|
Post by trunde on Mar 9, 2007 13:37:29 GMT -5
Nynner lavt, lukker alt ude, sætter farten op ..
|
|
Mike'Fyr
L
Hende der styre den her Person ^^ Ligner JEG er Barbie Dukke ? !
|
Post by Mike'Fyr on Mar 9, 2007 13:39:28 GMT -5
//brb. lidt . skal spise//
|
|
|
Post by trunde on Mar 9, 2007 13:40:17 GMT -5
Oka //
Skøjter rundt og rundt ..
|
|
|
Post by Heksen Azara on Mar 9, 2007 13:41:35 GMT -5
,, ... " Får et lidt fjernt blik, imens jeg tænker mig om Kommer til at tænke lidt på mig og Jay ,, Hmm... Altså. Man kan jo altid spørge. Men det kan godt være svært... " Ser på ham ,, Man kan også være tålmodig og se hvad der så sker. Men det kan selvfølgelig også være svært... " Tænker stadig ,, Tja... Jeg tror at det er svært ligemeget hvad... Meeen... Man kan jo prøve sådan at... At... Pirke... Hentyde lidt, men uden at det sådan rigtigt viser at man er interesseret. Jeg ved ikke om det virker " Trækker på skuldrende ,, Den mest direkte måde er jo bare at sige at man kan lide personen - eller spørge om personen kan lide én " Ser igen på ham, med et mere klart blik
|
|
Luzifer
L
What's your problem? PsykoHead x'3
|
Post by Luzifer on Mar 9, 2007 13:42:57 GMT -5
"hmm... hvis du kender den her person, vil du så sige det??" ser på hende
|
|
|
Post by trunde on Mar 9, 2007 13:44:57 GMT -5
Laver en forkert bevægelse falder ned på røven ..
|
|
|
Post by Heksen Azara on Mar 9, 2007 13:45:56 GMT -5
,, Normalt ville jeg sige nej, men hvis muligheden kommer, kan jeg da godt lige nævne det. Men jeg synes nu at du selv bør sige det " Ser på ham med venlige, men alvorlige øjne
|
|
Luzifer
L
|
Post by Luzifer on Mar 9, 2007 13:48:08 GMT -5
nikker har et lidt mere alvorligt udtryk end jeg plejer se mig omkring vil sikre mig at der ikk er andre end hende der hører det siger det så lavt; §Han hedder Stefan!?§
|
|
Luzifer
L
|
Post by Luzifer on Mar 9, 2007 13:49:13 GMT -5
((brb, <- skal spise))
|
|
|
Post by trunde on Mar 9, 2007 13:51:08 GMT -5
Rejser mig hurtigt ser mig omkrig for at sikre mig at der er ingen der så det ..
|
|
|
Post by Heksen Azara on Mar 9, 2007 13:53:07 GMT -5
(( Haha, jeg ville skrive et eller andet komisk, hvis jeg kunne finde på det, men det kan jeg altså ikke. Hmm... Mon Stefan egentligt overhovedet er til piger eller drenge? ))
* Stefan!? * (Hun kender jo godt Stefan. Hun reddede ham, da han blev stukket ned ;p) Nikker eftertænksomt, ,, Hvis jeg kommer til at snakke med ham, om noget i den stil - så skal jeg nok nævne det " Smiler venligt, og ser på det ur, som hænger i nærheden * Oh... * ,, Øhm... Jeg bliver altså nød til at gå nu. Det må du altså undskylde, men jeg har lidt travlt " Rejser mig Går
((Skal gå nu, jeg ved ikke om jeg kommer tilbage, så Azara går. Hvis jeg kommer på igen, går jeg på som hende - eller Stefan / begge))
|
|
|
Post by trunde on Mar 9, 2007 13:56:20 GMT -5
Ømmer min røv, ser rundt endnu engang skøjter så hen til lågen eller ... hva end det nu er ..
|
|
Luzifer
L
|
Post by Luzifer on Mar 9, 2007 14:06:25 GMT -5
ser efter hende
|
|
Mike'Fyr
L
Hende der styre den her Person ^^ Ligner JEG er Barbie Dukke ? !
|
Post by Mike'Fyr on Mar 9, 2007 14:06:58 GMT -5
//Back// ser rundt . ser hen på piger (Trine)
|
|
Luzifer
L
|
Post by Luzifer on Mar 9, 2007 14:08:50 GMT -5
går hen til der hvor man går ud på banen har smidt skøjterne for længst, men står alligvel at overvejer at gå der ud - bare uden skøjter
|
|