|
Post by Jenna Dewan on Jan 4, 2008 14:52:59 GMT -5
ser roligt på ham.. Smiler let.. " hmm jeg kan godt prøve igen hvis det er 2 siger jeg med et drillende smil xD
raven: kommer koldt gående..
|
|
Damian
Full Member
GIV MIG DIN HALVSK?DE!!!
|
Post by Damian on Jan 4, 2008 14:55:21 GMT -5
smiler skævt " Well, du er velkommen til at prøve igen hvis du vil" stryger kort min hånd gennem mit hår og smiler skævt til hende..
|
|
|
Post by Jenna Dewan on Jan 4, 2008 14:58:33 GMT -5
smiler skævt.. " fair.. " siger jeg... bakker så lidt væk fra ham, og sætter så i løb hen mod ham, hopper op på ham med et ben på hver side af ham.. holder benene fast rundt om ham.. ligger den ene af mine hænder på hans hjerte, og giver ham igen varme i det..
|
|
|
Post by Andy-Pandy ♂ on Jan 4, 2008 14:59:03 GMT -5
Ser to længere fremme, hvor den ene virker en smule bekendt, kniber kort øjnene sammen og vælger dog at holde mig væk fra de to Ó_o.. Klør mig kort i nakken og ser ned på sandet, hælder langsomt hoved på skrå og sparker kort til sandet.
|
|
Damian
Full Member
GIV MIG DIN HALVSK?DE!!!
|
Post by Damian on Jan 4, 2008 14:59:33 GMT -5
kigger overrasket på hende og tager hurtigt om hende så hun ikke falder.
|
|
|
Post by Jenna Dewan on Jan 4, 2008 15:02:26 GMT -5
smiler skævt, da han blev overrasket.. " det lykkedes :' D " siger jeg med et smil
Raven. ser andy.. knurrer kort.. begynder langsom at give ham nogle små søde stikkende smerter i brystet..
|
|
Damian
Full Member
GIV MIG DIN HALVSK?DE!!!
|
Post by Damian on Jan 4, 2008 15:03:49 GMT -5
griner kort "ja" smiler skævt..
|
|
|
Post by Jenna Dewan on Jan 4, 2008 15:05:20 GMT -5
Ligger hovedet på skrå og smiler lidt .. " tak " siger jg og giver ham et kys på kinden.. smiler sødt , og hopper så ned fra ham..
|
|
|
Post by Andy-Pandy ♂ on Jan 4, 2008 15:05:23 GMT -5
Hæver undrende brynet da en irreterrende stikkende fornemmelse kommer i brystet Ó_o... Kniber kort øjnene sammen og ser langsomt rundt.
|
|
Damian
Full Member
GIV MIG DIN HALVSK?DE!!!
|
Post by Damian on Jan 4, 2008 15:08:00 GMT -5
smiler skævt og kigger på hende... begraver mine hender ned i mine lommer..
|
|
|
Post by Jenna Dewan on Jan 4, 2008 15:08:20 GMT -5
raven: går koldt hen imod ham.. og gør smerterne større og større som jeg går mod ham..
|
|
|
Post by Jenna Dewan on Jan 4, 2008 15:09:27 GMT -5
ser på ham.. smiler lidt.. * ups xD han blev vist meget overrasket xD *
|
|
|
Post by Andy-Pandy ♂ on Jan 4, 2008 15:10:47 GMT -5
Hæver så et bryn da tanken slår mig, kender en.. En som kan fremmane sådanne smerter.. Kniber øjnene lidt sammen, tænkende, kan ikke huske hvordan idioten ser ud, eller navnet for den sags skyld, kan heller ikke huske jeg har gjort noget forkert ó_o.. Ser rundt da jeg så ser en, en fyr med Hanekam på vej imod mig ,, Årh -_- Den idiot.. " Smiler skævt og mærker tydeligt smerterne i brystet, selvom jeg intet viser.
|
|
Damian
Full Member
GIV MIG DIN HALVSK?DE!!!
|
Post by Damian on Jan 4, 2008 15:11:02 GMT -5
kigger på hende og smiler stille.. kigger lidt ned i sandet..
|
|
|
Post by Jenna Dewan on Jan 4, 2008 15:13:38 GMT -5
smider mig ned i sandet xD ser op på ham..
Raven: ser på ham.. " hej andy.. " siger jeg roligt, med et koldt blik.. mærker at jeg bliver stærkere af han smerter, så øger dem..
|
|