|
Post by goodwill on May 31, 2007 14:18:04 GMT -5
Ser på hende. " jeres lille private fught må i selv om.. " sætter mig irreteret ned.. Jonh: ser en eller anden der kaster med knive.. Får hende/ den til at lide.. (V)
|
|
D
L
I wonder the way you can't see, inside my shell I waits and bleed..!
|
Post by D on May 31, 2007 14:26:10 GMT -5
Vender mig irriteret, da jeg ser hun har det skidt? *jeg er åbenbart stærkere end jeg havde troet ;D *
V. Mærker noget gøre pænt ondt.. ¤Hvad har du gang I? ¤ hvæser jeg koldt, og tager mig kort til hovedet.. vakler et par skridt bagud... :S
|
|
|
Post by Samantha on May 31, 2007 14:28:43 GMT -5
Forsvinder.
|
|
|
Post by goodwill on May 31, 2007 14:34:52 GMT -5
John: Stopper det koldt.. Går mod V, tingen... " jeg tror du skal a med masken !" siger jeg, og trækker V med om bag en reol..
|
|
|
Post by goodwill on May 31, 2007 14:35:23 GMT -5
Ser på D .. Går hen til ham...
|
|
D
L
|
Post by D on May 31, 2007 14:38:34 GMT -5
Ser på V. Ved at det er en hun elsker, og at han ikke ved noget om det med hendes maske.. *damn...* Ser tænksomt på dem... *skal jeg blande mig, eller lade være? * V. Gisper kort, og ser det er john.. "stop det, " hvæser jeg koldt men lettere desperat - har meget den samme reaktion som D hvis man rører min maske Oo', og prøver at rive mig fri >.<
|
|
|
Post by goodwill on May 31, 2007 14:43:40 GMT -5
ser på john.. " ehm.. " Vender nlikket mod D..
John: Stiller V op af en væg.. Ligger en hånd på brystet, og ser at personen har patter,,, Slipper lettere forskrækker. " du er sQ en kvinde!!"
|
|
D
L
|
Post by D on May 31, 2007 14:46:27 GMT -5
Ser mod dem.. har godt opdaget julia.. "hmm... "
V. "I'm not a creature just because I'm vearing a masc. " svarer jeg bare køligt, men lettere såret..
|
|
|
Post by goodwill on May 31, 2007 14:48:53 GMT -5
John: Ser koldt på ?'hende ?' " then lets see what you are.. " Tar hånden op mod masken, og holder hende fast med den anden..
|
|
D
L
|
Post by D on May 31, 2007 14:51:51 GMT -5
V. Vrider mig og prøver desperat at komme fri.. "stop det!! " halvskriger jeg... "fjerne dig!!" Trykker mit hovede mod væggen, og prøver at fjerne hans hænder.. "If you remove my mask, you remove a part of my life! " *han skal ikke vide det! Ikke nu!!! jeg kender ham ikke engang godt nok til at fortælle ham det... *
|
|
|
Post by goodwill on May 31, 2007 14:52:10 GMT -5
Sætter mig bare ned, et stykke fra D.. " never F*CKING mind.. " mumler jeg lettere irreteret..
|
|
|
Post by goodwill on May 31, 2007 14:54:33 GMT -5
J: Ser koldt på hende.. " Loock litle girl who hiddes behind a mask.. " tar let hånden ned... " the only persons I would't respekt a no from, is the ONLY person I love! " Tar igen koldt hånden op.. " and unfortuanetly fore you.. Your not one of them! I think.. !" Siger jeg koldt..
|
|
D
L
|
Post by D on May 31, 2007 14:54:40 GMT -5
Ser på julia.. "vi har samme meninger, og har begge prøvet noget af det samme..." ser på julia... "but why should I care? " bliver dog lettere irriteret af situationen.. "desuden kan det hele ikke dreje sig om dig hele tiden" ser stadig mod den der reol..
|
|
|
Post by goodwill on May 31, 2007 14:59:40 GMT -5
" how the fuck could't I care.. " Ser på ham.. " I don't care D! If you don't.. " rejser mig bare, og går væk fra ham..
|
|
D
L
|
Post by D on May 31, 2007 15:00:33 GMT -5
V. Bliver glad af det han siger.. "If you knew who I was... " Siger jeg bare, og ser let ned.. ved ikke om jeg skal gøre modstand mod at han fjerner masken mere... Ser så op på ham igen... "but... "
|
|