Lena
L
I'm not crazy - I'm just different
|
Post by Lena on Feb 12, 2007 13:27:33 GMT -5
Ser på ham, nikker bare og skøjter væk Stiller mig i et hjørne for mig selv Tager hænderne op til hovedet Græder *Jeg vil jo bare FORSTÅ*
|
|
|
Post by Eragon - dreng on Feb 12, 2007 13:29:53 GMT -5
Kan ikke høre hende græde men rejser mig ikke. Bliver bare liggende og ser ned på isen. *Hvorfor kan hun bare ikke fortælle sine følelser ? Hvorfor er det så svært ?* Ser over på hende og rejser mig op og skøjter roligt over til hende
|
|
Lena
L
|
Post by Lena on Feb 12, 2007 13:31:04 GMT -5
Græder stadig med hænderne for ansigtet Læner mig ind imod 'muren' og lader mig falde ned på isen ...
|
|
|
Post by Eragon - dreng on Feb 12, 2007 13:34:26 GMT -5
Skøjter hen til hende og sætter mig ned på knæ og ser på hende ,, Jeg er ked af at jeg virker afvisende..." Starter jeg med roligt at sige *Bare hun bliver okay !*
|
|
Lena
L
|
Post by Lena on Feb 12, 2007 13:38:02 GMT -5
Ser ud gennem mine hænder op på Eragon "Det' okay. Men jeg bliver altså NØD til at fortælle dig noget." Tager fløjten frem, og viser ham den "Ham der ejede den fløjte engang, var for mig både en ven, og min familie. Det var ham der lærte mig at være tyv, og at være og opføre mig som jeg lyster. Før levede jeg et 'fint' sted. Leannia Strange, aving af den borg familien Strange havde haft i gennerationer."
|
|
|
Post by Eragon - dreng on Feb 12, 2007 13:40:19 GMT -5
Lægger roligt mine arme om hende og ser forelsket på hende ,, Jeg tror bare jeg er forelsket i dig Lena og jeg er ligeglad med om du er en tyv, jeg vil bare gerne være din kæreste " Kysser hende blidt på panden og holder hende tæt ind til mig
|
|
Lena
L
|
Post by Lena on Feb 12, 2007 13:41:43 GMT -5
Rødmer svagt og holder om ham Græder stille, og knuger fløjten ind til mig *Jeg ved ikke om jeg er forelsket. Men jeg kan godt lide ham. Meget endda.*
|
|
|
Post by Eragon - dreng on Feb 12, 2007 13:44:34 GMT -5
Lægger min hånd om hendes hoved (eller hår kan man også sige) ,, Jeg elsker dig Lena " Siger jeg og holder lidt hårdt om hende men kun fordi jeg vil bekytte hende fra alt ondt og alt muligt øjne
|
|
Lena
L
|
Post by Lena on Feb 12, 2007 13:45:39 GMT -5
Græder stadig, men finder en smule trøst i at blive holdt om, af Eragon *Men han forstår stadig ikke helt...*
|
|
|
Post by Eragon - dreng on Feb 12, 2007 13:46:47 GMT -5
Kysser hende blidt på kinden og putter hende ind til mig ,, ... mere end nogen anden..." Fortsætter jeg
|
|
Damphir Raymon
L
Raymon med hans altid rolige m?rke ?jne, ALTID!!
|
Post by Damphir Raymon on Feb 12, 2007 13:49:46 GMT -5
((kommer i ikk ind på asaita??))
ser i retning af lena og ham drengen fjerner noget af mit lange sorte hår fra ansigtet *hmm...* ser på roxy går over til ham der lejer skøjter ud
Rold. "størrelse??"
Raymon: "Du kan give mig de sorte på den hylde..." ser på ham
Rold: nikker og giver ham skøjterne
Raymon: tager mine støvler af og tager skøjterne på går nok en smule akavet der hen hvor man går ud på isen træder ud på isen begynder stille og roligt at skøjte rundt med hænderne i lommerne roligt og stilfuldt
|
|
Lena
L
|
Post by Lena on Feb 12, 2007 13:50:11 GMT -5
Lukker øjnene, i et stille forsøg på ikke at græde længere *Lena, hold nu op. NYD det istedet*
|
|
|
Post by Eragon - dreng on Feb 12, 2007 13:51:08 GMT -5
(Alex er besvimet :b og vi er på Asaita)
|
|
Lena
L
|
Post by Lena on Feb 12, 2007 13:51:28 GMT -5
((Øhm... Alex er besvimet? Og jeg ER på Asaita ;D))
|
|
Damphir Raymon
L
Raymon med hans altid rolige m?rke ?jne, ALTID!!
|
Post by Damphir Raymon on Feb 12, 2007 13:51:53 GMT -5
(oka, så var det bare Rold)
|
|