|
Post by Jenna Dewan on Jul 1, 2007 16:05:29 GMT -5
Ser morgan.. Smiler elegant.. Stryger nærmest hen af sandet og drejer elegant rundt inden jeg når hende.. smiler let..
|
|
|
Post by Morgan Pieere on Jul 1, 2007 16:06:34 GMT -5
Ser Jenna. Bukker kort med hovedet, som var hun en jeg lige havde danset med xD Sætter elegant hænderne bag mig på stenen.. smiler formældt..
|
|
|
Post by Jenna Dewan on Jul 1, 2007 16:10:04 GMT -5
Smiler let.. krammer hende kort.. " hvad så? er der noget at kigge på ?" ser på fyren christian, som ikke ser værst ud.. smiler en smule forførende mod ham.. retter så blikket mod Morgan
|
|
|
Post by Morgan Pieere on Jul 1, 2007 16:11:25 GMT -5
"nej, jeg har ikke set nogle ind til videre.. " ser på hende med et lille smil ^^. Ser lidt rundt.. xD
|
|
|
Post by Jenna Dewan on Jul 1, 2007 16:16:47 GMT -5
Smiler bare let.. ser på hende..
Raven: kommer gående, med et koldt blik.. Er halv fuld x) Men ser stadig Pæææænt godt ud.. Har en sort åben skjorte på..
|
|
|
Post by Morgan Pieere on Jul 1, 2007 16:18:20 GMT -5
Ligger - ofcourse - mærke til den lækre hottie MED DET SAMME han kommer "hmm.. I'm looking at one now.. " Ser på ham, ser på hans åbne skjorte.. *does he dance? * ser så på Jenni igen, som om jeg intet har set, eller tænkt xD
|
|
|
Post by Jenna Dewan on Jul 1, 2007 16:25:17 GMT -5
Opdager da godt at hun glor på fyren.. smiler let,,.. " okay ? "
Raven: Gaber kort, og tar en tår af en flaske rom jeg har med.. ser mod to tøser.. " nope!! raven Nope!!" Siger jeg beslutsomt - det er ellers fristende x)
|
|
|
Post by Morgan Pieere on Jul 1, 2007 16:26:12 GMT -5
Miyavi. Kommer gående, nynner lidt af en sang - J - rock is not dead x) Og ser rundt.. kigger lidt på en der åbenbart finder min stil ret cool.. betragter ham vurderende.. - dog ret depp agtigt med den åbne skjorte... *hmm.* ser videre rundt, og ser nogle ret.. nej.. pæænt lækre tøsser.. *am I drunk? cuz' I really don't use too think like this *
|
|
|
Post by Jenna Dewan on Jul 1, 2007 16:30:40 GMT -5
ser på den nye fyr der er kommet.. smiler lettere charmerende.. * aha.. Does he dance ? * betragter ham let,
Raven: Smilet lettere koldt mod miyavi..
|
|
|
Post by Morgan Pieere on Jul 1, 2007 16:41:07 GMT -5
Ser på ham den ene.. - ret interesseret.. - men stadig mit sædvanligt kølige forførende smil x) Ser så lidt rundt..
Miyavi. Sender ham bare et blegt smil xD
|
|
|
Post by Jenna Dewan on Jul 1, 2007 16:46:14 GMT -5
Ser på fyren, ( miyavi, ) med lette forførende øjne.. Får ham i min magt, og får ham til at gå her over.. * good boy.. * - han vil self tro at det er hans egen vilje.. Slipper så mit tag på hans vilje, da han når helt her over.. Smiler let, og ser på ham.. " jamen hej"
raven: Tænder en smøg, og ser forførende mod tøsen ( morgan )
|
|
|
Post by Morgan Pieere on Jul 1, 2007 16:48:02 GMT -5
Sender ham et forførende, men let koldt blik, da jeg ikke ved om han er typen til en heftig tango .. rr'..
Miyavi. Når over til tøssen? Oo'' "jamen hej" hæver et bryn, smiler charmerende.. ^^.
|
|
|
Post by Jenna Dewan on Jul 1, 2007 16:54:55 GMT -5
Smilet let.. " og du er ? " går forførende rundt om ham.. - en smule tæt op af ham. x) stopper op foran ham igen..
Raven: ryger kort på smøgen.. - holder blikket på hende... ser på hende med hemmelighedsfulde, men tiltrækende øjne..
|
|
|
Post by Morgan Pieere on Jul 1, 2007 16:58:02 GMT -5
Ser på ham med et lokkende blik.. *hey there boy.. *
Miyavi. Betragter hende, smiler skævt og charmerende.. ^^.
|
|
|
Post by Ninet (rigtige navn: Yasmin) on Jul 8, 2007 15:49:37 GMT -5
Christian. kommer roligt gående og kigger smilende rundt...
|
|