|
Post by Sora Onna No Ko on Aug 16, 2007 12:56:25 GMT -5
[et hvidt stort hus med 2 etager. Nederst; Uden døre, men med åbne vægge der opdeler rummet i 3 fine værelser. Dog er der dør til badeværelset!! En spisestue, et badeværelse, og et stort luksus køkken. I denne etage er der fyldt stilfuldt op med moderne træ/stål møbler, i sort. Men det virker langt fra som et koldt rum! En væg er 'skåret halvt over' ind til køkkenet, så den væg nu bruges som hylde, eller til at stille fade på. Øverst; En lang flot vindeltrappe der fører op til et rydeligt rum, også med hvide pæne vægge, her er dog også en dør ind til soveværelset, og et åbent rum fra trappen af, som så bruges som et slags kontor. Her står hendes computer, og en bærebar på et andet bord. ^^'' Stadig er der stilfuldt fyldt op med moderne møbler i primært Pink, og Sort. ]
|
|
|
Post by Sora Onna No Ko on Aug 16, 2007 12:58:32 GMT -5
Går ind i mit hus, og låser roligt døren efter mig. - er glad for at jeg HAR fået pakket tingende ud.. ^^'' Smider min taske i et hjørne, og vipper mine sko af og stiller dem ved siden af døren. Går hen til det stoooore spejl midt i den rummelige stue. Og sætter lidt på mit hår. Smider mig så i den sorte læddersofa, og tænder for mit fladskærms tv. ;D Nusser Yume' på ryggen, da hun hopper op i skødet på mig. ^^
|
|
|
Post by Sora Onna No Ko on Aug 16, 2007 13:14:01 GMT -5
Sukker kedsommeligt, da der ikk er noget i tv'et. Rejser mig og slukker for det, tager min takse, og en flakse vand, tager mine sko på, og trisser ud af huset. Kalder på Yume' og låser efter mig.. Går ned mod stranden, med Yume' i hælende ;D
|
|