sharon
N
The world seems not the same. though i now nothing has changed.
|
Post by sharon on Mar 20, 2008 16:30:57 GMT -5
jeg betagter kort ham før jeg lader mit blik glide væk fra ham "jeg hedder Sharon.." siger jeg med et mystisk, fangende blik som er svær at modstå... jeg lader roligt mit blik lande på fyren igen og lader så min tunge glide hen over min røde overlæbe for at fugte den lidt.
|
|
|
Post by Martin Valentine ^_^'' <3 on Mar 20, 2008 16:34:24 GMT -5
"martin.. " siger jeg og ser kort på hendes læber.. " men jeg bliver kaldt valentine.. " smiler frækt og mystisk
|
|
sharon
N
|
Post by sharon on Mar 20, 2008 16:37:26 GMT -5
"Valentine..." gendtager jeg mumlende for mig selv "hmm.." mumler jeg så og lader min hånd glide gennem mit lange kryllet hår og smiler frækt tilbage "hvad gør en som dig så ude så sent om natten?" spørger jeg så og går stille lidt tætere på ham for at kunne se ham lidt bedere.
|
|
|
Post by Martin Valentine ^_^'' <3 on Mar 20, 2008 16:40:58 GMT -5
'Ser roligt på hende.. " Jeg kunne jo spørge dig om det samme .. " siger jeg og trækker hende helt ind til mig.. "men det er ikke sikkert at svarende er særlig behagelige.. " siger jeg og skubber hende da lidt væk..
|
|
sharon
N
|
Post by sharon on Mar 20, 2008 16:45:58 GMT -5
kigger på ham og ryster bare kort på mit hoved "Trust me darling... jeg er ikke kommet her hen for at lege 'who is more evil' jeg har næsten altid bedere ting at gøre end at stå og snakke med dig... men lige nu har jeg ikke.." kigger på ham.
|
|
|
Post by Martin Valentine ^_^'' <3 on Mar 20, 2008 16:53:35 GMT -5
' Ser roligt på hende.. " hvem sagde noget om at være ond? " siger jeg med et charmerende ondt smill.. " Be my guest..intet holder dig fra at gå.. "
|
|
sharon
N
|
Post by sharon on Mar 20, 2008 16:56:03 GMT -5
smiler rolgit og ondt "hvem sagde at jeg vil gå?" smiler frækt og ondt... betragter ham med et hårdt blik.
|
|
|
Post by Martin Valentine ^_^'' <3 on Mar 20, 2008 16:57:56 GMT -5
,,Nobody" siger jeg med et kort smil.. betragter hende kort..
|
|
sharon
N
|
Post by sharon on Mar 20, 2008 16:59:34 GMT -5
smiler roligt og kigger kort rundt før jeg igen lader mit blik hvile på ham.
|
|