Kat
Irl personer
I'm a Cat, the stranger in the dark...
|
Post by Kat on Apr 10, 2007 11:29:36 GMT -5
Lena; Spiller blidt videre, er blevet stædig... Lader mig selv nærmest forføre af fløjtens toner... Lukker øjnene, føler mig som ét med dem. Danser lidt i takt til tonerne, uden selv at bemærke det. Lader tonerne udvise at de har følt dyb smerte, men stadig kæmper sig op til overfladen. 'Indhyller' kæresten i tonerne, fordrejer dem og fortæller hende en historie om en tabt kærlighed, der blev fundet igen. Men ikke af den samme. Af en anden...
|
|
|
Post by Jessica on Apr 10, 2007 11:29:44 GMT -5
( I dimser? Har savnet jer.. NOT! XD Hahah )
Kommer gående. Kigger en smule søgende rundt.
Shemigami; Kommer gående med min hættetøje på.
|
|
Kat
Irl personer
|
Post by Kat on Apr 10, 2007 11:30:26 GMT -5
( )
|
|
|
Post by Jessica on Apr 10, 2007 11:32:36 GMT -5
( Ej har faktisk savnet jer. Red en meget irriterende PONY! En lille bitte pony, der hed Grunk. Den red hele tiden ind på midten og gad ikk gå en milimeter -.- )
|
|
Kat
Irl personer
|
Post by Kat on Apr 10, 2007 11:33:51 GMT -5
(Hehe, har ogs været til ridning, men har en fast hest - Joachim. (Rideskolehest))
|
|
Kat
Irl personer
|
Post by Kat on Apr 10, 2007 11:34:07 GMT -5
Lena; Spiller ufortrødent videre, i samme stil
|
|
Sandra
Irl personer
Jep, det er s? mig ?verst oppe ;D
|
Post by Sandra on Apr 10, 2007 11:35:05 GMT -5
Cole; Kommer roligt gående på taget med min stav i hånden. Sætter mig ned på kanten, og ser ud på det hele.
Galleria; Ser ned, tænker stadig på Stefan og prøver at lukke pigen ud. *Jeg vil ikke have en anden, jeg vil have STEFAN TILBAGE !!!! <3* Rejser mig op og stiller mig op på kanten. *JEG... VIL.... HAVE... STEFAN.... TILBAGE !!!!*
|
|
|
Post by Jessica on Apr 10, 2007 11:36:20 GMT -5
( Heldige dig! Jeg vil ride Tobias *Tude* )
Sukker tungt og sætter mig ved kanten.
Shemi; Kigger søgende rundt.
|
|
Kat
Irl personer
|
Post by Kat on Apr 10, 2007 11:40:51 GMT -5
(Hehe, han er nu meget dejlig ;d - Men kender ikke Tobias ?) Lena; Spiller om alle de ting der er værd at leve for. Venskab. Gode stunder sammen Glæden ved at se på naturen Lykke på andres vegne Glæden ved at shoppe. Ooog... Glæden ved at stjæle. Har stadig øjnene lukkede. Lader en lille tåre trille ned ad kinden. Spiller denne her melodi lige så meget for hende, som mig selv... Ragnar; Kommer en smule forpustet op på taget af højhuset, ser mig om, finder Lenas skikkelse. Trækker på skuldrene *Hun ved nok hvor Galleria er* Går hen mod Lena, ser hun spiller på den dumme fløjte min bror engang havde. Ryster på hovedet af hende, men kan ikke lade være med at smile lidt. Føler mig næsten i godt humør, trods al den ulykke der ser ud til at finde sted (SKal lige spise )
|
|
|
Post by Jessica on Apr 10, 2007 11:43:38 GMT -5
( Det er en af de nye på min rideskole XD )
|
|
Kat
Irl personer
|
Post by Kat on Apr 10, 2007 11:43:51 GMT -5
(Hehe, okai)
|
|
Sandra
Irl personer
|
Post by Sandra on Apr 10, 2007 11:44:03 GMT -5
(Okay, jeg er så heldig at jeg har en totalt ! Nuttet halvpart som hedder Nicolle og hun er en haflinger ! ;D Utroligt sød i galop, men lidt hurtig i trav og skridt. HUn bliver aldrig bange for noget, kun en knallert, men ikke sådan rigtigt mere ) Galleria ; Ser ned, lytter ikke mere til Lena da jeg ved det bare er en følelse. *Jeg kan sagtens springe... Jeg kan godt...* Tænker jeg og er SÅ tæt på at springe. Cole; Er så optaget af det der sker nede på gaden. Har slet ikke opdaget Shemi endnu. *Hmmm.. Jeg håber det rigtige var at komme sammen med hende, men jeg ved at på et tidspunkt må jeg slå op, eller holde en pause... For sådan er jeg jo...*
|
|
|
Post by Jessica on Apr 10, 2007 11:47:13 GMT -5
( Piiv, Jessi savner allerede en Oo ) Kigger ned.
Shemi; Ser Cole og går hen til ham. Stryger ham ned over halsen. (hun står bag ham)
|
|
Sandra
Irl personer
|
Post by Sandra on Apr 10, 2007 11:52:40 GMT -5
Cole; Vender mig forskrækket om. Rejser mig op, smiler til hende. ,, Hej søde " Siger jeg glad, kysser hende på kinden. Tom; Kommer gående oppe på taget og ser hen på pigen (Galleria.) *Hvad laver hun !? Årh... Vent, jeg skal finde Bill... Han kan måske få hende på rette vej, og jeg har jo min guitar med nu* Tager den frem bag min ryg. (Skal spise nu )
|
|
|
Post by Jessica on Apr 10, 2007 11:55:18 GMT -5
Tager benene ud over kanten og svinger kort med dem. Nynner lavt. Kigger kort men søgende rundt. Shemi: Smiler "Hej" kysser kort tilbage. "Hva så?" ( Venter )
|
|