|
festen.
Nov 26, 2007 13:17:07 GMT -5
Post by Justin grave <33 on Nov 26, 2007 13:17:07 GMT -5
ligger hende nærmest ned på bordet og kysser hende..
Raven: ser roligt tilbage på tøsen.. ligger hovedet kort på skrå af hende.. læner så hovedet tilbage og skyller min shot's ned.. kigger tilbage på hende..
Alicia.. Tar kæden og et halsbånd frem xD
|
|
Zeth oder Chess
Junior Member
It's not fun, having an argument with me. So stop being so 'high'!
|
festen.
Nov 26, 2007 13:21:43 GMT -5
Post by Zeth oder Chess on Nov 26, 2007 13:21:43 GMT -5
Ser på ham, hæver et koldt og ligegyldigt bryn, som overvejdede jeg om han kunne blive en trussel. og så kom frem til svaret, at det ku' han nok ikke. Retter blikket mod en der komer for at sætte sig. Ser gennemborende og koldt på ham. det blik jeg sender alle >_O
Hellsing: Snerrer af drengen og ser så let efter ham da han hurtigt smutter. Retter kort hadefuldt blikket mod raven. *en eller anden dag dræber jeg den fyr* tænker jeg, selvom jeg ved det nok aldrig ville ske [xD]
Mell: Bliver pæææææænt overrasket xD nyder det dog, og lader ham, ligger armende om hans nakke, og kysser ham dybt. ^^
|
|
|
festen.
Nov 26, 2007 13:26:11 GMT -5
Post by Justin grave <33 on Nov 26, 2007 13:26:11 GMT -5
smiler roligt.. " HEJ SKAT " Siger jeg så riiiimlig højt xD
Raven. ser koldt på tøsen.. Læser hende.. * ahaa jeg er ingen trussel ?:b der kan man bare se.. *
Alicia: ser mod den kæphøje koldt tøs.. læser så raven.. * raven åhh raven.. *
|
|
Zeth oder Chess
Junior Member
|
festen.
Nov 26, 2007 13:29:05 GMT -5
Post by Zeth oder Chess on Nov 26, 2007 13:29:05 GMT -5
Knækker roligt i nakken. Kan godt mærke folks blikke, antydningen af et forventningsfuldt gennemført ondt smil vises i min mundvige, idet jeg sætter en smøg i mundvigen og tænder den. Tager et roligt dybt hiv på smøgen. Hellsing: Hoster kort da jeg får røgen i hovedet.. *et hundeliv * Mell: "HAI SELV SKAT" svarer jeg blot i samme tone xD *han er så nuttet ^^*
|
|
|
festen.
Nov 26, 2007 13:36:55 GMT -5
Post by Justin grave <33 on Nov 26, 2007 13:36:55 GMT -5
smiler blot roligt.. kaster et kort blik mod raven.. Kender det blik han har på.. Han skal til at slå en ihjel.. ser hvor han ser hen.. " skat kender du hende ? " siger jeg og peger mod tøsen..
Raven. mine tænder kommer kort til syne.. køre kort min tunge over mine sylespidse tænder.. min tunge begynder at bløde en smule.. så skarpe er de.. kaster et kort blik mod alicia.. * kom og hold hunden.. * sender tankerne til hende.
alicia: Smiler koldt.. Skæver mod ham helsing der er i snor.. " selvfølgelig" siger jeg koldt..
|
|
Zeth oder Chess
Junior Member
|
festen.
