|
Post by Heksen Azara on Jan 21, 2007 6:22:06 GMT -5
(Jo. Det vil jeg da ) Smiler til ham, mest med øjnene *HVORFOR kan jeg bare aldrig finde på noget at sige, når han er i nærheden!?*
|
|
|
Post by Craz DW † on Jan 21, 2007 6:23:55 GMT -5
(jaah *klapper i hænder* ;D ogs christoffer??)
Jaymon: smiler "hva laver i?" ser på dem
|
|
|
Post by Heksen Azara on Jan 21, 2007 6:27:25 GMT -5
(Jah ;D)
"Ikke rigtig noget... Prøvede at snakke med en som hedder Craz" *Men han er ikke særlig snaksagelig!*
|
|
|
Post by Craz DW † on Jan 21, 2007 6:30:06 GMT -5
Jaymon: "okay?" *hvem er det??* ser mig om kigger på de nok ret så dyre villaer "Gad vide om der er nogen der har haft indbrud?" hentyder til huset med de knuste vinduer "...eller har holdt en meget vild fest!"
|
|
|
Post by Heksen Azara on Jan 21, 2007 6:32:31 GMT -5
Ryster på hovedet "Craz syntes, af en eller anden grund, at det var sjovt at smide med sten - især efter ruderne og en kat" *Jeg FATTER stadig ikke hvordan han kunne gøre det mod en... Et LEVENDE væsen!*
|
|
|
Post by Craz DW † on Jan 21, 2007 6:34:34 GMT -5
Jaymon:
*craz?* "hvem er craz egentlig? og hvodan kan det være sjovt?" *det lyder sq lidt underligt! sådan bare at smide med sten!?*
|
|
|
Post by Heksen Azara on Jan 21, 2007 6:40:21 GMT -5
"Jeg ved ikke hvorfor han synes det var sjovt... Han sagde at han kedede sig - Men for at være ærlig, jeg kender nærmest ikke andet end hans navn" *Okay, det er sandt, jeg kender hans navn, og jeg tror også at han er ret så ensom... Nå, ja - også at han selv mener at han er ligeglad med folk, undtagen dem han hader. Men jeg forstår det stadig ikke...*
|
|
|
Post by Craz DW † on Jan 21, 2007 6:45:16 GMT -5
Jaymon:
"Det er da latterligt. Der er da ingen grund til at smadre vinduer - og drille katte - bare fordi man keder sig! Hvordan så han ud?" *hvis jeg møder ham, skal jeg da nok lige fortælle ham hva jeg mener om det han går og laver!*
|
|
|
Post by Heksen Azara on Jan 21, 2007 6:47:33 GMT -5
*Kunne han ikke bare gå rundt og spørge alle dem han møder? Det gør jeg da* "Sort tøj, tatoveringer, sort-blåt hår i en speciel frisure" *Det forklarer da udseendet nogenlunde*
|
|
|
Post by Craz DW † on Jan 21, 2007 6:50:19 GMT -5
Jaymon:
"okay" *gad vide hvorfor han gør sådan* "virkede han ensom, eller... Eller var han bare ikk helt normal i hovedet?"
|
|
|
Post by Heksen Azara on Jan 21, 2007 6:52:49 GMT -5
"Ensom, jeg tror at han trænger til en ven... Det mener han nok bare ikke selv" *Nej, han vil vidst lige nu bare helst være fri for irriterrende personer - og venner*
|
|
|
Post by Craz DW † on Jan 21, 2007 6:59:34 GMT -5
Jaymon:
"okay" ser på hende
((kommer lidt senere, min søs skal lige bruge som'en))
|
|
|
Post by Heksen Azara on Jan 21, 2007 7:02:22 GMT -5
((Okay))
|
|
|
Post by Ben - Dreng on Jan 21, 2007 7:40:02 GMT -5
Ser fra den ene til den anden ,, Ikke for at forstyrre jeres samtale, men jeg må nok hellere præsentere mig..." Smiler til drengen, som vidst nok hed Jaymon ,, Jeg hedder Benjamin, men bare kald mig for Ben " Smiler venligt til ham Ser så på Azara *Jeg tror vidst at de er glade for hinanden ! hehe*
|
|
|
Post by Heksen Azara on Jan 21, 2007 7:45:57 GMT -5
Smiler til Ben *Nogengange ville man ønske at man var tankelæser istedet for heks!*
|
|