|
Post by Daichi on Mar 28, 2007 10:34:47 GMT -5
"ja, eller... du må da ogs godt fortælle hvorfor du tog til USA, ?" ser venligt på hende
|
|
Cinzia
N
Cinzia Sizeina Fabrieza
|
Post by Cinzia on Mar 28, 2007 10:37:06 GMT -5
,, Det ved jeg ikke, jeg var jo kun fem. Men hér... Altså, det hér er også en længere historie, men jeg kan da godt prøve, hvis det er? " Sætter mig uden at tænke over det i skrædderstilling, efter at have vent mig helt om mod ham. (Så Cinzia sidder altså med fødderne oppe på bænken i skrædderstilling)
|
|
|
Post by Daichi on Mar 28, 2007 10:41:25 GMT -5
ser på hende sætter mig ligesom hende (altså så han ser på hende) "okay..."
|
|
Cinzia
N
Cinzia Sizeina Fabrieza
|
Post by Cinzia on Mar 28, 2007 10:49:50 GMT -5
Nikker ,, Okay, altså... " Finder hurtigt ud af hvordan jeg vil forklare det, og tager min 'fortæller-stemme' på ,, Da jeg blev tolv, fik jeg a' vide at jeg var adopteret. Da jeg fik det a' vide, ville jeg self. gerne vide hvem mine forældre var. Men det var som om ingen rigtigt vidste det. Der gik lang tid, men til sidst mødte jeg altså tilfældigvis en damphir. Vi snakkede meget sammen på kryds og tværs, og vi endte så med en slags aftale vi begge var tilfredse med; han skaffede oplysninger om mine forældre, jeg ville hjælpe ham, hvis han en dag fik brug for det. Han skaffede oplysningerne, og vi hyggede os egentligt meget godt sammen. Men da jeg så også holdte min del af aftalen og hjalp ham med noget, så jeg ham sjældent og til sidst slet ikke. Det slog mig vel egentligt ikke rigtigt ud først, jeg havde travlt i skolen og undersøgte alt muligt om elvere, vampyrer, damphirer og jeg ved ikke hvad. men til sidst indså jeg at jeg måtte flytte for at komme videre. Så det gjorde jeg, jo så... "
|
|
|
Post by Daichi on Mar 28, 2007 10:52:34 GMT -5
nikker "okay... hva hjalp du ham ed?"
|
|
Cinzia
N
Cinzia Sizeina Fabrieza
|
Post by Cinzia on Mar 28, 2007 10:54:33 GMT -5
Kan ikke slå det ud af hovedet, og ser ned ,, Nogle vampyrer... "
|
|
Leon Justice
L
Goodmorning starshine, the earth says: "Hello!" O__O'?
|
Post by Leon Justice on Mar 28, 2007 10:56:02 GMT -5
Kommer gående.. piller ved min pistol? Skulr koldt rundt på dem som nu er her.. * I can't see what I'm doing here.. * tænker jeg og ser rundt..
|
|
|
Post by britney on Mar 28, 2007 10:56:32 GMT -5
kommer gående
|
|
|
Post by Daichi on Mar 28, 2007 10:57:35 GMT -5
ser spørgende på hende "??"
|
|
|
Post by Sipina nullerman'åren on Mar 28, 2007 10:58:34 GMT -5
Louise. Kommer gående
|
|
Cinzia
N
Cinzia Sizeina Fabrieza
|
Post by Cinzia on Mar 28, 2007 10:58:50 GMT -5
Ser på ham, vil egentligt helst ikke snakke om det, men indrømmer at det måske er en go idé at snakke med nogen om det... ,, Han var vampyrjæger... " siger jeg og håber han så har forstået det
|
|
|
Post by Daichi on Mar 28, 2007 11:01:39 GMT -5
nikker *jeg er stadig ikk helt med? hmm, men jeg vil ikk spørge mere ind til det... tror jeg? i hvert fald ikk nu*
|
|
Leon Justice
L
Goodmorning starshine, the earth says: "Hello!" O__O'?
|
Post by Leon Justice on Mar 28, 2007 11:01:44 GMT -5
Skyder ud i luften, uden rigtig at vide om jeg rammer nogen? * dead boring! >.< * Skuler mod en tøss.. (Cincia) Sigter diskret mod hende..? * talking about death... * Piller så mine patroner ud og putter nogle nye i -.-'
|
|
|
Post by Sipina nullerman'åren on Mar 28, 2007 11:02:34 GMT -5
Louise. Fnyser koldt
|
|
Cinzia
N
Cinzia Sizeina Fabrieza
|
Post by Cinzia on Mar 28, 2007 11:04:01 GMT -5
Vender mig forskrækket om mod lyden af et pistolskud Havde halvt om halvt ventet det var Craz Ryster så lidt på hovedet af mig selv * Han er slf. ikke den eneste der har en pistol, hér * Ser så igen på Daichi, og prøver at finde på noget at sige, men kan ikke lige komme i tanke om noget - mine tanker er stadig omkring damphiren
|
|