|
Post by Raven Dark ¤ on Aug 19, 2007 5:06:00 GMT -5
Leon. Smiler skævt da jeg når hende.. "heey " Ser på hende ^^''
|
|
Dijón Jackson
L
you were right ^^" .. i really AM a bitch.
|
Post by Dijón Jackson on Aug 19, 2007 5:08:45 GMT -5
Ser lidt over på Raven igen. ,, Hej, '' siger jeg så til Leon og ser på ham igen. Smiler skævt. ,, hva' så? ''
|
|
|
Post by Raven Dark ¤ on Aug 19, 2007 5:11:07 GMT -5
Gaber kort.. Tænker lidt på om man skulle tage og overveje at finde justin... -.-' Og når har haft fat i hham.. Kan man kalde ham.. - Meget død Justin.
|
|
|
Post by Raven Dark ¤ on Aug 19, 2007 5:15:13 GMT -5
Leon. smiler let.. "ikk så meget .. tror jeg O__O''? Klør mig kort i nakken, ser på hende, med et let charmerende smil Oo'' "hvad med dig?"
|
|
Dijón Jackson
L
|
Post by Dijón Jackson on Aug 19, 2007 5:22:06 GMT -5
Trækker let på skulderen. ,, Haft besøg af Niko, ellers ikke andet. '' siger jeg og ser på ham med et skævt smil.
|
|
|
Post by Raven Dark ¤ on Aug 19, 2007 5:25:38 GMT -5
ser hurtigt mod dijón, da jeg høre noget om en eller anden.. * Hmm ' Very interesting * tænker jeg ondt.. bliver så igen lidt blød, da jeg får kigget lidt for meget på hende.. " arg!! " siger jeg så irreteret.. - må tænke på noget andet..!!!! * die die die kill pain kill kill pain die die !!!! * tænker jeg.. puater lettet ud.. " now I fell much better.. " siger jeg..
|
|
|
Post by Malice on Aug 19, 2007 5:28:49 GMT -5
Kommer gående. Fnyser koldt.
|
|
|
Post by Raven Dark ¤ on Aug 19, 2007 5:29:30 GMT -5
Leon. Ser på hende.. "hmm.. " - kan ikke lide den der nicko. får bare sådan lydt til at. - at forestille sig at knække nakken på ham, sparke lidt til ham.. ;D ;D Rømmer mig kort, for at løsrive mig af den' tanke. ser så på hende.. Klør mig kort i nakken, "okay.. " *nice.. O____O''.. hate him hte him hate him!!!!!! >_______<'' *
|
|
|
Post by Malice on Aug 19, 2007 5:30:55 GMT -5
Kigger rundt og sætter mig på ryglænet af en bænk.
Matthew; Kommer gående mens jeg tænker lidt. Retter på mit hår og kigger rundt.
|
|
|
Post by Raven Dark ¤ on Aug 19, 2007 5:34:33 GMT -5
Gaber kort.. ser lidt på de to nye.. " aha.. ? ' " siger jeg så.. Gaber igen -.-' " where's justin ! " siger jeg irreteret.. - at ville stresse af ! Sora. Kommer køligt gående.. Ser lidt på dem som nu er her.. *nice.. __ _'' * tænker jeg sarkastik, da der er ingen af dem jeg kender.. Ser lidt rundt og ser så kort på matthew ^^'' *der var en' jeg kendte ;D * sætter mig på en bænk, og pifter drillende af ham xD
|
|
Dijón Jackson
L
|
Post by Dijón Jackson on Aug 19, 2007 5:34:34 GMT -5
Ser over mod Raven, ryster kort på hovedet med et lille grin. Ser så på Leon, og så rundt. ,, Det føles akavet det her. '' smiler skævt.
|
|
|
Post by Raven Dark ¤ on Aug 19, 2007 5:37:40 GMT -5
Ser mod diji .. Ser hurtigt væk igen ' ser koldt rundt.. * love suck's ' * ser irreteret ned ¨på en due, som syntes den skal side foran mig. ' " hmm.. ? " tager en af de der pistoler op.. skyder den koldt.. loser den så væk
|
|
|
Post by Malice on Aug 19, 2007 5:38:09 GMT -5
( Og nej jeg kommer ik med Justin ! xD Selvom han er ret så.. Møg sur ) Kigger mod en fyr som ser ret muggen ud (Raven). Ryster svagt på hovedet og kigger igen rundt. Matthew; "Arg!" får ødelagt mit hår da nogen pifter til mig xD Knurrer irriteret og kigger rundt. Ser Sora og stopper min knurren.
|
|
|
Post by Raven Dark ¤ on Aug 19, 2007 5:39:59 GMT -5
leon: Smiler kort skævt af hende.. "you think so?" spørger jeg med en vis ironi i stemmen xD "year.. " siger jeg så.. og ser lidt på hende.. ^^'' Ser så lidt rundt.. og så IGEN IGEN på hende O__O'
|
|
|
Post by Malice on Aug 19, 2007 5:41:37 GMT -5
Rejser mig og går.
|
|