|
Post by Raven Dark ¤ on Aug 19, 2007 7:13:06 GMT -5
Ser koldt mod et tog.. * at overveje at springe ud foran bare for at se om jeg kunne mærke det? __ __'' * Tænker jeg... ser koldt videre rundt..
|
|
Dijón Jackson
L
you were right ^^" .. i really AM a bitch.
|
Post by Dijón Jackson on Aug 19, 2007 7:13:55 GMT -5
Ser så over mod Raven. *Still here.* begynder så at gå mod ham.
|
|
|
Post by Raven Dark ¤ on Aug 19, 2007 7:16:01 GMT -5
Ser i øjenkrogen dijón... komme mod mig >__<' * ohh my.. * tænker jeg kort.. lader som om jeg ikke har opdaget det, og ser koldt rundt..
|
|
Dijón Jackson
L
|
Post by Dijón Jackson on Aug 19, 2007 7:19:33 GMT -5
Stopper foran ham. ,, hej? '' siger jeg med et skævt smil. Tager hænderne i lommerne.
|
|
|
Post by Raven Dark ¤ on Aug 19, 2007 7:37:10 GMT -5
Vender mig kort. " åh hej. " siger jeg roligt .. ser ned..
|
|
Dijón Jackson
L
|
Post by Dijón Jackson on Aug 19, 2007 7:41:58 GMT -5
Ser lidt på ham, og sukker kort. Sætter mig så ned på bænken, og ser lidt på ham. ,, hva' så? '' spørger jeg roligt og ser på ham.
|
|
|
Post by Raven Dark ¤ on Aug 19, 2007 7:47:32 GMT -5
" ikke noget overhovedet.. " siger jeg roligt, men en smule koldt ser kort på hende, men ser hende ikke i øjnene .. ser så væk igen.. " og du ? "
|
|
Dijón Jackson
L
|
Post by Dijón Jackson on Aug 19, 2007 7:48:46 GMT -5
Trækker på skulderen. ,, er du okay? '' spørger jeg og tager let fat i hans hånd, ser på ham.
|
|
|
Post by Raven Dark ¤ on Aug 19, 2007 7:50:48 GMT -5
Ser lidt på hende, og sukker. " ja !" siger jeg så koldt.. Tager hånden til mig, og ser lidt ned.. ryger på min smøg..
|
|
Dijón Jackson
L
|
Post by Dijón Jackson on Aug 19, 2007 7:52:26 GMT -5
,, Du virkede bare så nedtrykt. '' smiler skævt og ser på ringen igen. Sidder lidt og tænker, og ser så på ham. ,, kunne du godt tænke dig at gøre én rigtig meget ondt? '' spørger jeg lavt og lægger den ene hånd hen over ringen.
|
|
|
Post by Raven Dark ¤ on Aug 19, 2007 7:55:13 GMT -5
Ser på hende.. " tja.. så snart jeg ser justin.. så ja ! " siger jeg koldt.. " hvorfor ? " * watch it diji ! U now ill do everything fore U !* tænker jeg kort.. ser op på hende..
|
|
Dijón Jackson
L
|
Post by Dijón Jackson on Aug 19, 2007 7:57:02 GMT -5
,, Denne her nicko har tvunget mig til at blive hans kone, '' løfter min hånd op så han kan se den store ring x) ,, Jeg må hverken snakke, se eller røre dig eller Leon, for så vil han gøre mig eller jér ondt. '' ser på Raven. ,, men helt ærligt! jeg er kun 15 for gods sake! ''
|
|
|
Post by Raven Dark ¤ on Aug 19, 2007 8:04:00 GMT -5
Ser lettere koldt på ringen.. " Du har vidst brudt dem begge.. " siger jeg koldt og hentydende.. ser så op på hende igen.. " han fortjener dig ikke hvis han tvinger dig til noget som helst !" Ser på hende.. " hvad ville han gøre ved os ? "
|
|
Dijón Jackson
L
|
Post by Dijón Jackson on Aug 19, 2007 8:05:44 GMT -5
,, slette jeres hukommelse, så i ikke ville kunne huske mig eller noget. Eller dræbe jer. Eller lave jer til babyer ' '' siger jeg. Ser lidt ned. ,, Men jeg holder så meget af jer, i er alt for mig. '' smiler skævt.
|
|
|
Post by Raven Dark ¤ on Aug 19, 2007 8:09:16 GMT -5
Ser koldt på hende.. " jep sikkert .. " ser ned.. " Dijón.. jeg er imun overfor sådan noget shit der.. " ser på hende.. " du skal ikke bekymre dig om mig.. "
|
|