|
Post by Craz DW † on Feb 14, 2007 14:09:33 GMT -5
tager en slurk af flasken venter ret så utålmodigt på at tosserne på scene fucker af så simple plan kan komme til
|
|
Stefan 'Tyv'
L
Stol p? mig, s? viser jeg dig vej - Stol mig ej, s? vildleder jeg dig
|
Post by Stefan 'Tyv' on Feb 14, 2007 14:12:50 GMT -5
Sukker, da mobilen bare er en nokia 3310 Propper også den i tasken igen, og 'smider' tasken fra mig. Tager billetterne frem igen, ser at der rent faktisk står 'ståplads' på dem *Det er da meget godt, så får jeg ikke bøvl med vagterne*
|
|
|
Post by Craz DW † on Feb 14, 2007 14:14:11 GMT -5
gaber kedsommeligt over amatør bandet *hvornår fuck skrider de!?*
|
|
Stefan 'Tyv'
L
|
Post by Stefan 'Tyv' on Feb 14, 2007 14:16:44 GMT -5
Ser at ham jeg så tidligere stå tæt på mig, smiler lidt ved tanken *Så stort er det her sted så åbenbart ikke* Ser op mod scenen, *Kom nu, vi vil gerne høre de dér... Simple Plan*
|
|
|
Post by Craz DW † on Feb 14, 2007 14:20:27 GMT -5
|
|
Stefan 'Tyv'
L
|
Post by Stefan 'Tyv' on Feb 14, 2007 14:23:28 GMT -5
Ser på de andre *Endelig* Smiler lumskt, og går ind i menneskemængden igen. Tager fra tilfældige mennesker, som ikke passer ordentligt på deres ting Sørger dog hele tiden for at være væk i en fart, samtidig med at jeg bare ligner én som er på vej hen til baren
|
|
|
Post by Craz DW † on Feb 14, 2007 14:28:38 GMT -5
tager en slurk af flasken da snagen slutter ser mig om ser der er en masse der ikk kan finde deres ting som sender mistænksomme blikke til alle i nærheden høre ikk rigtig hva pierre siger om; godt i ku' komme, and so on... hva de nu siger næste sang; " www.youtube.com/watch?v=mmB3Pme9RdM " 'hopper' igen, og skriger fuld med på sangen ((musik videoen er faktisk ret god; handler om de her punk'goth'rock-typer, hva de nu er (simple plan) der vælter ind på sådan et fint dyrt hotel... Meget go' video P.S. Ham der spiller på bas er altså lækker ;p sys jeg))
|
|
Stefan 'Tyv'
L
|
Post by Stefan 'Tyv' on Feb 14, 2007 14:31:21 GMT -5
Kommer hen til baren, og køber en øl Går tilbage gennem menneskemængden, og hen mod der jeg stod før
|
|
|
Post by Craz DW † on Feb 14, 2007 14:33:13 GMT -5
for øje på ham fjolset *?* *arbejdede han her ikk bare??*
|
|
Stefan 'Tyv'
L
|
Post by Stefan 'Tyv' on Feb 14, 2007 14:34:51 GMT -5
Tager en slurk af min øl, lytter til musikken, men synes ikke at der er SÅ fantastisk som alle andre åbenbart synes. Ser hen mod ham jeg så tidligere *Nej, nogengange ER verden altså bare lille*
|
|
|
Post by Craz DW † on Feb 14, 2007 14:42:04 GMT -5
holder skarpt øje med ham glemmer helt 'hopperriet' står bare med flasken og ser opmærksomt på ham
|
|
Stefan 'Tyv'
L
|
Post by Stefan 'Tyv' on Feb 14, 2007 14:43:20 GMT -5
Ser over mod ham dér drengen igen *Jeg som ellers troede han havde travlt med at 'hoppe'*
|
|
|
Post by Craz DW † on Feb 14, 2007 14:47:50 GMT -5
ser op på scenen bemærker jeg står stille men bliver bare stående roligt på jorden da 'Untitled' begynder den er alligevel lidt stille ser på ham fjolset igen (Untitled www.youtube.com/watch?v=Y2lhkCQkhu8 )
|
|
Stefan 'Tyv'
L
|
Post by Stefan 'Tyv' on Feb 14, 2007 14:52:19 GMT -5
Smiler skævt (smilet når ikke op til øjnene (dvs. han smiler KUN med munden)) Tager en slurk af min øl, og ser på ham igen
|
|
|
Post by Craz DW † on Feb 14, 2007 14:57:31 GMT -5
|
|