|
Post by kristina on Jul 3, 2007 3:57:34 GMT -5
Sidder på en gynge, vipper let med fødderne, hælder hoved let på skrå og ser på min sko. Mejt spændene. -Not. Ser kort rundt, vipper igen lidt med fødderne så gyngen gynger?
|
|
|
Post by kristina on Jul 3, 2007 4:20:16 GMT -5
Nynner lavt, sidder stadig på gyngen og vipper med fødderne så dén gynger en smule. Hælder hoved på skrå og ser kort rundt.
|
|
|
Post by Matthew on Jul 3, 2007 4:24:23 GMT -5
Kommer gående. Kigger koldt rundt og ligger armene over kors.
|
|
|
Post by kristina on Jul 3, 2007 4:27:00 GMT -5
Vipper fortsat med fødderne så gyngen gynger en smule, så jeg sidder stadig også på gyngen, og nynner gør jeg stadig også oo' Ser ned på mine sko, men hæver så blikket igen.
|
|
|
Post by Ninet (rigtige navn: Yasmin) on Jul 3, 2007 4:27:04 GMT -5
kommer roligt gående ... kigger rundt med et suk...
|
|
|
Post by Matthew on Jul 3, 2007 4:28:36 GMT -5
Ryster kort på hovedet og læner mig op af en ting >.<
Charley; Kommer stille gående. Kigger på min arm *Auv*
|
|
|
Post by Ninet (rigtige navn: Yasmin) on Jul 3, 2007 4:31:03 GMT -5
Christian. kommer stille gående og kigger muggent rundt...
Yasmin. giver endu et suk fra mig...
|
|
|
Post by kristina on Jul 3, 2007 4:32:06 GMT -5
Ser rundt, ser ham der tingen fra i går. Som jeg ikke nåede at få navnet på _ ___' Hælder hoved let på skrå.
Jonas: Sidder oppe i legetårnet, hvordan jeg er kommet derop må man ikke spørge mig om. Sidder og svinger med benene som hænger fri,to g har armene over en stang så jeg ikke vælter ned, ser rundt.
// MAAAAD >____<'
|
|
|
Post by Matthew on Jul 3, 2007 4:37:21 GMT -5
Gaber lidt.
Charley; Blinker nogen gange med øjnene og sætter mig på en vibbe.
|
|
|
Post by Ninet (rigtige navn: Yasmin) on Jul 3, 2007 4:40:12 GMT -5
christian. klatre op i et tre og sidder muggent og kigger rundt..
Yasmin. kigger rundt......
|
|
|
Post by Charley on Jul 3, 2007 4:44:18 GMT -5
Tager mig til armen og derefter halsen.
( Smutter lige i bad )
|
|
|
Post by kristina on Jul 3, 2007 4:53:56 GMT -5
// så x3 IC: Får store øjne over at der pludselig er SÅ mange folk ' Er stoppet med at gynge og nynne, så sidder bare og ser på de forskellige folk ;D Jonas: ,, LALAL! " Udbryder jeg irreterret, siger så lavt ,, Hvordan kommer man ned herfra? " Skæver ned på jorden.
|
|
|
Post by Ninet (rigtige navn: Yasmin) on Jul 3, 2007 4:57:24 GMT -5
Christian. sukker så kort og hopper ned fra træet...
Yasmin. kigger ned på mine sko da de er alt for store til mig og jeg kan næsten ikke gå med dem... tager et skridt og falder lige ned på tuden "gaaarhh"
|
|
|
Post by Charley on Jul 3, 2007 4:57:58 GMT -5
Ser Jonas men kigger bare på min arm.
|
|
|
Post by kristina on Jul 3, 2007 5:08:05 GMT -5
Kristina: Ser på min bror, sukker opgivende, baka. Synger stille ,, En traversant le ciel, Tu ouvriras tes ailes Le temps est venu de nous combattre, D'éloigner les ténèbres. "
Jonas: ,, Mrrrrh " Knurre lidt irreterret, finder så min fløjte frem. Begynder at spille, forsvinder så oo' Dukker op nedenfor ja klatrestativet. Bider mig kort i læben, og ser igen rundt.
|
|