Sandra
Irl personer
Jep, det er s? mig ?verst oppe ;D
|
Post by Sandra on Apr 11, 2007 8:20:20 GMT -5
(Nej, rettede den ) Galleria; Har ikke set Stefan endnu, men mærker en følelse af at han er lige i nærheden. Ricky; Rækker venligt min hånd ud til hende ,, Jeg hedder Ricky, hvad med dig frk. " Siger jeg kort drillende men i et venligt tonefald også, da jeg ikke kan finde ud af at være ond mod andre. Cole; Ser stadig efter Shemigami og ville ønske at hun havde lyttet til mig. Tom; ,, Øhmm... Vi vil helst ikke sætte vores musik i en bås, men kald det hvad du vil " Siger jeg så, ser så kort på Lena og smiler til hende.
|
|
Kat
Irl personer
I'm a Cat, the stranger in the dark...
|
Post by Kat on Apr 11, 2007 8:21:04 GMT -5
Lena; Rynker lidt på næsen, ,, ALT behøver jo heller ikke være rap! " siger jeg og ser blindt i retning af drengen (Paris)
|
|
|
Post by Jessica on Apr 11, 2007 8:22:54 GMT -5
"Jessica" siger jeg stille og ligger armene over kors.
Shemigami; Kommer langsomt gående. Har min hætte over hovedet.
|
|
Kat
Irl personer
|
Post by Kat on Apr 11, 2007 8:23:09 GMT -5
Ragnar; Ser mig undersøgende rundt, så godt jeg nu kan, imens jeg stadig holder om Galleria. Fik en underlig fornemmelse...
Stefan; Har ikk' opdaged Ria og Ragnar endnu, går bar' og tænker på hva' der 'r sket, de sidste dage...
|
|
|
Post by ! Paris aka Ped ! on Apr 11, 2007 8:27:53 GMT -5
"hm!" "jeg hører alligevel kun eminem, !"
|
|
Kat
Irl personer
|
Post by Kat on Apr 11, 2007 8:31:41 GMT -5
Lena; ,, Derfor kan vi andre godt høre andet musik! " siger jeg ret vredt, men nok mest pga. at jeg ikke kan se ham. Har min ene næve knyttet, og lukker irriterret øjnene i et stykke tid, så de ikke brænder så meget. Åbner dem så igen, med et vredt, blindt, blik
|
|
|
Post by ! Paris aka Ped ! on Apr 11, 2007 8:33:32 GMT -5
"jaja, jeg er da ligeglad, ! det ka da rande mig hva i hører!" siger jeg henkastet
|
|
|
Post by Jessica on Apr 11, 2007 8:33:41 GMT -5
Går hen til kanten og kigger ned.
|
|
Sandra
Irl personer
Jep, det er s? mig ?verst oppe ;D
|
Post by Sandra on Apr 11, 2007 8:34:33 GMT -5
Tom; ,, Okay " Siger jeg undrende om han overhovedet er en type for mig at blive venner med.
Galleria; Åbner mine øjne og kysser så Ragnar på kinden, ser så kærligt op på ham, men mærker hvordan den mærkelige følelse kommer nærmere.
Ricky; ,, Mig en fornøjelse at møde dig Jessica " Siger jeg, ser så ned på min hånd som om der er noget galt med den, eller sådan noget.
Cole; Opdager en med hætte på og går hen til vedkommende med nogle rolige skridt. (Shemigami) Når derhen og smiler til vedkommende ,, Hej, kender du en der hedder Shemigami ?" Spørger jeg så nysgerrigt om, og ser så ned.
|
|
|
Post by ! Paris aka Ped ! on Apr 11, 2007 8:37:06 GMT -5
|
|
Kat
Irl personer
|
Post by Kat on Apr 11, 2007 8:38:34 GMT -5
Lena; Hører ikke Toms 'okay' ,, Ja, så rend din vej! " siger jeg snerrende, og med knyttet næve, selvom jeg intet vil kunne stille op imod ham. Er på nippet til at rejse mig op og slå løs på ham, selvom jeg ikke kan se ham. Har haft en ret dårlig dag, i dag...
Ragnar; Smiler lidt, aer hendes kind, men ser igen søgende rundt *Han er hér i nærheden... Jeg kan mærke det...!*
Stefan; Går langs kanten af højhuset, totalt i mine egne tanker...
|
|
|
Post by Jessica on Apr 11, 2007 8:40:51 GMT -5
"Hm" siger jeg stille til Ricky og sætter mig på kanten.
Shemigami; "Øhh ja?" siger jeg stille og kigger op. Går et skridt tilbage da jeg ser det er Cole.
( Ved i hvad? I næste uge har vi tema uge og vi skal have om kærlighed og sex ! Føj! )
|
|
Kat
Irl personer
|
Post by Kat on Apr 11, 2007 8:41:03 GMT -5
(http://webbercaballos.proboards100.com/index.cgi?board=oat&action=display&thread=1176295533&page=1)
|
|
Kat
Irl personer
|
Post by Kat on Apr 11, 2007 8:41:47 GMT -5
(Vi skal også have et eller andet i den stil, vi skal et eller andet sted hen en dag i næste uge, tror jeg )
|
|
|
Post by ! Paris aka Ped ! on Apr 11, 2007 8:44:05 GMT -5
"argh, fuck da af kælling" himler med øjnene
|
|