|
Post by Mary-Kate Olsen on Feb 8, 2007 17:14:09 GMT -5
kommer gående med bikini og klipklappere og en stor strandtaske på skulderen.
Bikini farven: sort.
Overdel: det er sådan en 'trekants' bikini man binder i nakken og på ryggen. der står ikke noget på den , den er bare sort.
underdel: er også sådan nogle man skal binde i siden. bagpå står der med guld skråskrift: 'famouse dolls club.'
klipklappere: sorte.
sætter mig ned på en liggestol tæt på vandet. tager et stort hvidt håndklæde ud af tasken og ligger det på liggestolen. sætter mig på det og tager en lyserød luft madras op. Puster luft i den.
|
|
|
Post by sakandra on Feb 9, 2007 5:08:34 GMT -5
kommer gående i en olivengrøn bikini ser mig om stiller mig i kø til den lille vippe først
|
|
|
Post by Mary-Kate Olsen on Feb 9, 2007 5:10:54 GMT -5
kigger igennem madrassen (som jeg puster op), hen på hende der lige er kommet.
|
|
|
Post by sakandra on Feb 9, 2007 5:19:59 GMT -5
går op på vippen hopper lidt på den inden jeg akavet springer i på benene svømmer ind til kanten
|
|
|
Post by Mary-Kate Olsen on Feb 9, 2007 5:34:36 GMT -5
stopper med at puste luft i, putter den der dims ned i, så der ikke kommer luft ud. kigger rundt. tar' så madrassen og hopper ned i vandet så jeg lander på den. "whuuuuuuwho." griner. kigger på alle den jeg sprøjtede på (nogle andre mennesker + Sakandra) "sorry!" laver et engleflæs.
|
|
|
Post by sakandra on Feb 9, 2007 5:40:02 GMT -5
griner smilende fjerne noget hår for mit ansigt smiler svømmer hen til hende "hej" ser venligt på hende
|
|
|
Post by Mary-Kate Olsen on Feb 9, 2007 5:41:51 GMT -5
"heej" smiler.
|
|
|
Post by sakandra on Feb 9, 2007 5:43:49 GMT -5
"Jeg hedder Sakandra, " smiler "hva hedder duh??" Spørger jeg nok en anelse lallet
|
|
|
Post by Mary-Kate Olsen on Feb 9, 2007 5:44:53 GMT -5
"roxanne, men de fleste kalder mig Roxy." smiler lalled tilbage.
|
|
|
Post by sakandra on Feb 9, 2007 5:45:40 GMT -5
"okay, hva laver duh?" smiler lallet
|
|
|
Post by Mary-Kate Olsen on Feb 9, 2007 5:47:07 GMT -5
"laller rundt på min luft madras. dig ?" smiler
|
|
|
Post by Mary-Kate Olsen on Feb 9, 2007 5:47:37 GMT -5
((jeg går ud nu see yah. :B))
|
|
|
Post by sakandra on Feb 9, 2007 5:50:32 GMT -5
"jeg sprang fra vippen før, men jeg vil hellere 'lalle' rundt i vandet hvis jeg må være med til det duh laver!?" smiler og griner lidt
((oka, går ogs så.... ses i skolen, og på comp bagefter!!))
|
|
Hilary Duff
N
I'am a B*I*T*C*H Inside but Outside I'am a beauty Princess <3
|
Post by Hilary Duff on Feb 9, 2007 7:11:23 GMT -5
Kommer gående med min ipod i hånden og høre musik "Fly" - Ikke en flyver ;p Ligger mig på en liggestol og ser ud på andre
Bikini :
Grå hvor og overdelen er trekantet og der står "Hilary duff" på Og underdelen står der "The best girl in the world"
|
|
|
Post by Mary-Kate Olsen on Feb 9, 2007 7:46:59 GMT -5
smiler "okay .. " hopper af madrassen . "kommer lige om lidt. " går op og ligger madrassen ved min liggestol. hopper ned i vandet , "såå.. hvad skal vi lave . " smiler
|
|