|
Post by Heksen Azara on Jan 8, 2007 13:04:28 GMT -5
Står og ligner mere og mere et spørgsmålstegn *Hvad er det egentligt der sker her?*
|
|
|
Post by Galleria - Havfrue on Jan 8, 2007 13:21:49 GMT -5
Venter på Jaymon's Reaktion
|
|
Jaymon
N
Animagus Jaymon Kashmir Kald mig Kash eller Jay
|
Post by Jaymon on Jan 9, 2007 10:08:27 GMT -5
Ser på galleria er tæt på at rødme, men aligevel ikke *Okay, Galleria er sød... Men jeg er træt af at hun hele tiden skal blande sig i hvor vidt jeg kan lide Azara, eller ej!* rejser mig hurtigt op ser irriteret og nok lidt surt på galleria går vredt, med hurtige skridt væk fra caféen fortsætter op ad en gågade og forbi en plads *Jeg kan joh godt lide hende... Men det skal galleria altså ikke blande sig i... Og hvis Azrara ikke kan lide mig.. jeg mener, så er det bare vildt pinligt at jeg kan lide hende... Og at hun så for det at vide fra en anden...* Fortsætter surt forbi en masse forretninger på en eller anden lang gade *Og igen... Jeg er 18 og hun ligner en på 15 men er 30... Det er jo fuldstændig.. utopi!*
|
|
|
Post by britney on Jan 9, 2007 10:39:03 GMT -5
(( hvad fanden er utopi?? ))
|
|
|
Post by britney on Jan 9, 2007 10:43:05 GMT -5
tar' min ipod ud af ørene ? (øredutterne ) vil gerne hører hvad de snakker om.
|
|
Jaymon
N
|
Post by Jaymon on Jan 9, 2007 10:48:41 GMT -5
((ehj Sabrina... Man skal da heller ikke skrive meget før du spørg hva et eller andet ord betyder! Det er når noget er ret så umuligt))
|
|
|
Post by britney on Jan 9, 2007 11:10:29 GMT -5
(( okay. ))
|
|
|
Post by Heksen Azara on Jan 9, 2007 11:34:57 GMT -5
Ser efter ham *Århg! (hvis man da overhovedet kan sige det) Nu gik han jo! Hvorfor skulle hun også absolut synge den sang? Hvordan var det nu..? Nå, ja - noget i retning med 'Hvorfor kan I ikke se I begge er forelsket...* Øhmm... ' Hvorfor skal det holde jer fra hinanden...' Ja, det var vidst noget i den retning...? Årh, dumme mig ! Hvorfor så jeg det ikke noget før?* Ser stadig i retning af Jaymon *Øv, jeg kan ikke se ham længere !* Ser på Galleria *Rolig nu... Hun vil jo garanteret bare hjælpe?*
|
|
|
Post by Eragon - dreng on Jan 9, 2007 11:54:37 GMT -5
Galleria :
*Her prøver man at hjælpe, og det eneste jeg ville have var at de kunne se det ! Åhh... Jeg må sige undskyld til dem begge to !* Ser på Azara ,, Undskyld Azara, jeg syntes bare det var dumt at i ikke kunne se det, jeg ville bare have at i skulle være sammen..." Ser ned i jorden mens jeg går over til Jaymon ,, Undskyld Jaymon det var ikke meningen..." Siger jeg stille og ser stadig ned i jorden
|
|
|
Post by Heksen Azara on Jan 9, 2007 12:00:33 GMT -5
Ser efter Galleria
|
|
Jaymon
N
|
Post by Jaymon on Jan 9, 2007 13:01:18 GMT -5
((du går over til jaymon?? som lige er vaddet en eller anden lang forvirret rute i vrede, og Galleria kunne så lige se hvilken vej han gik - hvornår han drejede til venstrre og højre, eller gik lige ud? Det virker godt nok usansyneligt))
|
|
|
Post by Heksen Azara on Jan 9, 2007 13:57:41 GMT -5
*Nå, nu er jeg jo helt alene hér... Jeg tror at jeg tegner imens jeg venter på at én af dem i det mindste kommer.* Sætter mig igen, og tager tegneblokken (+ blyant) hen til mig Begynder at tegne videre...
|
|
|
Post by britney on Jan 10, 2007 7:45:05 GMT -5
(( hov hov .. jeg er her ogs . ))
|
|
|
Post by Heksen Azara on Jan 10, 2007 11:11:10 GMT -5
((Ja, men de kender jo ikk' hinanden ))
|
|
|
Post by britney on Jan 10, 2007 11:25:18 GMT -5
(( ved jeg godt men hun er stadig ikk helt alene ))
|
|