Nov 26, 2007 13:43:55 GMT -5
Post by Zeth oder Chess on Nov 26, 2007 13:43:55 GMT -5
"hmhm" Ser det der foregår ud af øjenkrogen. *skal jeg nu til at bruge tid på drenge som manson igen?*Sukker dybt og irriteret, tager et langt sukkende hvæs af smøgen, og skodder smøgen på det nylakerede bord. Hanker op i kæden til hellsing, ved hvordan han bliver når der er optræk til slåskamp. Hellsing: Kan godt læse dem, har trods alt stadig evner. *hvis de tæsker chess.. får jeg måske lejligheden til at blive en fri hund ?* Ser op på hende, ser hurtigt ned igen og dropper tankerne, idet jeg ser hvor irriteret hun er.. *dette bliver ikke spor sjovt..* Tænker jeg koldt. ser mod pigen der skal holde mig. *som om hun får lov til det * Knurrer koldt ud i luften. Mell: Ser hen mod en tøss.. "nææh.. hvorfor?" ser hen på en eller anden fyr. "skatt..? han ligner Miyavi. det der er skræmmende.. " siger jeg kort, ser så hen på pigen. *fed trøje ;D* så der egentlig ikk mere jeg bryder mig om xD jo, dreadlocks, men har en dårlig erfaring med dem.. sidst jeg hørte om dem, var det en mand der ikke havde vasket sit hår i 3 år. Man fandt 3 nye lussearter i hans hår ;S
|
|
|
festen.
Nov 26, 2007 13:52:20 GMT -5
Post by Justin grave <33 on Nov 26, 2007 13:52:20 GMT -5
Smiler skævt.. " Det er raven.. " ser mod tøsen.. " godt.. for hun er snart død.. " Kender os alicia godt nok til at vide at det ikk blir sjovt at være hund..
Raven : knækker kort med knoerne.. Begynder at gi hende små flach back's med små døde drenge børn der rør ved hendes hår.. går koldt mod hende .. Har et koldt og mørkt ligegladt blik i hovedet.. tar fat i hende.. bærer hende koldt ned i en gyde..
Alicia: spænder mit knojern på.. Har røde øjnene lige nu.. knurrer.. knalder knojernet ind i panden på ham jeg skal holde.. - så han besvimmer.. Gider ikk have besvær med ham..
|
|
Zeth oder Chess
Junior Member
|
festen.
Nov 26, 2007 14:05:07 GMT -5
Post by Zeth oder Chess on Nov 26, 2007 14:05:07 GMT -5
Lader ham koldt bære mig, mens jeg ryger på en ny smøg. "er børnene nogle du selv har skabt, eller nogle du har dræbt?" spørger jeg fulækomment roligt, som om de var et billede på en mur. Hopper ned fra ham. Tager fat i hans krave og ser ham direkte i øjnene, giver ham først dette billede: (skriver det som man oplever det, det er nemmest..)
Du står foran en forfalden dør, du går langsomt ind i huset. Idet du åbner døren møder en kvælende stank af dødt råddent kød dig, stanken slår dig næsten omkuld, og du tager dig til munden. Du får det som om du skal til at dø. Du hører en hæs hvisken. mad En tynd kvinde står bag dig, hun har fedtet klamt hår og sylespidse tænder. (lidt the ring) Hun tager fat i din arm, og du ved med det samme at du må væk derfra nu. Du prøver at komme ud, men det er svært at røre sig pga. den kvælende stank i huset. Der er meget småt, det er som at være i en meget lille garage, loftet rør næsten ved dig, så lavt er der. Kvinden hvæser og smiler ondt til dig, hun holder hårdere fast i dig, og du får på en mærkelig måde hevet dig løs fra hendes greb. Hendes ånde kan du dog stadig lugte, den er 10 gange værre end den i huset. Du tvinger dig selv til at løbe, og du ser en gammel forfalden lille trædør. Du griber chancen og åbner den, i håb om at det kan rede dig. Det første du ser er kridthvide flicer med blod over det hele. Dit blik glider ned af gulvet, og det der er tilbage fra en død mand ligger spredt derinde. En knækket rygrad, og halvdelen ag en arm ligger i et hjørne, næsten lige under dig. Maddiger kravler lystigt rundt i et halvt og flækket hovede på en mand. lidt af brystkassen og halsen ligger lige under hovedet. Rygraden stikker mærkeligt ud af ryggen på manden. Først nu slår stanken dig, lyden af mange fluer og maddiger optager dig. Dette lig er grunden til den forfærdelige lugt i hytten. Men nu da du står så tæt på, bliver du nærmest slået omkuld af stanken. Du falder ned på knæ, og hører først nu noget bag dig. Kvinden kaster sig over dig, og det bliver mørkt.
