Jaymon
N
Animagus Jaymon Kashmir Kald mig Kash eller Jay
|
Post by Jaymon on Jan 6, 2007 13:33:36 GMT -5
ser på galleria smiler 'hepper' på hende griner
|
|
|
Post by Galleria - Havfrue on Jan 7, 2007 4:35:53 GMT -5
Stopper ,, Jeg elsker at danse og at synge !" Griner lidt Ser over på Azara ,, Hvad med dig ?" Ser nysgerrigt på hende *Det ville være fedt hvis der var andre der kunne li at danse ! *
|
|
|
Post by Heksen Azara on Jan 7, 2007 7:55:14 GMT -5
Trækker på skuldrene *Synge - Nej tak! Danse... Øhm... Ja tak !?* "Jeg kan danse, men du kan altså ikke få mig til at synge !"
|
|
|
Post by britney on Jan 7, 2007 8:26:25 GMT -5
kommer ind på café'en .. går op til manden der servere. "en cola light tak." får cola'en og sætter mig ved et bord. tar en blok frem og en blyant begynder at finde på nogle nye 'cheers' til holdet.. synger lidt for mig selv "Go Go Go Go ye mighty pirates
Fight Fight Fight Fight ye mighty pirates
Win Win Win Win ye mighty pirates
Go Fight Win
Role Call"
skriver det ned og ligger blokken tilbage i tasken. tar en tår' af min cola og tar min ipod nano frem.
|
|
|
Post by Galleria - Havfrue on Jan 7, 2007 9:09:56 GMT -5
,, Bare iorden, vil du ikke vise mig dine trin ?" Smler venligt til hende *Hvis hun danser godt, så kan vi lave en lille konkurence ! xD * Smiler også inde i mig selv
|
|
|
Post by Heksen Azara on Jan 7, 2007 10:17:32 GMT -5
*Tja... Hvorfor ikk?* Smiler "Det kan jeg da godt" *Så lad os se om jeg stadig kan * Lægger tegneblokken (+ blyant) på bordet, og rejser mig op Begynder at danse, til en melodi inde i mit hoved, med flydende bevægelser
|
|
|
Post by britney on Jan 8, 2007 5:49:44 GMT -5
kigger på pigen der danser
|
|
Jaymon
N
Animagus Jaymon Kashmir Kald mig Kash eller Jay
|
Post by Jaymon on Jan 8, 2007 9:35:04 GMT -5
smiler *hun er bare så... dejlig!*
|
|
|
Post by Galleria - Havfrue on Jan 8, 2007 11:56:56 GMT -5
*Danse kan hun også... Ikke dårligt !* Smiler og klapper til hende
|
|
|
Post by Heksen Azara on Jan 8, 2007 12:07:11 GMT -5
Smiler glad, og danser videre *Jep, jeg ka' stadig!* Ser rundt på dem med glade øjne Mit blik hviler i et øjeblik ved Jaymon - rødmer let *Ikk' nu! - Bare de ikke opdager det !?*
|
|
|
Post by Galleria - Havfrue on Jan 8, 2007 12:13:08 GMT -5
Ser undrende på Azara *Hun kan godt li Jaymon* ,, Azara stop lige ! " Siger jeg hurtigt
|
|
|
Post by Heksen Azara on Jan 8, 2007 12:19:28 GMT -5
Stopper *Hvad nu!?* Ser undrende på Galleria - står stadig mit i bevægelsen *?*
|
|
|
Post by Galleria - Havfrue on Jan 8, 2007 12:48:17 GMT -5
,, Jeg vil lige synge en sang !" Griner og ser hen imod Jaymon Begynder at synge ,, Hvorfor i ikke se i begge er forelsket i hinanden, hvorfor skal det afholde jer væk fra hinaden, og hvorfor skal livet være så kompliceret, for ingen ser det... kun dig..." Stopper og sætter mig på en stol
|
|
|
Post by Heksen Azara on Jan 8, 2007 12:51:58 GMT -5
Står og ligner et stort spørgsmålstegn *?? ?? ?? ?? ??* (Står nu almindeligt (hvis man ser bort fra spørgsmåltegnet nærmest 'hænger' over mig))
|
|
|
Post by Galleria - Havfrue on Jan 8, 2007 13:02:45 GMT -5
Ser på dem på næsten samme tid
|
|