|
Post by goodwill on May 31, 2007 15:25:37 GMT -5
r: ser på ham.. " well .. you do know that if you let go of her, ther will come some son of a bitch and take her ?" Smiler ondt... - er bare ond..
|
|
|
Post by goodwill on May 31, 2007 15:26:58 GMT -5
Ser ligegyldigt rundt.. Ser mod en eller anden fyr der kommer mod mig.. smiler let..
|
|
D
L
I wonder the way you can't see, inside my shell I waits and bleed..!
|
Post by D on May 31, 2007 15:27:36 GMT -5
V. ser på ham.. "love is god damn confusing.." Gentager jeg kort... Sukker kort.. "john, jeg er ked af at jeg ikke har fortalt dig det her noget før, men jeg... jeg har haft rimelig svært ved at kunne stole på folk... Jeg stoler på dig, ellers ville jeg ikke være sammen med dig... " ser let ned.. "noglegange ved jeg bare ikke om... " synker kort, og tænker på om jeg skal sige det sidste...
|
|
D
L
|
Post by D on May 31, 2007 15:29:41 GMT -5
Smiler ondt igen.. "yaerh, but I also know that if she is my girl, she dosent play cheap. " ser kort på hende.. "Hun ved jeg elsker hende.. men hvis jeg ikke betyder nok for hende, så kan hun rende og skide" siger jeg bare uhæmmet af situationen, har det med at virke ligeglad i disse situationer x)
|
|
|
Post by goodwill on May 31, 2007 15:33:19 GMT -5
J: Ser på hende.. 2 prøv nu lige og hør? jeg ved ikke engang om du virkelig er mig V!" Ser på hende..
|
|
|
Post by goodwill on May 31, 2007 15:36:20 GMT -5
Ser på fyren, der kommer mod mig.. Han smiler, og spørg hvem jeg er, osv.. " rend og skid!" er min kommentar.. Rejser mig, og gr væk fra ham.. " OMG ! han får ikke engang valget! Den abort finder sted!!" sIGER JEG, da jeg går forbi D..
|
|
|
Post by goodwill on May 31, 2007 15:37:42 GMT -5
R: Høre hvad Julia Siger. * Gravid ? DAMN!! *
|
|
D
L
|
Post by D on May 31, 2007 15:39:19 GMT -5
Ser undrende på julia? Hører ikk hvad hun siger, men er ligeglad x)
V. ved at der ikke er nogle i nærheden.. "det er vandetta. " siger jeg så og ser på ham... ser lidt ud i luften.. *well, I could also make that choise, that I dident tell him? * sukker kort.. *to late dummy -.- *
|
|
|
Post by goodwill on May 31, 2007 15:41:00 GMT -5
R : Ser underligt på D.. " Ehm.. d.. Hun er gravid.. !" ser p julia.. * fuck! D som far ?' *
|
|
|
Post by goodwill on May 31, 2007 15:42:07 GMT -5
J: ser på hende.. " dDu lyder ikke som dig selv? " Ser gennemskuende på hende.
|
|
D
L
|
Post by D on May 31, 2007 15:42:47 GMT -5
Er ved at tabe masken af overraskelse.. "Jeg skal ikke være far! " ryger det ud af mig.. :S *OMFG!! * Går efter julia..
|
|
|
Post by goodwill on May 31, 2007 15:43:25 GMT -5
sætter mig ned.. Ved ikke helt om jeg tør få lavet en abort?' har altid været bange for hospitaler?
|
|
D
L
|
Post by D on May 31, 2007 15:44:54 GMT -5
V. Ser på ham.. "din stemme ville heller ikke lyde ens hvis du talte i et næsten lukket rum.. " smiler let bag masken... Inderst inde er jeg mega genert, men det ses ikke på masken... Ser rundt? Ser at der ikke er nogle, og gør nu noget jeg aldrig har gjort før.. Oo' Tager min maske af, og ser på ham... - fjerner oss' parykken x)
|
|
|
Post by goodwill on May 31, 2007 15:49:00 GMT -5
John: " der var min skønne jo!" siger jeg, og kysser hende hedt..
|
|
D
L
|
Post by D on May 31, 2007 15:51:28 GMT -5
Når hen til hende.. er rimelig dårligt humør, så der skal ikke meget til før jeg går amok Oo'? "Er du gravid? " spørger jeg så og ser let på hende..
V. Bliver forbavset over hans reaktion O.O Holder hans kys, slipper masken så den lander på jorden, den går dog ikk i stykker x) *oh my...*
|
|