|
Post by Ashley - smuk pige on Jan 14, 2007 15:40:38 GMT -5
Vender mig om og ser en 'ny' pige (Paris) *Hun har stil, hmm...* Smiler sødt til drengen ,, Ses drenge..." Går over til pigen (Paris) ,, Hey, du ligner en rig pige med mange penge !" Smiler sejt Ser på alle bodyguarderne
|
|
Paris Hilton
N*
Rich Bitch
Nobody is perfect ! I'm Nobody!
|
Post by Paris Hilton on Jan 14, 2007 15:42:28 GMT -5
kigger på pigen. "jeg er ikke bare en rig pige med masser af penge. jeg er præsidentens datter."
|
|
|
Post by Ashley - smuk pige on Jan 14, 2007 15:44:27 GMT -5
,, Sejt nok, jeg er også rig men ikke ligefrem en præsidents datter, men vil du hænge ud ?" *Hun er da checket nok !*
|
|
Paris Hilton
N*
Rich Bitch
|
Post by Paris Hilton on Jan 14, 2007 15:47:26 GMT -5
"hm! I don't think so!"
|
|
|
Post by Ashley - smuk pige on Jan 14, 2007 15:48:30 GMT -5
Ser undrende på hende ,, øhmm... Hvorfor ikke ?" *Ehh... Ikke checket nok !*
|
|
Paris Hilton
N*
Rich Bitch
|
Post by Paris Hilton on Jan 14, 2007 15:50:29 GMT -5
"jeg 'hænger ikke ud' med tabere. og desuden er 'hænge ud' ikke lige det folk går og sir' mer' desvære."
|
|
|
Post by Ashley - smuk pige on Jan 14, 2007 15:54:35 GMT -5
,, Taber ?" Ser underligt på hende ,, At gå med bodyguards er taber-agtigt ! Men det du siger er direkte fra en selvopblæst nørd, og gæt hvem det er... ja dig !" Vender mig om og går over til mit skab Hænger et billede op af Zac Efron op
|
|
Paris Hilton
N*
Rich Bitch
|
Post by Paris Hilton on Jan 14, 2007 15:58:31 GMT -5
(( JEG TROR AT MIN KÆRESTE SKAL VÆRE ZAC EFRON. HAHA.))
"at gå med bodyguards er ikke taber-agtigt , det betyder bare at man er noget og der er folk der er villige til at døfor en. og det ser ud til at du ikke er særlig meget. og du sir' kun at jeg er en nørd fordi du ikke ved hvad du skal sige. og jeg kan se at du er vild meed Zac efron. Min kæreste. hm? endnu en ting jeg har som du ikke har!"
|
|
|
Post by Ashley - smuk pige on Jan 14, 2007 16:04:07 GMT -5
,, Jeg ser ikke Zac som en kæreste, det er nemlig ikke ham jeg kan li ! Zac er kun en ven, og det er det værd ! Du tager alle de drenge du kan få og slår op med dem, inden de når at sige jeg elsker dig !" Gider ikke at se på hende Ser bare på billedet af Zac
|
|
Paris Hilton
N*
Rich Bitch
|
Post by Paris Hilton on Jan 14, 2007 16:05:03 GMT -5
"nej du ser ham ikke som en kæreste fordi han er min kæreste, "
|
|
|
Post by Ashley - smuk pige on Jan 14, 2007 16:09:42 GMT -5
Lukker skabet ,, Jeg ville heller ikke se ham som en kæreste, hvis han ikke havde dig !" Vender mig om igen og skriver på mit skab
|
|
Paris Hilton
N*
Rich Bitch
|
Post by Paris Hilton on Jan 14, 2007 16:11:25 GMT -5
"what ever!"
|
|
|
Post by Ashley - smuk pige on Jan 14, 2007 16:14:31 GMT -5
Bliver vred og løfter hende med tankens kraft ,, Luk din Bitch, Zac skal ikk blandes ind i det her pågrund et dumt billede, og desuden... Er du ingenting !" Holder hende stadig oppe
|
|
Paris Hilton
N*
Rich Bitch
|
Post by Paris Hilton on Jan 14, 2007 16:18:02 GMT -5
Bodyguards:
pågriber hende og giver hende elektrisk stød. som paris falder ned. og hun falder (ikke besvimer hehe)
"jeg er meget. og jeg skal sørge for at du dør socialt. " kigger på min ene bodyguard "ring til min far OG pressen."
|
|
|
Post by Ashley - smuk pige on Jan 14, 2007 16:20:23 GMT -5
Ser på hende ,, Bitch !" Mumler det nærmest ,, Når Zac høre det her..." Ømmer mig efter stødet
|
|