Cinzia
N
Cinzia Sizeina Fabrieza
|
Post by Cinzia on Mar 28, 2007 9:02:51 GMT -5
Nikker, ,, Ellers ville jeg jo ikk spørge ? " Smiler kort, venligt, men ser nysgerrigt og en smule alvorligt på ham * Okay, se det på den lyse side; han er ikke flippet ud, OG du får det muligvis a' vide - kan det blive bedre? *
|
|
|
Post by Daichi on Mar 28, 2007 9:13:13 GMT -5
smiler let grinende "okay, .. Det er fordi, altså da jeg var mindre var der nogle - der hvor jeg bor - som ville lave forsøg på mennesker, så de 'kidnappede' - hvis man kan sige det sådan - nogle af os børn i kvarterende hvor jeg bor.. Men de har så fået udsat de fleste af os for alverdens underlige ting - jeg aner ikk va det var, så go er jeg ikk til fysik/kemi - i hvert fald er jeg sluppet billigt i forhold til nogle af de andre... men jeg ved ikk om det bliver værre, .." ser på hende, smiler stadig venligt *hun er da meget flink, ..*
|
|
|
Post by Mary-Kate Olsen on Mar 28, 2007 9:13:50 GMT -5
|
|
|
Post by Daichi on Mar 28, 2007 9:17:57 GMT -5
((haha, komisk ;p ))
|
|
|
Post by Mary-Kate Olsen on Mar 28, 2007 9:18:32 GMT -5
((yeah! ;b))
|
|
Cinzia
N
Cinzia Sizeina Fabrieza
|
Post by Cinzia on Mar 28, 2007 9:19:50 GMT -5
Nikker eftertænksomt, og skæver igen op mod solen * Ej, nu må du slappe af. Du ER i skyggen, og du KAN være i solen, slap af ! * Ser så på ham igen, ,, Sikke noget... " mumler jeg ,, Lad os så håbe det ikke bliver værrere for dig " Smiler let, for mig selv, da jeg ved jeg snart begynder igen ,, Jeg er ikke engang et menneske " * Jeps, dér skete det * Smiler så lidt for mig selv igen, over at jeg rent faktisk vidste at jeg ville begynde igen, og så gjorde det * Jeg lærer aldrig at holde min mund. Men... Skidt pyt *
|
|
|
Post by Daichi on Mar 28, 2007 9:26:16 GMT -5
"hvordan det, ?" ser nysgerigt på hende
|
|
Cinzia
N
Cinzia Sizeina Fabrieza
|
Post by Cinzia on Mar 28, 2007 9:29:19 GMT -5
,, Som jeg sagde; der er intet menneske i mig... Eller, måske et eller sted langt ude, men ikke noget jeg kender til. Jeg er blevet adopteret... Hmm... Okai, min far var vampyr, og min mor elver. " Trækker på skuldrene, ,, Jeg har aldrig kendt dem, men de er også døde " *Du er SÅ god nu. Hvor mange kender til det nu? I hvert fald tre stykker med Daichi. Men han er i det mindste meget venlig!*
|
|
|
Post by Daichi on Mar 28, 2007 9:33:36 GMT -5
"jamen..." ser lidt undrende ud "har elvere og vampyre ikk evigt liv, .. eller... det troede jeg da, ?"
|
|
|
Post by Mary-Kate Olsen on Mar 28, 2007 9:36:25 GMT -5
|
|
Cinzia
N
Cinzia Sizeina Fabrieza
|
Post by Cinzia on Mar 28, 2007 9:37:40 GMT -5
Nikker, ,, Jo, da - men de kan jo godt dræbes " siger jeg roligt - næsten ivrigt - imens jeg prøver på ikke at tænke på dem som JEG 'fangede', og 'de' dræbte Ryster svagt på hovedet ,, Jeg tror at min mor blev dæbt pga. at hun blev gravid med mig, men jeg ved det ikk... De nåede i hvert fald ikke at dræbe hende før jeg blev født, og hun fik nogen til at adoptere mig. Og min far blev dræbt af en vampyrjæger " trækker på skuldrene
|
|
|
Post by Daichi on Mar 28, 2007 9:43:36 GMT -5
nikker, smiler stadig venligt - men kun med øjnene "savner du dem, ?" spørge jeg lidt stille
|
|
|
Post by Mary-Kate Olsen on Mar 28, 2007 9:46:47 GMT -5
Miley:
"U.G.L.Y you aint got no alibi , you ugly eh! hey you ugly!"
|
|
Cinzia
N
Cinzia Sizeina Fabrieza
|
Post by Cinzia on Mar 28, 2007 9:47:03 GMT -5
Ser i et øjeblik undrende på en pige (Roxy) ,, Jeg har aldrig kendt dem, så nej, ikk rigtigt - man ka jo ikk savne nogen man aldrig rigtigt har kendt. Men jeg ville gerne have mødt dem. Bare... Snakket med dem, hvis du forstår? " Ser fraværende ud i luften, og på dem som skater
|
|
|
Post by Daichi on Mar 28, 2007 9:53:11 GMT -5
nikker - selv om hun ikk lige ser på mig ser i den retning hun ser "ka du skate, ??"
|
|