kæft!" kaster min lommekniv efter ham jeg ikk kender.
Sabina; Har travlt med at råbe af den åndsvage sten XD
|
|
|
Post by Miyabi Ishihara ~ Miyavi on May 18, 2007 2:51:07 GMT -5
Griner hånligt af hende.. "hvor søødt x) " ser så på jack.. Jack. Dukker mig for en kniv.. himler med øjnene.. *på den igen.. * Kaster en sten efter hendes hovede ^^ Miyavi. Rømmer mig kort, og vælger denne gang at blande mig udenom deres lille fight, hun er jo trods alt min x. ;D
|
|
|
Post by Cecilia on May 18, 2007 2:53:41 GMT -5
Dukker mig.
Sabina; Får en kniv lige i benet og skriger op. Kigger ned på kniven i mit ben og får liidt tårer i øjnene "Av" siger jeg lavt. Rømmer mig så og tager mig sammen "Hvem i helved kaster med knive?!" råber jeg surt.
|
|
|
Post by Miyabi Ishihara ~ Miyavi on May 18, 2007 2:58:11 GMT -5
Griner kort af tøssen.. - dem begge to ^^
Jack. ser sabina! "hey skatter ^^ " svarer så på hendes spørgsmål, ved blot at pege lost på cecilia... O.Ö "eh? "
|
|
|
Post by Cecilia on May 18, 2007 2:59:25 GMT -5
Skuler bare til dem.
Sabina; Tager den ud af mit ben og smider den lidt væk. "For helved" mumler jeg surt.
|
|
|
Post by Miyabi Ishihara ~ Miyavi on May 18, 2007 3:02:16 GMT -5
Sætter mig ned på en sten..
Jack. Føler mig som en elg ;D "jeg er en elg " mumler jeg bare ud i luften, og sætter mig på en gravsten O_Ö
|
|
|
Post by Cecilia on May 18, 2007 3:04:42 GMT -5
Sabina; *Nej hjælp for man jo ik, uhh ha!* fnyser for mig selv og humper væk men opgiver. Sætter mig ned på en gravsten.
|
|