Dijón Jackson
L
you were right ^^" .. i really AM a bitch.
|
Post by Dijón Jackson on Jun 24, 2007 13:17:38 GMT -5
får et chok da et skud høres ö .. ,, goddamnit go to a nice dark corner and die! '' kommer det hvæsende fra mig x) først ødelagde en eller anden gut min dag ved at hjælpe mig ;z .. og nu er der larm over alt.. krakyll xD
|
|
|
Post by goodwill on Jun 24, 2007 13:24:46 GMT -5
Kommer gående.. er som altid lidt trist, man ser det dog ikke på mig, da jeg stadig har meget lokkende tøj på.
|
|
Leon Justice
L
Goodmorning starshine, the earth says: "Hello!" O__O'?
|
Post by Leon Justice on Jun 24, 2007 13:26:05 GMT -5
((krakyll O__O'''' ))
Smiler ondt.. "hmm.. not without someone to kill " Smiler ondt, og skyder lige oppe over hendes hovede ;D (diji)
|
|
Dijón Jackson
L
|
Post by Dijón Jackson on Jun 24, 2007 13:27:52 GMT -5
Kommer med et skrig O__0 - too close to my hair! Vender mig så om ,, lille leo læg dig tilbage i den kasse du kommer fra! >< '' udbryder jeg. ( aner ikke hvor jeg har det ord fra.. men jeg griner af det xD )
|
|
Leon Justice
L
|
Post by Leon Justice on Jun 24, 2007 13:29:05 GMT -5
D. Kommer gående ved siden af ham der dimsen... Jack = ham der willy wonka klonen ;D : Smiler bare ondt, er så stolt af mig selv... kaster et overlegent blik på dem allesammen..
|
|
|
Post by goodwill on Jun 24, 2007 13:30:25 GMT -5
Ser ned..
John: Kommer koldt gående, ser rundt.
Raven: Kommer gående i mit sædvanlige killer humør.. * Diedie pain´! diedie !* Ser rundt ;D
|
|
Leon Justice
L
|
Post by Leon Justice on Jun 24, 2007 13:31:11 GMT -5
Stopper op.. "kasse?" hæver et bryn.. smiler så skævt, men ooondt.. "nej jeg er en ustyrlig æskeklovn" mit smil blegner.. "nej vent... det lød federe inde i mit hovede.. - bare glem det " O__O''
|
|
|
Post by goodwill on Jun 24, 2007 13:31:56 GMT -5
Letter kort hovedet.. Ser D.. ser ned igen.. Bider mig i læben..
|
|
Dijón Jackson
L
|
Post by Dijón Jackson on Jun 24, 2007 13:35:08 GMT -5
Ser først lettere weird på ham ö .. begynder så at grine xb ,, dét har det sikkert. for dét der lød virkelig.. eh.. hvordan kan jeg sige det pænt? hm.. ''
|
|
Leon Justice
L
|
Post by Leon Justice on Jun 24, 2007 13:41:24 GMT -5
"hold dog op.. du misforstod ikke den sætning, vel?" hæver et bryn xD
V. Kommer gående, uden maske på x) Ser lidt rundt, kaster et ondt blik mod D. Ser så på saf.. som snakker med en eller anden? ^^.
Safira. Sidder på en bænk ved siden af anny xD
Anny. Ser på tøssen som sidder ved mig.. "eh.. hvad var det nu du hed?" *kender jeg hende overhovedet? Oo'' *
|
|
Dijón Jackson
L
|
Post by Dijón Jackson on Jun 24, 2007 13:43:00 GMT -5
,, hm, jeg kan misforstå alt ;D '' siger jeg bare og holder min pistol gemt i hånden, bag min jakke. Så der evt. på et tidspunkt kunne komme 'OVERRASKELSES ANGREB'? :b
|
|
|
Post by goodwill on Jun 24, 2007 13:45:39 GMT -5
Ved ikke helt hvad jeg skal gøre af mig selv..
John: Tænder en smøg.. ser rundt.. Får øje på V, og straks bliver jeg lidt mindre kold at se på ;D
|
|
Leon Justice
L
|
Post by Leon Justice on Jun 24, 2007 13:49:01 GMT -5
Sukker opgivende.. "hmm!" ser på hendes jakke.. smiler oondt xD V. Sukker stille.. ser lidt rundt, får øje på john ^^. *Weeee* Går mod ham med et lille sødt smil xD D. Skæver lidt til den der pige som hævder hun er min kæreste.. *haha, get a life * Dims Oo'' : Smiler ondt, *hvor er jeg bare dygtig x) *
|
|
Dijón Jackson
L
|
Post by Dijón Jackson on Jun 24, 2007 13:50:42 GMT -5
Sætter hovedet skævt Ö ,, hvaád? '' rejser mig og har sat pistolen i en inderlomme nu ;D lader min hånd køre ned ad min side, og så hænge ned ved min side. Går mod ham :}?
|
|
Leon Justice
L
|
Post by Leon Justice on Jun 24, 2007 13:51:37 GMT -5
smiler stadig ondt, dog skævt.. "hmm..?" ser på hende
|
|