|
Post by armand on Jan 8, 2007 10:16:08 GMT -5
kommer ind fosøger at trænge mig gennem mængder af dumme dødelige stiller mig i et hjørne ser på de mange tåbelige unge der danser, og har et liv...
|
|
|
Post by Galleria - Havfrue on Jan 8, 2007 11:45:09 GMT -5
Kommer ind og masser mig igennem og bliver skubet ind i en mur ,, Av !" Kommer ned at sidde op af muren
|
|
|
Post by Heksen Azara on Jan 8, 2007 12:18:05 GMT -5
Kommer ind *Hold da op, hvor er her mange!* Ser i et øjeblik rundt på alle dem som danser, *Kan jeg?* Jeg smutter igennem menneskemængden, ender dog med at jeg alligevel bliver skubbet ind i nogen (Armand) "Hmf !" (Siger jeg, idet jeg rammer personen) *Irriterrende mennesker!*
|
|
|
Post by Galleria - Havfrue on Jan 8, 2007 12:36:21 GMT -5
Rejser mig op og prøver at komme igennem Bliver skubbet til igen og igen
|
|
|
Post by Heksen Azara on Jan 8, 2007 12:53:41 GMT -5
Ser på manden *Ham har jeg da set før !?* "Det må du undskylde!" Siger jeg, så man lige kan høre det, for musikken og menneskene
|
|
|
Post by Galleria - Havfrue on Jan 8, 2007 13:01:26 GMT -5
Masser mig igennem alle menneskerne Bliver stadig skubbet til
|
|
|
Post by Heksen Azara on Jan 8, 2007 13:02:45 GMT -5
Vender mig om, så jeg kan se på menneskerne *Her er jo nærmest FOR mange!*
|
|
|
Post by Galleria - Havfrue on Jan 8, 2007 13:17:17 GMT -5
Falder ned på gulvet ,, sikke en klovn !" Rejser mig op og stiller mig op på scenen Tager mikrofonen ,, Må jeg få opmærksomheden tak !" Siger det højt og tydeligt så alle kan høre det
|
|
|
Post by armand on Jan 9, 2007 10:32:41 GMT -5
ser på hende (azara) *pigen fra teatret?* smiler *endelig* er sikker på ingen lægger mærke til noget i det forvirrende diskolys og larmen griber hurtigt fat i hende og bider hende drikker men får det pludselig dårligt af hendes blod skubber hende fra mig hoster og forsøger at gribe fat i noget/nogen støtter mig op af væggen (hoster stadig) prøver at nå frem til udgangen men falder
(grundet: jeg tror ikk vampyre kan tåle heks?)
|
|
|
Post by Eragon - dreng on Jan 9, 2007 11:19:47 GMT -5
Kommer gående og ser Galleria stå på scenen *Det her bliver interresant !* Går tættere på hende og råber op til hende #HAR DU BRUG FOR EN DER KAN SPILLE PÅ KEABORD ?# Ser op på hende
Galleria :
Smiler stort og nikker *Det må jeg fortælle til Jaymon !* Ser ud til folk #MÅ JEG SÅ FÅ LOV TIL AT BYDE JER VELKOMMEN TIL.... øhhmmm... NAVNET KOMMER, MEN SANGEN HEDDER "Part of your world..."#
Eragon :
Går op på scenen og tænder for keabordet, og laver et forspil Ser på Galleria og ned så jeg kan se hvad jeg laver
Galleria :
,, Look at this stuff Isn't it neat? Wouldn't you think my collection's complete? Wouldn't you think I'm the girl The girl who has ev'rything? Look at this trove Treasures untold How many wonders can one cavern hold? Lookin' around here you'd think (Sure) she's got everything
I've got gadgets and gizmos aplenty I've got whozits and whatzits galore (You want thingamabobs? I got twenty) But who cares? No big deal I want more
I wanna be where the people are I wanna see Wanna see 'em dancin' Walkin' around on those (Whad'ya call 'em?) oh - feet Flippin' your fins you don't get too far Legs are required for jumpin', dancin' Strollin' along down a (What's that word again?) street
Up where they walk Up where they run Up where they stay all day in the sun Wanderin' free Wish I could be Part of that world
What would I give If I could live Outta these waters? What would I pay To spend a day Warm on the sand? Betcha on land They understand Bet they don't reprimand their daughters Bright young women Sick o' swimmin' Ready to stand
And ready to know what the people know Ask 'em my questions And get some answers What's a fire and why does it (What's the word?) burn?
When's it my turn? Wouldn't I love Love to explore that shore above? Out of the sea Wish I could be Part of that world "
|
|
|
Post by Heksen Azara on Jan 9, 2007 11:43:36 GMT -5
Tager mig til halsen *Blod.. Ja - han bed mig jo!* Holder fortsat hånden mod halsen (for at stoppe blødningen så hurtigt som muligt) Ser forskrækket på ham *Hvad sker der med ham?!*
|
|
|
Post by armand on Jan 9, 2007 12:19:02 GMT -5
kan dårligt få vejret ligger og hiver efter at få vejret kan ikke rejse mig op og bliver helt omtumlet i hovedet *hva sker der??*
|
|
Jaymon
N
Animagus Jaymon Kashmir Kald mig Kash eller Jay
|
Post by Jaymon on Jan 9, 2007 12:27:26 GMT -5
((kommre om lidt, skal spise))
|
|
|
Post by Heksen Azara on Jan 9, 2007 12:29:00 GMT -5
((Oki :-)))
|
|
|
Post by Eragon - dreng on Jan 9, 2007 12:29:40 GMT -5
(( Skal lige bestille en ond så Sabrina bliver glad ! xD ))
|
|