Misha ['3
New Member
..The sweet top of a candystick..
|
Post by Misha ['3 on Jan 13, 2008 15:21:48 GMT -5
Bliver puffet til. Ryster stille på hovedet. Har bar fødder idag Begynder stille at gå rundt i det kølige sand, blot for at holde Candystick beskæftiget. Aner ikke hvor lang tid hun er om at finde ud af at vi går i cirkler. ^^ Candystick. Da vi har gået i cirkler et stykke tid, sys jeg det bliver kedeligt. - og derfor skubber jeg hende ud i vandet. *mennesker de tror altid vi dyr er så dumme * Pruster og slår med hovedet. selvom hun har tabt rebet, bliver jeg stående. Hun er, trods alt, mit menneske..
|
|
Nao.
New Member
|
Post by Nao. on Jan 13, 2008 15:26:41 GMT -5
Begynder så at gå over mod noget der ligner en bænk. ,, tænk at skulle udsættes for dette.. '' mumler jeg bare for mig selv i et opgivende suk. Begynder at røre ved de ringe og andet jeg har ved mine fingre.
|
|
Misha ['3
New Member
|
Post by Misha ['3 on Jan 13, 2008 15:38:32 GMT -5
Kommer med et lavt overrasket hvin. Ser på mine fødder.. Rejser mig stille med det der pudssige smil jeg har om mine læber. Går hen og stryger candystick over mulen. idet jeg stille mumler "det er da altid noget jeg ikke tog sokker på, så de også blev våde " Går hen og sætter mig på en bænk lidt fra vandet. Egentlig den eneste jeg lige kunne få øje på. Og der sidder jeg så, drivvåd og kigger på mine fødder med det der pudssige smil Candystick: *misha, du er så mærkelig.. men på en måde så man ikk kan lade være med at holde af dig :]* Går efter hende, og sætter mig ved siden af hende på bænken. Er jo ikke større end en stor hund, så kan sagtens være der xD
|
|
|
Post by Cai ( Kai ) on Jan 13, 2008 15:41:36 GMT -5
Ser på kaninen . Sukker lavt . Krammer den barnligt .
|
|
Nao.
New Member
|
Post by Nao. on Jan 13, 2008 15:42:24 GMT -5
(så finder man ikke nogen grimmere the gazette cosplayers.. men 10 * for deres outfit..) Ser noget stribet og noget vådt overbemane den bænk jeg have tænkt mig at sidder på. Kommer med et opgivende suk, og stopper lidt fra dem. Står lidt og ser på dem, for at overveje om jeg vil sætte mig ned. ,, troublesome.. '' mumler jeg til sidst _ _"
|
|
|
Post by Cai ( Kai ) on Jan 13, 2008 15:47:01 GMT -5
Out //
|
|
Nao.
New Member
|
Post by Nao. on Jan 13, 2008 15:47:21 GMT -5
( Out x // )
|
|
Misha ['3
New Member
|
Post by Misha ['3 on Jan 13, 2008 15:48:11 GMT -5
(jeg dræber seriøst de to der spiller reita! For det første; Reita er ikke dellefed din freak! I er syge!! SYYGE!!! for det andet er Reita smuk, prøv at se på jer selv!!! DET ER BLASFEMI!!!!!!!!!!!! *eller.. næsten xD* hende? der spiller ruki ser da sød ud.. men hun ligner bare ikk ruki ^^)
Kigger op på den der dreng. "er det svært at finde et sted man gider sidde?" *det er da et af de mindste problemer man kan have? * smiler det der pudssige smil. Kigger på candystick, og giver hende et bolche. Tager så selv et. Candystick: Kigger på ham der drengen der ser overvejende på os. ved misha tænker det, men havde jeg kunnet tale menneskesprog, havde jeg sagt det ^^ *vi bider ikke ^^* Pruster stille og får travlt med et bolche jeg får i kæften xD
|
|
Misha ['3
New Member
|
Post by Misha ['3 on Jan 13, 2008 15:49:42 GMT -5
// kk Oo mig kede mig så >_<
|
|