Får hele dette billede til at virke så livagtigt, at han stadig kan lugte liget, lidt blod findes på hans hænder, efter han faldt på knæ i 'drømmen'. Ser koldt og ligegyldigt på ham. "vil du møde min familie?" spørger jeg nådesløst.
Hellsing: Lader det ikke slå mig ud. Piver gennemtrængende, men rejser mig op, og hopper (stor som han er) op på pigen, lader mine tænder fæstne sig til hendes nakke, mærker jeg har fat i rygraden, og bider til så jeg mærker den knække. Slipper, og glider elegant ned på gulvet igen.
Mell: Ser mod dem. Nikker kort. "hyggeligt.. Oo"
|
|
|
festen.
Nov 26, 2007 14:15:49 GMT -5
Post by Justin grave <33 on Nov 26, 2007 14:15:49 GMT -5
Raven: griner koldt og ondt og rejser mig op.. " du er en af dem.. " siger jeg bare.. Sukker tungt.. banker mit knojern med pigge ind i maven på hende... overføre mine smerter til mine hænder og lader hende få dem alle sammen.. ser så bare på hende.
alicia: Skriger af smerte.. men ikk et klagende skrig.. nærmest et nydende skrig.. knækker med min ryg rad.. trækker vejret dybt.. blir liggende nede i et øjeblik. rejser mig så. lynhurtigt - som jeg er giver jeg ham mit kvæler halsbånd på med pigge indvendigt xd
skal gå :i
|
|
Zeth oder Chess
Junior Member
|
festen.
Nov 26, 2007 14:26:24 GMT -5
Post by Zeth oder Chess on Nov 26, 2007 14:26:24 GMT -5
damn xD men okay ^^
Dukker mig hurtigt, og hopper elegant over ham i en saltomotale. - man må vel udnytte sine kampevner? xD Giver ham, inden han kan nå at reagere, en knytnæve perfekt placeret, lige mellem hans øjne. "nej da.. kvinden der prøvede at æde dig var min mor. og manden i badeværelset var min far.. " antydningen af en gennemført ondt og følelsesløst smil viser sig i min mundvige. Sætter flabet min smøg i min mundvige, og knækker i nakken. "du er for langsom raven.. " siger jeg koldt og roligt. Ryger på smøgen, og sætter den flabet i mundvigen igen. mærker godt smerterne. Det gør bare ikke så ondt igen. (forklaringen på hendes hurtige reflekser står i hendes profil under evner). "Desuden.. skal jeg ikke have folk til at slå på hellsing, det ordner jeg selv. Folk skal ikke tro de kan rende og tage æren for at have gjort ham til det ynkelige gadekryds han nu er.. end ikke din lille veninde.. raven" siger jeg koldt, og ser på ham. Bilder ham ind at stanken stadig er om ham, så han kan lugte det. Lader derefter min hånd glide ind i hans krop, tager fat i knogleraden i hans nakke, og hiver den med ud, idet jeg trækker hånden ud af hans hals. Hans hovede falder akavet tilbage, og knogleraden stikker mærkeligt ud af hans hals. Skodder smøgen i hans sår, inden jeg går tilbage for at hente hellsing, og lære den klamme tøs at jeg nok selv skal opdrage min egen hund.
Hellsing: Piver gennemtrængt af smerte. Springer dog op, og bider hende i venstre øje, - så det er ødelagt - sætter poten på hendes hals, og lader kløerne glide dybt ind i kødet. Muligvis nyder hun smerten, men sys hun om at være blind?
|
|
|
festen.
Nov 8, 2008 22:02:31 GMT -5
Post by wowposter on Nov 8, 2008 22:02:31 GMT -5
|
|