|
Post by stacy on Mar 14, 2007 11:57:56 GMT -5
kigger ned i jorden (?) "nej"
|
|
|
Post by Miu-chan :B on Mar 14, 2007 11:59:33 GMT -5
Luzifer: ser på ham "Det sagde bare 'klik', !?" siger jeg intenst og forsøger at få ham til at hører hvor latterlig en forklaring det var
|
|
|
Post by Miu-chan :B on Mar 14, 2007 12:00:12 GMT -5
Jack:
"hmm.." ser på hende "hva hører du af musik??"
|
|
|
Post by stacy on Mar 14, 2007 12:02:01 GMT -5
"pop , techno o.s.v. dig ?"
|
|
Stefan 'Tyv'
L
Stol p? mig, s? viser jeg dig vej - Stol mig ej, s? vildleder jeg dig
|
Post by Stefan 'Tyv' on Mar 14, 2007 12:02:35 GMT -5
,, Jeg ve' ikk' hvor'dn jeg ellers ska' forklar'ed " si'r jeg - selvom det lyder en anelse dumt og barnligt ,, Det som om jeg har set hende før... Kender 'u'ed? " spørg jeg og ser eftertænksomt på Galleria
|
|
|
Post by Galleria - Havfrue on Mar 14, 2007 12:04:31 GMT -5
(Er tilbage)
Ryster lidt på hovedet og ser så på Stefan og Luzifer. ,, Husk lige på jeg kan høre hvad i siger " Ser roligt på dem og smiler forelsket til Stefan
|
|
Stefan 'Tyv'
L
Stol p? mig, s? viser jeg dig vej - Stol mig ej, s? vildleder jeg dig
|
Post by Stefan 'Tyv' on Mar 14, 2007 12:05:33 GMT -5
Smiler tilbage til Galleria, med et forelsket blik ,, Bar' en fornemmelse " smiler skævt til hende
|
|
Kat
Irl personer
I'm a Cat, the stranger in the dark...
|
Post by Kat on Mar 14, 2007 12:07:27 GMT -5
Lena; Står og venter på en reaktion fra det jeg sagde - men den kommer åbenbart ikke Står så og kigger på ham drengen - overvejer om jeg skal hugge hans mp3 for at få opmærksomhed fra NOGEN
|
|
|
Post by Galleria - Havfrue on Mar 14, 2007 12:07:28 GMT -5
Nikker og ser lidt på Luzifer *Jeg ved godt han er forelsket i Stefan, han skal bare møde den rette, og det er ikke Stefan... Hmmm... Men jeg kender da nogle piger som er ledige... hmm...*
|
|
|
Post by Miu-chan :B on Mar 14, 2007 12:09:44 GMT -5
Luzifer: ser på hende *grr... JEG HADER DIG, HADER DIG HADER DIG!! 'se mig selv slå galleria ned med en printer'* ser på stefan "Nej, " siger jeg bare kort og stille inden jeg forlader det sted vi står og går tilbage til gyngen
|
|
|
Post by Miu-chan :B on Mar 14, 2007 12:10:50 GMT -5
Jack: "Bare det de spiller på natkubberne og til fester - Men rock og noget metal er ogs godt"
|
|
Kat
Irl personer
|
Post by Kat on Mar 14, 2007 12:11:04 GMT -5
Lena; Har besluttet mig - selvom det er totalt idiotisk - keder mig jo bare (sad han på en bænk? hvis han gør så sætter hun sig først)
Langer ud efter mp3'en uden egentligt at forvente at få fat i den
Stefan; Prøver a' komme i tanke om, om jeg HAR set Galleria før Kommer istedet i tanke om no'ed hun sagde da vi mødte hinanden ,, Ehm... Sagde 'u ikk' a' 'u havde haft en kæreste før? "
|
|
|
Post by Galleria - Havfrue on Mar 14, 2007 12:13:09 GMT -5
Nikker og ser ham i øjnene ,, Jo, hvorfor Stefan ? " Siger jeg og ser forvirret på ham men kan ikke lade vær med at se efter Luzifer *Hmm... Det ser ud til at han ikke kan li mig...* Ser så på Stefan igen og vender opmærksomheden på ham
|
|
|
Post by Miu-chan :B on Mar 14, 2007 12:14:17 GMT -5
Felix: ser et kort øjeblik forvirret på hende som nakkede min Ipod (som ikk er en Mp3) giver hende så en 'lammer' på overarmen og nakker den tilbage -uden en lyd
|
|
Kat
Irl personer
|
Post by Kat on Mar 14, 2007 12:15:26 GMT -5
Stefan; * Jeg er ked a'ed Luz... Men 'u må altså bar' komme dig over'ed * ,, Hmm... Han mindede om mig? " si'r jeg og genkalder mig da hun sagde'ed
|
|