|
Post by Melina Heero on Feb 8, 2008 13:14:56 GMT -5
Sukker tungt og ser på andy.. " undskyld.. forstår godt at du ikke er i det bedste humør.." Ser lidt ned..
Raven: " jep.. Jeg ville fanme også få det dårligt hvis.. " Stopper så da melina stikker mig en flad..
|
|
|
Post by Andy-Pandy ♂ on Feb 8, 2008 13:19:05 GMT -5
Ser på dem da Melina giver Raven en flad.. Rynker så på næsen. Peger skiftevis på dem ,, hvaa O.o? " siger jeg så
|
|
|
Post by Melina Heero on Feb 8, 2008 13:38:01 GMT -5
ser på ham.. " well.. vi har mere eller mindre lagt fortiden bag os.. " siger jeg bare og smiler lidt.. Raven: ser roligt på andy.. og så på melina.. * tror hun Ø
|
|
|
Post by Andy-Pandy ♂ on Feb 8, 2008 13:43:33 GMT -5
,, hmmn " mumler jeg bare, stoler ikke på Raven, færdig x) Samler det tykke hår, da det irritere.
|
|
|
Post by Melina Heero on Feb 8, 2008 13:47:11 GMT -5
Sætter mig overfor andy ser ham dybt ind i øjnene og sender mine tanker over i hans hovede.. - Lad raven gør dig til en fyr igen.. han kan ikke gøre dig noget så længe du har amuletten- Ser så væk..
Raven: ser godt hvad melina laver.. det provokere mig bare at jeg ikke kunne høre hvad hun lavede.. " det der er ikke fair.."
|
|
|
Post by Andy-Pandy ♂ on Feb 8, 2008 13:52:23 GMT -5
Sidder lidt.. Har amuletten, hvad snakker hun om ? Har da ikke fået den O.o? Ser lidt på Raven ,, njarh.. Men det er jo heller ikke fair alt det du kan lille ven ^_^" smiler sukkersødt og springer så hurtigt til side. Mikkel; er der med ét .. Oppe i luften. Sparker hårdt ned der hvor han sad, og stenen, da den bliver bare til støv ^_^ Fnyser kort, lægger armene over kors.. -_-.. Er i dårligt humør, da kællingen ikke er samarbejdsvillig, og det går altid udover Andy når jeg er sur ^_^ Andy; ,, Da da da 0_0 " mumler jeg bare lavt og trækker mig lidt væk fra ham. Mikkel; Ser kort på Raven ,, årh nej ikke dig igen =_= " mumler jeg så bare, retter på min top, som afsløre de store nødder ... (har glemt den persons navn som forvandlede dem O.o) har udrustet mig med =__=..
|
|
|
Post by Melina Heero on Feb 8, 2008 14:26:30 GMT -5
Ser på andy, og lader kort amuletten komme til syne for ham rundt om min hals.. Dækker den så til igen.. Ser mikkel.. Sukker. " hva så mikkelline? "
Raven: ser på andy.. " det er det sikkert ikke xD .. " Smiler kort.. "men jeg kunne hjælpe dig til at få pikken tilbage?"
|
|
|
Post by Andy-Pandy ♂ on Feb 8, 2008 14:29:32 GMT -5
Andy; Fnyser kort ó_o.. Skal fandme ikke have hjælp af heksens kæreste x'D Ser undrende på amuletten.. Derfor jeg syntes jeg altid syntes jeg har vægt om nakken XD
Mikkel; Fnyser kort af Melina ,, luk ædespalten eller jeg river hoved af dig =_= "
|
|
|
Post by Melina Heero on Feb 8, 2008 14:35:27 GMT -5
Melina.. Ser roligt på ham.. "sorry,. "
raven: smiler skævt..
|
|
|
Post by Andy-Pandy ♂ on Feb 8, 2008 14:38:35 GMT -5
Mikkel; Fnyser kort... Igen... Retter lidt på det lange blonde hår. ,, Good dammit =_= hvordan kan i holde det lange hår ud ? " Andy; Ser på Mikkel ,, dit er da ingengang halvt så langt som mit O.o " siger jeg så...
|
|
|
Post by Andy-Pandy ♂ on Feb 8, 2008 14:45:30 GMT -5
// OUT
|
|