bedazzling
Full Member
if you'll touch my hat, i'll kill you... and i mean it!
|
Post by bedazzling on Sept 3, 2007 12:18:40 GMT -5
det er et lille værelse dægget med plakater af rock bander .. en dobbelseng et skrivebord med en computer og et rodet skab
|
|
bedazzling
Full Member
|
Post by bedazzling on Sept 3, 2007 12:19:10 GMT -5
kommer gående sammen med Sanita.. låser døren op og træder ind sammen med hende...
|
|
Sanita
N
The Kyubi eye like a Diamond.
|
Post by Sanita on Sept 3, 2007 12:20:21 GMT -5
,, Uha " Siger jeg kort, havde forestillet mig der var totalt bombet xD Smiler og ser på ham.
|
|
bedazzling
Full Member
|
Post by bedazzling on Sept 3, 2007 12:22:11 GMT -5
smiler og lukker døren efter os... åbner døren og masser af tøj falder på mig.. "arggh!" hviner jeg og falder ned på gulvet dækket af tøj xD
|
|
Sanita
N
|
Post by Sanita on Sept 3, 2007 12:27:53 GMT -5
O____________________________________O'' ,, Okey, jeg tager mine tanker i mig igen ~_~' " Sætter mig ned og ser på ham ,, Behøver du hjælp.. Med dit, vasketøj ? " Griner kort.
|
|
bedazzling
Full Member
|
Post by bedazzling on Sept 3, 2007 12:29:01 GMT -5
"åh, nej jeg skal nok rydde det op... en eller anden dag" fjerner tøjet fra mig og får mig rejst op...
|
|
Sanita
N
|
Post by Sanita on Sept 3, 2007 12:33:29 GMT -5
Ryster lidt på hoved af ,, hvor håbløst " mumler jeg bare, tænker mest på hvis noget af det tøj man gerne vil have på er til vask.. Det er meget irreterrende ~_~' Rejser mig så op.
|
|
bedazzling
Full Member
|
Post by bedazzling on Sept 3, 2007 12:36:20 GMT -5
sætter mig hen på min seng og smiler til hende "dette er så mit værelse" tager alt tøjet op i mine hender som ligger på gulvet "jeg kan vel smide dem til vask nu" siger jeg og sætter den ind i vaskemaskinen og sætter pulver i og begynder den... trækker kort på skulderene og går tilbage til hende...
|
|
Sanita
N
|
Post by Sanita on Sept 3, 2007 12:38:22 GMT -5
,, Aha, det havde jeg så aldrig gættet einstein " Svare jeg til det første... Følger ham kort med blikket og strækker mig... ,, Så det her du sidder og stener i lortevejr " siger jeg så bare til mig selv xD
|
|
bedazzling
Full Member
|
Post by bedazzling on Sept 3, 2007 12:39:56 GMT -5
kigger på hende "her er der heller ikke rigtigt nogen at lave... men vi kan godt smadre nogle talerkner" smiler stort "det kan jeg godt lide at gøre når jeg keder mig"
|
|
Sanita
N
|
Post by Sanita on Sept 3, 2007 12:43:39 GMT -5
O_____O' ,, Nej okey, jeg holder mig til at smadre sakse ^^' Det mindre farligt ~_~' " Griner kort.. Sætter mig så ved siden af ham da jeg ikke gider at stå op.
|
|
bedazzling
Full Member
|
Post by bedazzling on Sept 3, 2007 12:45:16 GMT -5
smiler stort "okaai" siger jeg og smiler
|
|
Sanita
N
|
Post by Sanita on Sept 3, 2007 12:49:04 GMT -5
,, Waka laka :3 " Griner kort lidt skævt ~_~' Lorte sang man får den på hjernen ;D
|
|
bedazzling
Full Member
|
Post by bedazzling on Sept 3, 2007 12:50:32 GMT -5
"waka laka ?" spørger jeg undrende o.o men så bredes et smil og bryder ud i en kort latter...
|
|
Sanita
N
|
Post by Sanita on Sept 3, 2007 12:55:06 GMT -5
,, Jaa, waka laka ;D " Giver ham mine høre dimser på og sætter Waka laka til... ( www.youtube.com/watch?v=0cAKdXqhJ-I -Med ouran high school host club ^^ ) Nynner med imens, kan den udenad :b
|
|