|
Post by ! Paris aka Ped ! on Apr 11, 2007 9:06:04 GMT -5
"Paris, men hvis du kalder mig det river jeg dine tarme ud a røven på dig og graver dine øjne ud med en ske! Så du ku evt. kalde mig Ped!"
|
|
Kat
Irl personer
I'm a Cat, the stranger in the dark...
|
Post by Kat on Apr 11, 2007 9:09:46 GMT -5
Lena; Nikker bare roligt, ,,Nå, okay. Leannia hér. Meen... Kald mig Lena " siger jeg helt roligt, bruger jo aldrig trusler, så længe det ikke er 'aktuelt'
|
|
Sandra
Irl personer
Jep, det er s? mig ?verst oppe ;D
|
Post by Sandra on Apr 11, 2007 9:12:50 GMT -5
Ricky; Ser bekymret på hende ,, Er du okay ?" Spørger jeg så om og ser sødt på hende
Tom; Rejser mig op, og mærker at ingen har brug for mig her lige nu. *Hmmm... Måske skulle jeg prøve at finde Bill* Går afsted og ind i en elevator.
Galleria; Kysser ham stadig kærligt på munden, trykker mig nærmest med ind til ham. *Hvis Stefan ser det her, ved jeg ikke hvad han vil gøre.--..*
Cole; Slår øjnene op ,, Nu ved du hvor meget jeg elsker dig, og jeg ville faktisk købe en gave til dig " Siger jeg så og sukker lidt ,, Men du blev så ked af det og løb inden jeg nåede at sige mere " Fortæller det langsomt og roligt til hende og håber hun forstår.
|
|
|
Post by ! Paris aka Ped ! on Apr 11, 2007 9:14:19 GMT -5
"nåh, .!" står bare og keder mig lidt
|
|
Kat
Irl personer
|
Post by Kat on Apr 11, 2007 9:15:45 GMT -5
Lena; Synes jeg hører Tom gå ,, Vent... " siger jeg efter ham, men ved ikke om han overhovedet kan høre mig Ser ned i jorden, selvom jeg ikke kan se
Ragnar; Kysser ogs hende (kysser samtidigt)
Stefan; Sidder bare og stirrer ud i luften, med et tomt blik...
|
|
|
Post by Jessica on Apr 11, 2007 9:16:55 GMT -5
Nikker og tager mig stille til hovedet. Fatter ik jeg er her oppe når jeg har det med højdere.
Shemi; Nikker stille men forstående.
|
|
Kat
Irl personer
|
Post by Kat on Apr 11, 2007 9:18:10 GMT -5
Lena; Ser så op igen, og ser blindt i retning af ham dér Ped ,, Tænker du nogengange på hvordan noget ville være, hvis du havde gjort noget andet? " spørger jeg ham stille om
|
|
|
Post by ! Paris aka Ped ! on Apr 11, 2007 9:22:41 GMT -5
"nej, !?" "hvorfor fuck sku jeg tænke over det, ??"
|
|
Kat
Irl personer
|
Post by Kat on Apr 11, 2007 9:24:59 GMT -5
Lena; ,, Det ved jeg da ikke. Det kunne være du gjorde? Jeg gør da " siger jeg og ser stadig blindt i retning af ham ,, En del... "
|
|
Sandra
Irl personer
|
Post by Sandra on Apr 11, 2007 9:27:23 GMT -5
Tom; Stopper op og ser tilbage på hende ,, Ja ?" Spørger jeg om imens jeg venter på at kunne gå.
Galleria; OPdager så Stefan, men kysser stadig Ragnar. *Han må bare tage sig af det ! Han har jo Luzifer nu !!!* Mærker en kold følelse ramme mig, og aner ikke hvad den betyder.
|
|
Sandra
Irl personer
|
Post by Sandra on Apr 11, 2007 9:29:09 GMT -5
Ricky; Omfavner hende så da hun ikke ser ud til at have det så godt (Jessica)
Cole; ,, Godt du er forstående, " Siger jeg så og kysser hende på kinden.
|
|
|
Post by Jessica on Apr 11, 2007 9:30:37 GMT -5
Sukker stille men lader ham bare gøre det, for føler mig tryg XD Shemi; Sukker kort "Ved heler ik hvem jeg er" siger jeg da jeg har forandret mig siden jeg mødte ham
|
|
Kat
Irl personer
|
Post by Kat on Apr 11, 2007 9:31:24 GMT -5
Lena; Hører Tom, ,, Bliver du ikke? " spørger jeg, imens jeg ser blindt i retning af stemmen
Ragnar; 'Fornemmer' en forandring hos Galleria, men kysser videre *Syndt for dig, Stefanno* tænker jeg, da jeg tror det er ham, hun har opdaget
Stefan; Ryster på hovedet *Jeg har taget mit valg. Så må jeg oss' leve med'ed! Bar' det nu var det rigtige a' gøre?* Ser mig først nu 'rigtigt' om. Opdager no'en der kysser, ser undrende på'em. *Ria? Og... Ham der var'er på hospitaled? Han MINDER mig om én...! Og... De kysser! Nej, tag dig dog sammen, du HAR jo taget dit valg!!!*
|
|
|
Post by ! Paris aka Ped ! on Apr 11, 2007 9:31:29 GMT -5
"Jeg intressere mig sq da ikk for hva du gør, .!" griner jeg nærmest, hånligt
|
|
Kat
Irl personer
|
Post by Kat on Apr 11, 2007 9:34:00 GMT -5
Lena; Ser igen i retning af Ped, ,, Har jeg allerede opdaget, Ped. Men derfor kan jeg nu godt interessere mig for Dem" siger jeg, og ligger tryk på 'Dem'
|
|