Lena
L
I'm not crazy - I'm just different
|
Post by Lena on Jan 30, 2007 11:01:45 GMT -5
Danser uforstyrret videre *Hvor jeg bare elsker at danse* Skutter mig dog en smule, da ham jeg stjal pungen fra, opdager hans pung er væk *Slå det hen; Lena, slå det hen*
|
|
|
Post by Ashley - smuk pige on Jan 30, 2007 11:12:14 GMT -5
Stirre lidt på hende mens jeg ser over på drengen *Jeg tror pludselig jeg ved hvem der stjal min pung !* Vender mig om og ser ondt på hende Går ned til hende og tager fat i hendes arm
|
|
Lena
L
|
Post by Lena on Jan 30, 2007 11:15:49 GMT -5
Ser rasende på pigen (Ashley) "Hvad laver du!?" *Åh, NEJ! PLEASE lad mig ikke være blevet opdaget. Ikke ALLEREDE !*
|
|
|
Post by Ashley - smuk pige on Jan 30, 2007 11:20:01 GMT -5
,, Giv mine penge tilbage og drengens pung !" Bliver vred og håber at hun giver mig den ,, Ellers er du meget fortabt !"
|
|
Lena
L
|
Post by Lena on Jan 30, 2007 11:22:53 GMT -5
"Anklager du mig for at være en tyv!?" Ser vredt og hårdt på hende *Grrrr...*
|
|
|
Post by Ashley - smuk pige on Jan 30, 2007 11:30:11 GMT -5
,, Ja, du var den eneste der var tæt nok på mig og min kæreste ! og Du var også her da drengens pung blev stjålet, så ja jeg anklager dig for at være en tyv !" Ser endnu mere vred på hende ,, Og nu, aflevere drengens pung og mine penge !" Holder hende hårdt fast i armen
|
|
Lena
L
|
Post by Lena on Jan 30, 2007 11:32:27 GMT -5
Ser vredt på hende, "Jeg har dem ikke, hverken ham der drengens pung - eller dine penge" Siger jeg høfligt men bestemt. Prøver ligeså stille at få min arm ud af hendes greb *Auv, auv, auv.... OPDAGET! Grrr...*
|
|
|
Post by Ashley - smuk pige on Jan 30, 2007 11:43:39 GMT -5
,, Ja sikkert " Holder stadig fast i hende og tager min anden hånd ned i hendes lomme Prøver at fiske noget op ,, Okay, så er du bare en KÆMPE løgner !" Tager drengens pung op og finder mine penge
|
|
Lena
L
|
Post by Lena on Jan 30, 2007 11:46:06 GMT -5
Ser vredt på hende, men siger hende ikke imod "Giver du så slip på min arm nu?" *Auv, auv, auv min arm ! Hun holder sgu hårdt!*
|
|
|
Post by Ashley - smuk pige on Jan 30, 2007 11:47:35 GMT -5
,, Kun hvis du holder op med hvad du gør !" Giver slip og bruger min evne til at holde hende oppe med og stiller hende ovre ved drengen Går over og sætter mig på scenen *Den TYV !!!*
|
|
Lena
L
|
Post by Lena on Jan 30, 2007 11:50:42 GMT -5
Ser vredt på hende *Det kan ingen* Skynder mig væk fra drengen, da han langer ud efter mig "Undskyld, men jeg skal ikke nyde noget..." Ender henne ved scenen, stå og ømmer mig *Godt hun i det mindste ikke er som...* Får tårer i øjnene *Nej. Tænk ikke på Stefan nu. Han var alligevel blevet gal over at jeg gjorde det så åbentlyst...*
|
|
|
Post by Ashley - smuk pige on Jan 30, 2007 11:55:39 GMT -5
Går hen til hende ,, Okay, hvis du stopper nu vil jeg gerne hjælpe dig, hvor mange penge har du brug for ?" Ser på hende
|
|
Lena
L
|
Post by Lena on Jan 30, 2007 11:59:35 GMT -5
Ser vredt på hende "Ingen jeg ikke selv kan skaffe" Siger det på den 'fine' måde, men alligevel snerrer jeg det *Hun ska' ikk' komme her og tro hun ka' lave om på mig!*
|
|
|
Post by Ashley - smuk pige on Jan 30, 2007 12:06:22 GMT -5
,, Fint det må du selv bestemme, men hvis jeg ser du stjæler fra en af mine venner er du færdig, og især hvis du stjæler fra Jesse !" Går fra hende og sætter mig på en tilskuerplads
|
|
Lena
L
|
Post by Lena on Jan 30, 2007 12:08:17 GMT -5
Snerrer af hende ¤Jeg er IKKE en tyv....¤ Men ved godt at det ikke er sandt Sætter mig ned på scenekanten, får tårer i øjnene *NEJ, tænk ikke på Stefan !!*
|
|